Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 34. kapitola

Bella as Vampire


Vášeň - 34. kapitolaV tejto kapitolke Bella trochu potrápi Edwarda, ale ani o tom nebude vedieť. Príjemné čítanie. Forevergirl

34. kapitola

 

Edward:

O päť minút som bol v supermarkete, ktorý bol, našťastie, nonstop otvorený. Vnútri bolo len pár ľudí. Rýchlo som sa ponáhľal, aby nebola Bella sama doma. Zobral som desať rôznych druhov zmrzliny, nasadol do auta a rýchlo išiel za svojou ženou. Už som sa tešil na to, akú bude mať náladu tentoraz. Bola nehorázne sladká.

Zaparkoval som v garáži a utekal domov. Ani som sa neobťažoval ísť výťahom a upírskou rýchlosťou som vyletel hore, našťastie už všetci spali. Odomkol som dvere. V obývačke sa svietilo, takže ešte nespala.

„Ahoj, zlatko,“ pozdravil som ju, ale nič. Nakukol som do izby a musel som si vzrušene povzdychnúť. Bellinka sedela na sedačke len v spodnom prádle. Hltavo jedla vajíčka a pozerala telku. Krása.

„Ahoj,“ pozdravila ma s plnými ústami.

„Mám tú zmrzlinu,“ oznámil som jej a sadol si k nej.

„Už ju nechcem,“ povedala pokojne a ďalej sledovala nejaký seriál. Zachichotal som sa a pritúlil sa k nej bližšie. Hypnotizoval som pohľadom jej krásne telo a nasucho som preglgol. Bola tak neuveriteľne hriešna, že si to ani neuvedomovala.

„Zlatko, nie je ti zima?“ spýtal som sa jej starostlivo.

„Nie, je tu príliš horúco.“ Vonku bola síce prichádzajúca zima, ale mal som pocit, že Bella si vyzlečie aj tie ostatné kúsky oblečenia a to by som už asi neprežil. Keď dojedla, postavila sa, aby išla odniesť tanier, zastavil som ju. Ale povedala mi, že nie je neschopná.

Ale úplne najhoršie bolo, keď okolo mňa prešla, jej krajkové nohavičky viac odhaľovali ako zakrývali a ja som s úžasom pozoroval jej zadoček. Emmett mal úplnú pravdu. Nadržaný upír a tehotná žena v jednom byte je naozaj príliš nebezpečné.

„Mala by si si pospať, je jedna hodina v noci,“ pripomenul som jej. Len prikývla a išla do spálne. Zvalila sa na posteľ a bola tuhá. Usmial som sa a pritúlil sa k nej. Radšej som ju zakryl, pretože som nebol schopný myslieť pri hypnotizovaní jej tela.

Ráno som išiel rýchlo do sprchy, pustil som na seba ľadovú vodu na upokojenie, ale veľmi to nepomohlo. A vtom som pocítil, ako ma zozadu pohladili horúce ruky po chrbte. Slastne som privrel oči a čakal, čo sa bude diať.

„Si nádherný,“ šepla a zozadu sa doslova nalepila na moje telo. Rýchlo som pustil teplú vodu, aby jej nebolo zima. Jej ruky prechádzali nebezpečne po mojich bokoch, keď mi zrazu stisla zadok. Nahlas som zavzdychal a otočil sa k nej. Ach, bola nahá. Prstami som jej kĺzal pomaly po chrbte a zastavil sa na jej zadočku, ktorý som mierne stisol. Bellinka nahlas zavzdychala a prsty mi hneď zaplietla do vlasov. Pritiahla si k sebe moju tvár a ja som ju náruživo pobozkal. V dlaniach som schoval jej krásne krivky a oči som slastne privieral. Konečne.

A vtom ma Bellinka prestala bozkávať, zmätene som sa na ňu pozrel.

„Idem si dať tú zmrzlinu,“ oznámila mi, utrela sa, dala si župan a kráčala do kuchyne.

Preboha!

Okamžite som na seba pustil ľadovú vodu, aby som sa upokojil. Moje vzrušenie už stálo v pozore, ale jeho prosby, bohužiaľ, neboli vypočuté. Keď som sa upokojil a opadlo zo mňa vzrušenie, išiel som za Bellou.

Moja láska sedela na pri telke, na kolenách mala celé vedierko zmrzliny a nenásytne ju hltala.

„Čo pozeráš?“ spýtal som sa jej.

„Titanic.“

„Aha.“ Posadil som sa k nej a chytil ju za pás, aby som si ju mohol položiť do lona. Oprel som sa o sedačku a sledoval s ňou film. Po chvíli ma prestal baviť, tak som nenápadne pozoroval Bellu. Už mala zjedenú polovicu zmrzliny, ale očividne nemala stále dosť.

