Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Väzeň číslo 1968 prológ + 1. kapitola

baby


Väzeň číslo 1968 prológ + 1. kapitolaTakže vám prinášame prolog a prvú kapitolu poviedky Väzeň číslo 1968. Je to o Belle Swan. Je to ten istý príbeh ako poznáme z Twilight ale iba s tou výnimkou, že Bella Edwarda nikdy nemilovala. Milovala Josha, ktorý jej city neopätoval. Bella sa nahnevá a zabije Josha. Uteká pred zákonom a vždy podobných mužov Joshovi zabíja. Nakoniec sa dostane do väzenia a prídu tam pracovať Cullenovci. Čo sa stane? Ako Bella zareaguje? Pomôžu jej? To sa dozviete v tejto poviedke. A pravdaže, boli by sme rady, keby ste nám dali komenty. Ďakujem.

Prolog

Stáli vedľa seba. Bok po boku na začiatku chodníka pri rieke. Ona nižšia, on vyšší, vietor im rozfúkaval, mužovi ryšavé a žene hnedé vlasy. Ruky mali prekrížené za chrbtom. Ich hlavy boli natočené doľava, zrakom mierili zrejme niekam hore, pomedzi stromy, do ďaleka. Obidvaja sa pozerali rovnakým smerom a spoločne si pokojne vychutnávali pár minút ticha.
Po chvíli on mierne kývol rukou, čím jej zdvorilo naznačil, aby išla prvá, pred ním. Potom sa pohol za ňou. Pomaličky, pustiac sa do reči, sa vydali po úzkom chodníku a vychádzkovým krokom sa blížili k svojmu domu.
Chcem si tento obraz vryť do pamäti. Nikdy naň nezabudnúť a neskôr, hlavne keď zostarnem, vrátiť sa k nemu. Milovala som ho a on ma odmietol. Bola to jediná láska s ktorou by som vydržala žiť večne. Začala som utekať.

Dievča si chytilo hrudník od tej bolesti. Pretekala sa  s vetrom, velikánskou lúkou bežala ako o dušu, ako zmyslov zbavená, ako človek prežívajúci najhorší okamih svojho života. Už viac  nezastať, neprebudiť sa, nevrátiť sa do reality, k starostiam, povinnostiam, problémom, už nikdy viac. Nikdy viac sa nechcela zastaviť. Chcela len umrieť. Dúfať, že jej láska sa ospravedlní a vráti sa k nej. Ale on ju nemiloval. Celý čas ju klamal a hral sa s jej citmi.  Chcela len podľahnúť vetru, nemysliac na tú zradu...

 

1.kapitola

Dnes je deň ako každý iný len s tou podmienku, že má prísť nejaká nová väzenkyňa. Zase budem musieť vysvetľovať kto je tu pán. Vytiahla som si skoro zo svojej poloprázdnej skrine spodné prádlo, ktoré som si obliekla. Na to som si dala ružové tričko a modré nohavice. Vystúpila som zo svojej prázdnej cely. So mnou na cele nechce byť nikto. Vedia, aká som. Veď som zabila 14 mužov. Už nie som tá krehká, zraniteľná, krásna Bella. Už nie. Teraz  som vražedná, potetovaná a zlá Bella. Vo väznici si ma nikto nechce pohnevať. Vedia, čoho som schopná. Veď keď jedná väzenkyňa sa mi chcela postaviť, zabila som ju. Už sa s tým neseriem. Je mi to jedno. Je mi jedno, že som zabíjala nevinných ľudí. Robila som to len pre jednu osobu. Josha, ktorý moje city neopätoval. Našla som si ďalšieho chlapca, ale ten ma opustil. Po pravde, nemilovala som ho. Od Charlieho a Renée som ušla zabiť Josha do Phoenixu. Odvtedy som utekala pred policajtmi. Zabíjala som podobných mužov ako bol Josh.

Išla som do jedálne. Každá žena predo mnou ustupovala, púšťala ma. Takto sa mi to páči. Natočila som hlavu doľava a pozrela sa na môj stôl. Stála tam nejaká 20 ročná kurva. Najviac čo ma hnevalo bolo, že sedela na mojom mieste. Ukážem jej, kto som v skutočnosti. Pokojne som si zobrala tácku s jedlom a postavila sa k nej.

„Toto je moje miesto,“ vravela som pokojným ale vražedným hlasom. Pozrela sa na mňa a začala sa rozkrikovať.

„A čo? Teraz tu nemôžem sedieť, že si milá grófka zmyslela, že si tu sadne?“ kričala na mňa. Všetky ženy stíchli a pozreli sa na mňa ako zareagujem. Ja som ostala pokojná.

„Vravela som vypadni lebo uvidíš. Ja sa tu s nikým neserem. Buď rada, že žiješ a že som ťa zatiaľ nezabila!“ oznamovala som jej hlasom plným jedu. Tá žena sa postavila a zahľadela sa do mojej tváre. Strčila do mňa. Tak toto nemala. Strelila som jej facku.  Celá sčervenela. Vrhla sa na mňa. Ja som ju zhodila na zem a kopala, fackovala, bila. Ona sa nestíhla ani pohnúť a ležala v bezvedomí. Bachari sem došli a ženu rýchlu odviedli k doktorovi. Mňa odviedli na samotku. Som zvyknutá na samotu.

