Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášnivý vjem - Kapitola 14.

Jacob


Vášnivý vjem - Kapitola 14.

Zvednul jednu paži a se zjihlým pohledem ji pohladil. Slyšel, jak se jí zrychlil dech, a její srdce začalo hlasitě bít. Splašeným úderům naslouchal s takovou něžností, musel se přesvědčit o tom, že ten vábivý zvuk není jen pouhým výplodem jeho fantazie. Sehnul se blíže k ní a přiložil ucho na její drobounkou hruď, která se zvedala v nepravidelném rytmu.

Láska je ctnost a vášen zároveň. Milovat však nejde ze ctnosti, ale z vášně...

Roxana

Vášnivý vjem – Kapitola 14.

(Osten v zadku)

 

V ten moment mezi jejich pohledy probíhala výměna slov, citů a výtek, které každý z nich měl na jazyku, ale nikdo je nevyslovil. Jejich doteky a pohledy mluvily za vše. Bella se snažila odvrátit pohled a podívat se jinam, ale jako by ji uhranul a ona neměla úniku. Měl neuvěřitelnou sílu v očích, o které možná věděl, a smyslně ji využíval.

Všechno snažení se o kousek důstojnosti a čistého vzduchu mezi nimi se rozplynulo, když se Edwardovy rty přiblížily k Belliným a náruživě se jich zmocnily.

Souhra vášnivého tance, pomyslela si slastně a s vervou se zapojila.

Jeho hbitý jazyk se probil semknutými rty a nakonec dosáhl svého. Bella se mu otevřela a stejně tak i její rty. Dotek, jenž začal celou tu tirádu, zmizel a Belliny ruce se objevily Edwardovi na zátylku. Hrobové ticho mezi nimi narušila ohlušující rána, když Edward pustil talíře do dřezu, ale ani to je nevyrušilo, neboť si každý užíval přítomnost toho druhého.

Přiložil své ruce na Bellin pas a přitáhl si ji blíže k sobě. Ucítil na svém obličeji kapky vody a její něžné tělo, jak se přibližuje. Byla tak blízko a jejich kůže dělila pouhá látka, která mohla v mžiku zmizet. Oba toužili po splynutí těl, oba cítili ten žár, jenž jim pulzoval celým tělem, a krev, která jím zběsile tepala ve spáncích.

Bellino srdíčko uhánělo neuvěřitelnou rychlostí a snažilo se najít pokoje, ale byla si jistá, že jestli Edward neukončí jejich polibek, bude to ona, kdo najde pokoj v jeho objetí. A to nesměla dopustit.

Podlomila se jí kolena a Edward pohotově zareagoval. Chytil ji pod koleny a vyhoupnul si ji do náruče, kde k němu přilnula a křečovitě sevřela límeček jeho nového trička. Ani na malou chvíli nepřerušil jejich polibek, který nabíral na intenzitě. Položil ji na pohovku a lehnul si vedle ní. Nečekanost jeho činu Bellu překvapila natolik, že zcela přestala vnímat okolí a realitu.

Zabořila prsty do záplavy bronzových vlasů a sevřela je v malých pěstičkách. Edward toho využil a zkušeně jí jazykem pootevřel rty ještě víc. Hlasitý sten, jenž Belle nedopatřením unikl, Edwarda akorát pobízel k tomu, aby pokračoval i nadále ve svém, a dosáhl vytouženého cíle. Svrběly jej prsty, chtěl se jí dotýkat všude možně, ale cítil to napětí mezi nimi a hlavně to, že se Bella při každém nepatrném otření těla křečovitě uzavírá do sebe.

Chtěl, aby byla povolná a zcela uvolněná, když už by vše mělo zajít tak daleko. Nebyl na takové sladké předehry vůbec zvyklý, ale Bella na něj působila osobitým kouzlem, které jeho i z poloviny kamenné srdce oslepilo. Obyčejně by z ní serval oblečení, uštědřil jí pár polibků na tělo a zmocnil by se jejího bezbranného těla, ale dnes ne. Dnes měl jiné úmysly s touto smyslnou ženou a byl si jist, že toho dosáhne.

Volnou ruku přemístil pod její záda a jemně ji pohladil. Vyhrnul jí košili nad pas a kochal se pohledem na její dlouhé nohy, jež v něm vzbuzovaly erotické představy od té chvíle, co ji spatřil v sukýnce před domem. Měla v sobě energii, která Edwarda přiměla k tak unáhleným krokům. Nebylo zvykem, aby dobýval ženu, kterou spatřil na silnici zraněnou a na lehko oblečenou.

„Edwarde…“ zasténala Bella a zaryla mu nehty do ramen. Touha, vášeň a žár. Proudila jeho i jejím tělem a čekaly na okamžik, kdy jim jejich majitelé dovolí, aby je vypustili ven. Bella zaklonila hlavu, když Edward utnul jejich polibek a přemístil se na šíji, kterou okupoval a okusoval slastnými polibky a hbitým jazýčkem.

Cítila jeho doteky i jazyk na svém těle a připadala si… normálně. Nestyděla se a ani jí to nepřipadalo nevhodné, což teoreticky nedávalo vůbec smysl.

Ona jej neznala, byl pro ni cizím mužem a také potencionálním vrahem mnoha obětí bez krve. Avšak někde v mysli, tam v tom stinném koutku, se dožadoval pozornosti vtíravý hlásek, který jí napovídal, ať se oddá svým potřebám a svému chtíči po Edwardovi Cullenovi.