Objal som ju okolo bruška a Bella sa ku mne ešte viac pritúlila. Mala na sebe len saténový župan, ktorý držal na jej tele len pomocou tenučkých šnúrok. Naskytol sa mi pohľad na jej krásne vnady, z ktorých mi bolo znova horúco a v mojom rozkroku to doslova horelo. Prstami som jej vošiel pomaly pod župan a hladil jej bruško. Srdiečko nášho bábätka pravidelne bilo a ja som sa doňho započúval.

Bella sa po chvíli na mne zamrvila, aby sa jej lepšie sedelo, ale to som ešte nevedel, čo urobí. Svoju ruku mimovoľne položila do môjho rozkroku, vôbec si to neuvedomovala, ale ja som na to hneď zareagoval. V nohaviciach som mal v sekunde tesno, ale Bella bola príliš zabratá do filmu, takže si to nevšimla.

Svoju ruku som z jej bruška nepatrne posunul nižšie, keď sa zrazu z jej ústa ozval vzlyk. Prudko som sa narovnal a otočil ju k sebe.

„Čo sa deje, Bell?“ pýtal som sa jej naliehavo a panikáril som.

„Titanic narazil do ľadovca... ľudia zomierajú,“ koktala a ja som si neuveriteľne vydýchol, že ide len o film, ale ona sa tvárila ako na pohrebe.

„To je len film, zlatko,“ utešoval som ju a hladil ju upokojujúco po chrbte. Nepomáhalo to veľmi. Bellinka mi zaborila tvár do hrude a vzlykala. Slonie slzy jej tiekli po lícach.

Musel som sa potichu zachichotať, bola taká rozkošná a zmietaná svojimi tehotenskými hormónmi.

Ale z ničoho-nič na mňa začala so vzlykaním kričať. „Prečo si ich nezachránil?“ Udierala ma rukou do hrude a ja som sa bál, aby si neublížila.

„Zlatko, ale to je len film,“ utešoval som ju, ale ona sa prudko postavila a zobrala do ruky vankúš. Začala ma ním tĺcť.

„Mal si ich zachrániť!“ kričala a ďalej ma udierala. Normálny chlap by sa jej asi pýtal, či sa zbláznila, ale mne to prišlo strašne rozkošné. Bola úžasná, ani si to neuvedomovala. Stále ma udierala, ale po chvíli to očividne vzdala. Nahnevane si zobrala zmrzlinu a odkráčala do spálne.

Nechcel som ju ešte viac rozrušovať, tak som radšej ostal v obývačke. Ďalšiu polhodinu som tam sedel a počúval všetky zvuky, ktorá sa ozývali zo spálne.

Po chvíli som začul cupitanie bosých nôh. Otočil som sa a uvidel Bellinku, ktorá mala na sebe len spodné prádlo. Myslím, že dnes asi neprežijem.

Posadila sa na mňa obkročmo, vyhrnula mi tričko a rukami ma objala okolo obnaženej pokožky a pritisla sa ku mne. Vyzerala ako ustráchané mačiatko, bola rozkošná. Tiež som ju pevne objal, ale keď som pocítil teplo sálajúce z jej nahej pokožky na svojej, úplne ma ohromila a dokonale vzrušila.

„Prepáč mi to, nechcela som byť taká hnusná,“ šepkala mi do hrude.

Pohladil som ju po vlasoch. „Neospravedlňuj sa za to, zlatko. Neviem síce ako sa cítiš, ale si tehotná a to je súčasťou toho,“ ubezpečil som ju a hladil ju po chrbte. Prstami som prešiel po zapínaní podprsenky a tam som sa zasekol. Stačil by jeden slabý pohyb a ja by som uvoľnil jej krásne krivky.

Zavrtel som radšej len hlavou a hladil ju ďalej.

„Miláčik, nechceš niečo na obed? Potrebuješ veľa sily.“

„Dám si zmrzlinu,“ zamrmlala mi do hrude.

„Bella, musíš jesť aj niečo iné ako je zmrzlinu. Mysli na naše dieťatko.“

Zdvihla sa a pozrela sa na mňa tým svojím rozkošným, nahnevaným výrazom. „Ja myslím na naše dieťatko,“ povedala nahnevane a už vstávala, ale ja som ju zadržal. Chcela sa mi vymaniť z náručia, ale ja som ju pevne držal a prisal sa na jej sladké pery. Okamžite sa prestala vrtieť a bozky mi vrúcne oplácala.