„Na čo sa zase hráš?“ spýtal sa Joe. Bachar s hnedými vlasmi. Vždy sa to spýtal, keď som niečo vyviedla.

„Na nič, Joe,“ zavrčala som. Otvoril samotku a pozrel sa na mňa.

„Vravel som, že mi tak nemáš vravieť!“ kričal na mňa. Ja som si ľahla na posteľ a spievala si. On niečo zahundral, zavrel celu a odišiel. Ja som začala snívať o Edwardovi a Joshovi.

 

O týždeň neskôr

Železná cela sa otvorila a vstúpil do nej mladší muž okolo tridsiatky. Zatriasol ženou a tá rýchlo otvorila oči. Zobudil ju z jej snívania. Zasa. Naštvane sa naňho pozrela a postavila sa. Bachar ju so samotky odviedol do jej cely. Teraz už plnej. Bola v nej žena, ktorú Bella zbila. Začala vrieskať. Joe hneď pribehol a pozrel sa na Bellu. Tá sa len usmievala. Nakoniec sa pozrel na tú druhú ženu.

„Mayorová, čo sa deje?“ spýtal sa otrávený policajt.

„Ja nechcem byť s ňou na cele!“ kričala na policajta.

„Už  zasa. Dobre. Rýchlo si pobaľ potrebné veci a poď so mnou,“ policajt si povzdychol a odviedol ženu preč. Bella sa usmiala a ľahla si na svoju tvrdú posteľ. Zavrela oči a začala snívať.

Sen:

„Milujem ťa Josh,“ povedala som svojmu drahému. Objali sme sa a Josh ma pobozkal. Ale ten bozk bol iný. Nebol z lásky. Bol to hraný bozk. Pozrela som sa na Josha.

„Čo sa deje Josh?“ spýtala som sa zvedavo. Zarazilo ma, ako sa na mňa chladno usmial.

„Bella, vieš, musím ti niečo povedať. Nemilujem ťa. Milujem niekoho iného. Bola si pre mňa len dievča na rozptýlenie.“ Nie! Padla som na zem a začala vzlykať. Nie! Ako mi to mohol spraviť. Ako som mohla byť takáto hlúpa. Bola som zaslepená láskou a nevidela som pravý svet.

„Josh, prosím, nerob mi to, prosím, ja ťa milujem,“ prosila som ho. Ten sa len tvrdo usmial.

 

Posadila sa celá spotená. Pot jej stekal po tvári.

 

Dosť  bolo predstáv a zbytočného dúfania v niečo pre ňu nepredstaviteľnéhp! Týmto výletom do ríše snov zabila už predsa more času. Musí sa vrátiť späť do reality. Späť do reality, k tvrdej nudnej práci a rutine každodenného života. No je toto skutočný život? Nie len hlúpy pokus žiť, žiť čo najlepšie, a pritom byť tak vzdialená zmysluplnému žitiu? Postavila sa a jej srdce jej zrazu zívalo prázdnotou. Žiadne slzy či hrejivý pocit byť milovaný, žiadna spomienka. Ostal jej tam už len kúsok nádeje, malinký kúštik vysnívaného lepšieho zajtrajška.

Nie! Dosť Bella. Nemysli naňho. Už nežije. Je mŕtvy a tak to aj malo byť.

V hlave som kričala. Jedna moja polovica by chcela uveriť, že sa nič z toho nestalo. Že je to len sen, z ktorého sa čoskoro zobudím. Tá druhá mi vravela, že už je neskoro. Už navždy skysnem na tomto hroznom mieste. SAMA!!!

2. kapitola

Zhrnutie nesii



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Väzeň číslo 1968 prológ + 1. kapitola:

 1
07.03.2012 [10:34]

77Alex77Alex, toto si fakt písala ty? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ty kokso! Toto musím rozdýchať.. Emoticon Emoticon
Takúto super poviedku som tu už dlho nevidela trochu sa hanbím, že som sa na ňu nevrhla skôr Emoticon
Drsná Bella sa mi veľmi, veľmi páči... Emoticon Je to strašná zmena Emoticon
Ten prolog bol totálne nádherný...vieš ako som hľadela na obrazovku? takto Emoticon Emoticon Emoticon Krásne napísaný prolog, fakt... Emoticon
Vieš, zanechala by som ti siahodlhý komentár, ako to ja zvyknem, no ja som taká šťastná, že mám pred sebou ešte toľko vééľa kapitol, že sa na ne musím hneď vrhnúť. Emoticon Emoticon
...Takže, úžasný nápad! Emoticon Emoticon A ešte lepšie napísané, zlato Emoticon Klaniam sa ti Emoticon

19.09.2011 [15:04]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.09.2011 [12:11]

Kika57Páni! To je fakt hustý! Emoticon Takovou Bellu si nedokážu představit a jsem ráda, že už je napsaný další díl, takže hurá na něj! Emoticon
PS: je to fakt super! Krásně napsané Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.09.2011 [16:30]

Nesiipridala som pokračovanie väzňa. Už len čakať kým sa to zverejní. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!