Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vládnoucí coven 7

twilight26


Vládnoucí coven 7Sedmou část pro Vás napsala Sarach





Do čeho jdete? Shrnutí

„Plán, jak se odut dostat a jaký plán?“

Ptala se Jane, zvědavě. Nemohla vědět, jestli Isabella nelže a jestli jí sem třeba neposlal, Aro z nějakých bůh, ví jakých pohnutek.

„Vysvětlím, ti to nahoře Edward tam na nás čeká.“Dodala Isabella a s hbitostí hodnou šelmy vyskočila na nohy. Natáhla ruku, ke stále se na zemi choulící Jane, která stále uvažovala.
Není, to past? Chvíli zaváhala, pak se chytla nabízené ruky a pomalu vstala.

„Kde, bude Edward čekat?“

„Nahoře, když vyjdeme schodiště s kopek.“ Jane, přikývla.

„A, co stráž tady?“

„Ta, je nahoře ve městě a právě důležitě vykonává jakousi stráž bůhví čeho.“Zasmála se Isabella tajemně.

Naproti, tomu Jane do smíchu moc nebylo. Jestli jsou ve městě. Tak, to znamená, že jestli její útěk vyjde mohli by ji tak jako tak najít. Ale, jak se tak říká risk je zisk. Pustila Isabellinu ruku ve snaze zachovat si důstojnost. Ta, se na ní i přes to usmála a otevřela dveře od cely. Nahlédla do chodby. „Je čistý vzduch.“ Řekla, tak pro pořádek ani jedna z nich tu žádného dalšího upíra necítila. Společně, téměř vyběhli schody.

Zastavili se až na hoře před recepcí. Tam byla jediná postava v tmavém oblečení s kapucí od tmavé mikiny přehozené přes hlavu a stála zády. Bella, se na chvíli nerozhodně zastavila. Pak, šeptla, tak tiše, že to mohl zaslechnout pouze upír.

„Edwarde?“
Jenže, ten kdo se k nim otočil, nebyl Edward, ale někdo jiný oběma zatrnulo, když toho upíra uviděli. Stál, tam Tristan. Měl, podobnou postavu té Edwardově, jen vlasy jiné. Ty jeho byli černé jako uhel.

To, ale nebyl jediný rozdíl mezi ním a Edwardem. Tristan, uměl zažehnout iluzi a ne ledajakou sice, jen iluzi ohně. Jane i Isabella to věděli. Obě, trochu ucouvli.

„Ale, ale útěkářky.“ Prolomil ticho Tristan. Hned na to se zasmál.

„Kde, je Edward?!“Začala se ptát přidušeně Bella.

„Zkus si tipnout, povídají si s Arem a dovolím si tvrdit, že moc přátelsky ne.“

Kdyby, byla Bella člověkem ještě asi by zbledla. Jane, se ale po dlouhé praxi nenechala vyvést z míry. Soustředila na Tristana svůj pohled, dřív než se na ní obrátil. Během chvíle se sklátil k zemi. Vyjekl, bolestí Jane použila svoje schopnosti. Podívala se na Bellu a vyhrkla dvě slova, co hrozně dlouho neříkala.

„Omlouvám se.“ Pokrčila při tom jenom rameny.

Nebylo, úplně jasné za co. S tím ale, Jane vyběhla do tajné chodby a posléze do noci. Ztratila se venku ve městě. Posléze jí už přálo štěstí, byla pryč s té kopky ve Volteře, jenomže má možná celou Volteru za zády. Ale, ne hned. Teď musí najít Aleca usmyslela si a vydala se na směr vnitrozemí Evropy.

Jak, vyběhla i Tristan se znovu probral. V mžiku stál na nohou. „Kde je?!“ Vrčel a cenil při tom zuby. „Přemýšlej krapet.“ Zasmála se trochu hystericky Bella. Měla totiž pocit, že se zblázní. Jestli doopravdy Edward a Aro? Jako, společně bojují, tak? Kdo by mohl vyhrát?! Moc, se jí nad tím nechtělo přemýšlet, i když oba moc dobře s Edwardem věděli, že tohle byla, dalo by se říct zrada.

„Nebuď drzá.“ Zatvářil se Tristan rozzlobeně. Nečekala to, i když dneska by už asi měla čekat všechno. „Půjdeš si taky popovídat s bratry Volturiovými.“ Držela ji za nadloktí. Drsným sevřením. Zatáhl. Tak, že se Bella podvolila a vydala se sním k hlavnímu sálu celé Volterry.
Cestou tam, přemýšlela co Arovi a ostatním řekne. Pak, tu byla další ožehavá věc co Edward, jestli… No, raději nemyslet. Nemohla si v duchu to slovo ani vyslovit. Mrtvý, tak strastně to znělo. Tristan, ji dotáhl až do sálu. Byli tam všichni Aro, Marcus i Caius. Došli, společně doprostřed. Tristan jí donutil si kleknout a stál nad ní, jako nad nějakým vězněm.

Vyhrkla první větu, co jí přišla na jazyk. „Kde je Edward?“ Chvíli bylo ticho, že by se dalo krájet. Potom, se ze svého trůnu zvedl, Aro a pomalým krokem šel k Isabelle klečící poníženě uprostřed sálu se skloněnou hlavou.

„Zajímá tě, kde je holčičko?“

Isabela jen přikývla. Potom, vzhlédla. Podívala se na Ara. „Je mrtvý.“ Oznámil jako by nic.
„Tady, útěky a napomáhání k útěku netrpíme, víš?“ Měl, takový medový až vemlouvavý hlas. Isabella se roztřásla. Bála se, strach ji ochromoval. Edward je mrtvý?! To není možné, odmítala tomu uvěřit. Pak, poněkud odhodlaněji zvedla hlavu. „To není možné. To nemůže být pravda! A-a co čeká mě?“ Zlomil se jí hlas až, se snažila mluvit normálně. To byla další důležitá věc.

Na to se ozvala odpověď od Caiuse. „Co, tě čeká má drahá potřebujeme někoho k vyřešení nepokojů, takže tady s Tristanem odjíždíte do Mexika vezmete si sebou část gardy a oni tě ty špatný myšlenky přejdou.“

Tristan, kývl asi to věděl pomalu Bellu pustil. Ta, ještě pomaleji téměř jako člověk vstala.

„Jistě, kdy – kdy máme vyrazit?“ vyrazila ze sebe.

„Dnes večer.“ Tím, jednání s bratry skončilo. Aro, si vzal k ruce nějaké dokumenty. Marcus i Caius odešli do svých komnat. Bella, se roztřeseně vydala do svého pokoje. Na Tristana se ani nepodívala a on na ní taky ne.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vládnoucí coven 7:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!