Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vládce upírů - 10. 100. výročí


Vládce upírů - 10. 100. výročíBella žije jako vládkyně upírů, učí se hrát na klavír a cizí jazyky, čte knihy... prostě si krátí čas věčnosti. Avšak nastane čas, kdy je to přesně sto let ode dne, kdy ji Edward opustil. A ten den ji čeká překvapení...

100. VÝROČÍ
(Bella)

 

 

Ten první den jsem musela odsoudit spoustu upírů. Poté přibývali pomalu. Některý den nezemřel žádný, jiný tři nebo dva. Bylo to různé. Někteří mě obdivovali a někteří mnou pohrdali. Někteří mě prosili a jiní se mi vysmívali. Od svítání jsme soudili, poté řešili různé nespory na zemi, v nebi i v pekle. Když jsme skončili, každý jsme se věnovali svému. Dieu a Diablo většinou trávili všechen čas v pekle a v nebi. Fett běhal po zemi, nebo jsme byli spolu. V noci jsem se učila hrát na klavír nebo si četla knihy. Knihovnu jsem si zaplnila knihami o nadpřirozených bytostech, upířích schopnostech, upířích dějinách a obyčejnými lidskými romány. Naučila jsem se všechny jazyky světa. Pamatovala jsem si vše. Každé slovo, každé knihy i každého upíra, se kterým jsem se setkala. Můj mozek měl neomezenou kapacitu.
S Fettem jsme se docela sblížili. Odpoledne jsme se spolu většinou starali o zahradu a povídali si. Dieua jsem brala jako svého otce. Měla jsem k němu úctu a vážila jsem si ho. Diabla jsem brala jako staršího, střeštěného brášku. Pořád si ze mě utahoval a chystal si na mě vtípky. Ty jsme mu s Fettem vždy vrátila i s úroky. Téměř pořád jsme se na něčem sázeli. A Fett? Ten pro mě znamenal nejvíce. Byl veselý a usměvavý. Bylo mi s ním skvěle a vždy jsem na chvíli zapomněla na svoji lásku. Byl můj nejlepší přítel a starostlivý bratr v jednom. Chodili jsme spolu na lov a hrály různé hry na naší zahradě. S ním šlo všechno tak lehce…
A tak rok míjel rok a já stále poznávala nové a nové schopnosti. Uměla jsem vše, na co jsem si jen vzpomněla. Dokázala jsem ovládat přírodní živly, číst myšlenky, rozpoznat pravdu od lži, mazat paměť, přemisťovat se, hýbat věcmi, léčit, plakat a spoustu dalších. Vše jsem uměla vypnout. Měla jsem dokonce lepší smysly než ostatní upíři, větší sílu a rychlost. Byla jsem nepřemožitelná a nesmrtelná.
Teď je to devadesát devět let, co mě opustil. Každé ráno před svítáním jsem se přenášela na naši louku a vzpomínala na něj. Strašně jsem se chtěla podívat do zrcadla osudu, vidět jak se má a jestli je šťastný. Ale moc dobře jsem věděla, že pokud ho uvidím smutného, budu nešťastná i já. A pokud bych ho viděla šťastného, pak by to bylo pouze tím, že si našel někoho jiného. Nemohla bych ho vidět s někým jiným po boku. Ranilo by mě to. Jako vládkyně upírů žiji již šedesát pět let a zatím jsem zrcadlo nikdy nepoužila na Cullenovi. Párkrát jsem se dokonce potýkala s touhou je zase vidět na vlastní oči, ale to jsem taky zamítla. Bolelo by mě, kdyby mě zase od sebe vyhnali. Oni mě nemají rádi, opustili mě. A teď zase sedím na naší louce a přemýšlím o něm, o mém andělovi. Utápím se ve víru vlastních vzpomínek a pláču. Za tuhle vlastnost jsem vděčná. Sleduju černé slzy kutálející se dolů z mé tváře a myslím na něj. Už dávno mu nemám nic za zlé. Miluju ho a nic se na tom nikdy nezmění. Z mých vzpomínek mě tu ráno co ráno vyruší vycházející slunce. Vždy otevřu portál a vejdu jím do svého pokoje. Upravím se a vydám se do sálu.
Venku před sálem, za těmi dveřmi sedí mladá dívka. Je jí okolo čtrnácti a má jedinou schopnost. Velmi silný štít. Sedí si tam za stolkem a čeká. Mrtvý upír se portálem dostane před ni a ona mu vysvětlí vše potřebné. Že zemřel, čeká ho soud a pak peklo nebo nebe. Že může mít přání a je na nás, zda mu jej splníme. Že může obhájit své činy nebo se za ně omluvit. Pak si upír sedne do křesla před dívku a čeká do svítání. My ho přijmeme, odsoudíme a někdy splníme přání. A tak to jde den co den, stále dokola. Avšak jeden den byl od ostatních odlišný. Ten den to bylo přesně sto let, co mě opustil a nechal v tom lese. Měla jsem špatnou náladu, avšak Fett měl narozeniny a já mu je nechtěla zkazit.

Sehnala jsem mu květinu na naši zahrádku. Takovou ještě neměl. Vběhla jsem do sálu, přímo k Fettově trůnu. Soustředila jsem se jen na něj a nevnímala okolí. Přitančila jsem k němu s květinou za zády a hrála jsem tu veselou Bellu.
„Všechno nejlepší k narozeninám Fette, předpokládám, že mi neřekneš ke kolikátým,“ zářivě jsem se na něj usmála, vytáhla ho na nohy a objala ho.
„Děkuju,“ zašeptal dojatě Fett. V tom jsem slyšela odkašlání od Dieuva trůnu.
„Má drahá, omlouvám se, ale dnes jsme začali bez tebe,“ řekl kajícně Dieu.
„To je v pořádku,“ usmála jsem se na něj a pak se otočila na souzeného. Zalapala jsem po dechu. To ne. Tohle se nemělo stát. Upíral na mě své zlaté oči a tvářil se zmateně.
„Edwarde?“ zašeptala jsem směrem ke klečícímu upírovi a ucítila jsem horkou slzu na tváři…

 

 

=>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vládce upírů - 10. 100. výročí:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!