Potom sa odtiahla a zamyslela sa. „Už viem, čo si dám. Ten výborný jablkový koláč, čo priniesla včera Esme.“ A už letela do kuchyne. Zasmial som sa a išiel za ňou. Z chladničky som jej vytiahol koláč a nachystal som jej ho. Bella si oblizla pery a mnou prešlo znovu vzrušenie. Začínam sa pomaly obávať, kto z nás dvoch tu je tehotný, lebo chuť na milovanie sa vo mne zväčšuje každou sekundou.

Bellinka sa vrhla do jedla a ja som len vypúlene sledoval, kde to v nej mizne.

„Chcelo by to uhorky,“ povedala s plnými ústami a ja som nadvihol obočie. Uhorky?

„Edward, podáš mi ich, prosím ťa?“ Radšej som ich jej podal a s úžasom pozoroval ako jedla sladký koláč s uhorkami.

„Je to dobré?“ musel som sa je spýtať.

„Je to výborné,“ odpovedala mi a odhryzla si z uhorky. Zachichotal som sa a nahol sa cez stôl, aby som ju mohol pobozkať na líce. Usmiala sa s plnými ústami, bola rozkošná.

Keď dojedla, pohladila si bruško. „Dúfam, že ti chutilo, miláčik,“ prihovorila sa nášmu dieťatku a ja som na ňu s priblblým úsmevom pozeral.

„Edward?“ spýtala sa ma neisto.

„Áno, anjelik?“

Postavila sa a sadla si mi na kolená. Pritúlil som si ju k sebe.

„Nepôjdeš so mnou do sprchy?“ spýtala sa ma a sklopila hlavu. Och, zasa vyzerala tak krásne a krehko.

„Samozrejme,“ vyhŕkol som rýchlo, než by sa jej znova zmenila nálada. Chytil som ju opatrne do náručia a niesol do sprchy. Našťastie som sa nemusel zdržovať vyzliekaním, keďže mala na sebe len spodné prádlo. Nežne som jej rozopol podprsenku a stiahol jej ju z ramien. Pri pohľade na jej obnažené krivky som zavzdychal a strhal zo seba veci. Vošli sme spolu do sprchy a ja som nastavil teplú vodu.

Otočil som Bellu od seba, aby som jej mohol umyť chrbát. Na ruky som si dal trochu sprchového gélu a začal jej ho rozotierať po celej dĺžke chrbta. Skĺzol som ešte nižšie na jej krásny zadoček a jemne ho stískal. Bellinka zaklonila hlavu od vzrušenia a nahlas vydýchla.

Svoje ruky som presunul dopredu a najviac sa venoval jej brušku, ale nemohol som odolať. Vytlačil som trochu sprchového gélu na tie dva pevné naliate kopčeky a začal ich trieť. Prechádzalo mnou mohutné vzrušenie, čo dal hneď poznať môj rozkrok, čo Bella určite musela cítiť. Otočila sa ku mne a doslova na mňa pritisla svoje krásne nahé telo. Znova mnou prešla vlna vzrušenia, až to bolo neuveriteľné, že som sa ešte udržal. Potom nás oboch vtiahla pod priamy prúd vody a rukami si začala prechádzať po tele, aby si zmyla penu z tela. Preboha, veď ona utrápi upíra k smrti. Už si išla pre osušku, keď sa postavila na špičky a naklonila svoje pery k môjmu uchu.

„Choď do spálne, viem, že som ťa posledné týždne zanedbávala, tak by som ti to rada vynahradila,“ šepla mi do ucha vášnivým hlasom a mne sa takmer podlomili kolená. Ešte mi pohrýzla ušný lalôčik a ja som bol v koncoch. Ani som sa neobťažoval utrieť a letel som do spálne, kde som takmer preletel cez zatvorené dvere. Za mnou sa ozvalo jemné zachichotanie.

33. kapitola - 35. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 34. kapitola:

 1
07.10.2011 [22:39]

kikuskaJa sa kráľovsky bavím. Bellino tehotenstvo je úžasné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [21:03]

selena257„Prečo si ich nezachránil?“ pááni ty si ma dostala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon keď som si to prečítala znova tak som dostala priamy zásah od výbuchu smiechu a slovo nezachránil som ani nedopovedala Emoticon Emoticon

24.09.2011 [17:09]

WhiteTieTak, snad se konečně Edwardovi dostane odměny! Emoticon

07.09.2011 [16:26]

SiReeN Emoticon Emoticon Jak mu vyčítala, že je měl zachránit. Bomba! Emoticon Emoticon

1. Ivana
14.06.2011 [19:30]

Rychle nové kapitoli Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon uz sa neviem dočkať super!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!