Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vládce upírů - 9. První soud

taliansko3


Vládce upírů - 9. První soudBella poznává svoji moc a schopnosti. Poté odsoudí prvního upíra...

PRVNÍ SOUD
(Bella)

 

 

Vše tu vypadalo tak tmavě, smutně. Po dni stráveném v tom slunečném paláci vše vypadalo tak mdle. Raději jsem přestala uvažovat a vydala se po pachu nějakého zvířete. Brzy jsem narazila na obrovského medvěda. Skočila jsem na něj, zlomila mu vaz a nakrmila se. Ještě se mi nechtělo vracet. Rozeběhla jsem se a hledala nějaké hezké místo. Brzy jsem narazila na překrásnou pláž. Byla noc, nikdo tu nebyl. Sedla jsem si na kus naplaveného dřeva a pozorovala rozbouřené vlny, jak se tříští o útesy. Bylo to uklidňující. Rozhodla jsem se vyzkoušet svoji moc. Pozvedla jsem ruce, dlaně nastavila na moře. Zavřela oči a soustředila jsem se.
Když jsem je otevřela, na pláž se hnala obrovská vlna. Kdybych ji nechala dopadnout na pevninu, zničila by široké okolí. Znovu jsem se soustředila a vlna zamrzla. Prostě se zastavila a zmrzla. Po dalším malém soustředění se rozprskla na kapičky vody a ty dopadly zpět do moře. Vše bylo jako předtím. Přede mnou se válela hromada naplaveného dříví. Zapálila jsem ho myslí. Pak na něj z moře vehnala vlnu a oheň uhasl. Bylo to neskutečné. Ještě jsem z oblohy odtáhla mraky a sledovala hvězdy. Do paláce jsem se vrátila až se svítáním. Otevřela jsem si zlatý portál do paláce a zmizela v něm.
„Dobré ráno,“ zaslechla jsem tři hlasy za mnou. Otočila jsem se za nimi a portál mezi tím zmizel. Seděli na svých trůnech a měřili si mě pohledem.
„Dobré,“ usmála jsem se na ně.
„Začneme?“ optal se Diablo. „Mám v pekle zase nějaké problémy, ti upíři se neustále bouří a přitom ví, že nemají šanci,“ nechápavě zakroutil hlavou.
„Samozřejmě, jen se převléknu,“ zavolala jsem za nimi a přitom vybíhala ze dveří. Vběhla jsem upíří rychlostí do šatny a hodila na sebe bílou mini sukni a tmavě modrou halenku. Pak jsem zase vběhla do sálu.
„To byla rychlost,“ zasmál se Fett. „Jako posel bych měl být nejrychlejší upír, dokonce jsem byl rychlejší než Élevé, ale jak se zdá, na tebe nemám.“
„Vážně?“ Mně se nezdálo, že bych byla rychlejší než předtím.
„Ano, tak začneme,“ promluvil už trochu vážně Fett a pak dodal: „Élevé poslední tři týdny nikoho nepřijímal, jen seděl v tom lese a čekal na tebe. Normálně jich je denně dva nebo tři, ale teď jich je tam opravdu spousta.“
„Bello, posaď se na svůj trůn, vejde upír a má možnost promluvit nebo požadovat poslední přání. My mu ho nemusíme splnit, je to na nás. Pak před něj předstoupíš a chytneš obě jeho ruce do svých. V levé ruce ucítíš nápor špatných skutků a v pravé dobrých. Ty ho odsoudíš podle toho, které skutky budou převažovat. Poté mu položíš ruce na rameno a vezmeš si jeho sílu, rychlost a popřípadě schopnosti,“ vysvětlil Diablo. Jen jsem kývla, že rozumím a šla jsem si sednout na ten nevyšší trůn. Fett přeběhl sál a otevřel dveře. Dveřmi prošel upír s rudýma očima a usmíval se. Předstoupil před trůny a poklekl na jedno koleno.
„Chceš nám něco říct, někomu něco vzkázat či splnit poslední přání?“ optal se Die.
„Nemám žádné přání ani nikoho, komu bych chtěl něco vzkázat,“ řekl tiše ten upír.
„Bello, teď je tvůj čas,“ pověděl mi Diablo. Sešla jsem pár schodků od trůnů a stoupla si před toho upíra.
„Jak se jmenuješ?“ zeptala jsem se mile.
„Chris,“ odpověděl se sklopeným zrakem. Vzala jsem si jeho ruce do svých a zavřela oči. Ucítila jsem příjemný tlak v pravé ruce, v levé to jen trochu zabrnělo. Odtrhla jsem od něj ruce a podívala se mu do tváře.
„Já vím, peklo,“ zašeptal smutně Chris.
„Proč si to myslíš?“ zeptala jsem se zmateně.
„Protože jsem žil přes sto let, zabil jsem spoustu lidí,“ zamručel, jako by to bylo jasné.
„Pro nás je lidská krev přirozená potrava, pokud si s nimi nehraješ a pouze se nakrmíš, není to špatně,“ řekla jsem mu s úsměvem. „Ty patříš samozřejmě do nebe,“ dodala jsem a položila mu ruce na ramena. Soustředila jsem se a cítila, jak do mě vstupuje nová energia a schopnosti. Pak jsem pokynula rukou Dieovi.
„Tak pojď synu,“ usmál se Dieu a otevřel bílý portál. Chris vešel a za ním se zavřel i portál. Znovu jsem se posadila na trůn a čekala, kdo bude další…

 

 

=>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vládce upírů - 9. První soud:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!