Už se pomalinku nechala její mysl a zdravý rozum přeprat, když si vzpomněla na slova Jaka. Byl jako osten v zadku. Vždy, když se cítila šťastná a myslela si, že ve svém životě našla to pravé místo, zjevil se jí ten proklatý ďábel s tmavou pletí a její štěstí rozehnal mávnutím ruky. Tyčil se nad ní a jasně jí dával najevo, že on drží v ruce její smlouvu a také ortel smrti, neboť Bella věděla, že jiná práce než novinařina by ji nikdy neužila. Ona neuměla pracovat, uměla jen pobízet své hbité prsty k napsání informací, které odhalovaly špínu na známé společnosti či osobnosti, a ona se toho nechtěla vzdát, ne, když je tak blízko dlouho nedosažitelného cíle.

S bolestnou grimasou vzepřela dlaně proti Edwardovi, ten se na ni nechápavě podíval a s naběhlými rty ji nechal vydechnout. Z krbu se k nim donášelo příjemné teplo a Bellu vyděsilo právě to, že se pod jeho těla cítila bezpečna a hlavně… příjemně. Hřejivé oči si Bellu prohlížely s intenzitou a vášnivým chtíči. Nevěděl, co ji přimělo k tomu, aby jej utnula, ale bezhlavě doufal v to, že stačí málo, a ona se mu zas oddá.

Toužil po ní, chtěl ji a to za každou cenu.

„Proč?“ vylezlo z něho směrem k ní a pozoroval každou její změnu. V jejím andělském obličeji se střídaly pocity jako na běžícím pásu – strach, vášeň, touha, obavy. Bella se odhodlala k nenapravitelnému kroku a zvedla pohled k němu. Z jejího pohledu to bylo až děsivě vzrušující. Tyčil se nad ní, jeho mohutné ruce měla položené vedle hlavy a vzhlížela jen k jeho vypracovaným svalům a krásnému obličeji.

„Nemůžu,“ špitla skoro neslyšně a zrudla. Horkost, jež ji spalovala, se dostávala i do klína a Edward zoufale toužil po tom, aby ji mohl utěšit, obejmout ji a šeptat ji něžná slovíčka, zatímco se budou oba zmítat v jedné krásné extázi. Když se na ni podíval, pohled mu spadl hned na její rty, které se dožadovaly dalšího, hladového polibku. Bylo utrpením držet se a čekat na svolení, ale jak už si slíbil, chtěl na to jít pomalu.

Zvednul jednu paži a se zjihlým pohledem ji pohladil. Slyšel, jak se jí zrychlil dech, a její srdce začalo hlasitě bít. Splašeným úderům naslouchal s takovou něžností, musel se přesvědčit o tom, že ten vábivý zvuk není jen pouhým výplodem jeho fantazie. Sehnul se blíže k ní a přiložil ucho na její drobounkou hruď, která se zvedala v nepravidelném rytmu.

Buch, buch, ozývalo se z její hrudě, buch, buch, volalo na něj.

„Máš strach?“ zeptal se zvědavě a neodolal pohledu do jejích očí. Bella hbitě zakroutila hlavou a polkla tlustý knedlík, co se jí právě usídlil v krku.

„Jsi krásná, když máš na tváři ruměnec,“ zapěl jí do ucha a jemně jej skousl. Bellu tento pohyb vyděsil a instinktivně se stáhla do klubíčka, aby k ní neměl Edward přístup. Jeho sevření povolilo a ona si poposedla dál. Tváře jí hořely studem a nohy ji zábly. Přehodila přes sebe deku a chtěla splynout se sedačkou, jen aby na sobě nemusela vidět jeho pohled plný smyslné vášně.

„Nemůžu s tebou nic mít, Edwarde,“ další hluboké nadechnutí, „ jsem vdaná,“ vypadlo z ní, moc dobře si uvědomovala, že se jí chvěje spodní ret ze lži, kterou právě vypustila, a tak jej skousla a pozorovala jeho obličej, ve kterém se snažila rozluštit jeho další pohyb. Neúspěšně.

Pokračování příště...

Po čtyřech měsích přidávám kapitolku již - pravděpodobně - zapomenuté povídky. Je to hlavně z jednoho důvodu; WhiteTie, ta je pro Tebe.

Roxana → Kapitola 15.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášnivý vjem - Kapitola 14.:

 1 2   Další »
18. Pegi
14.11.2012 [16:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.02.2012 [20:26]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. lucka2010
26.02.2012 [17:44]

Nádhera honem další! :D Emoticon Emoticon

26.02.2012 [16:18]

SemiskaJsem ráda, že pokračuješ. Emoticon Moc se ti to povedlo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. andysek1002
26.02.2012 [12:40]

zapomenute ani nahodou strasne si me prekvapila a potesila tvoje povidky jsou proste nej i kdyz po takove dobe vyplatilo se cekat dokonaly dekuju

13. Funny1
26.02.2012 [11:52]

Funny1Výborný! Doufám, že bude další brzo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Leni
25.02.2012 [22:48]

Je fajn, že na tom ještě pracuješ. Emoticon Je báječná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. martty555
25.02.2012 [22:06]

rýchlo daďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. lizzie
25.02.2012 [17:58]

lizzieJe to nádherná poviedka Emoticon Emoticon Emoticon už sa neviem dočkať, kedy pridáš ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. cullen
25.02.2012 [17:44]

Tak na tuhle povídku se nedá zapomenout, moc mě potěšilo, když jsem viděla, že se tu objevil nový dílek....super

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!