Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 35. kapitola

Twilight series wallpaper by Alice


Vášeň - 35. kapitolaAhojte. V tejto kapitole sa Edward konečne dočká a Bella ho už nebude trápiť. Dúfam, že sa vám to bude páčiť, takže príjemné čítanie. Forevergirl

35. kapitola

 

Edward:

Poslušne som čakal v posteli a nemohol sa dočkať svojej manželky. Bol som neuveriteľne rozpálený, ani som si príliš neuvedomoval, že som nahý. Dúfam, že oblečenie dnes večer ani nebudem musieť potrebovať, lebo budem naozaj prvý upír, ktorý zomrie na potláčanie vášne a vzrušenia kvôli svojej tehotnej manželke. Ach, ako krásne zneli slová tehotná manželka. Keď si spomeniem, ako som Bellu prvýkrát uvidel a neveril som, že ju budem môcť niekedy mať. A teraz je mojou manželkou a budeme mať dieťatko. Myslím, že keby som mohol plakať, slzy by mi určite tiekli od toľkého šťastia.

„Edward, zatvor oči,“ ozval sa z kúpeľne jemný hlások. Najskôr som len zmätene pozeral na dvere od kúpeľne, ale nakoniec som poslúchol. O chvíľu som začul jej rýchly tlkot srdca, ktorý sa stále približoval. Počul som, ako bosými nohami ťapká po dlážke, a potom prešla ku mne na posteľ. Teplo z jej tela sa ku mne stále bližšie približovalo a ja som trpzelivo čakal, až som ucítil dotyk jej rúk na svojej tvári. Cítil som jemný hodvád na svojich očiach, až po chvíli mi došlo, že mi ňou zaviazala oči, aby som nevidel.

„Nedávaj si ju dole, chcem, aby si si to poriadne užil,“ šepla mi do ucha a pohrýzla mi ušný lalôčik. Pri tom dotyku mi do tela vystrelilo milión motýlikov a už som takmer horel. A to som ešte nevedel, čo ma čaká. Len dúfam, že ma už nebude tak trápiť.

Cítil som, ako si ľahla celým svojím telom na mňa, na pokožke ma jemne pošteklil jemný hodváb. Ani som si radšej nechcel predstaviť, čo má na sebe oblečené. Jej tvar tela sa dokonale hodil k tomu môjmu, chcel som sa jej aspoň dotýkať rukami, ale dala mi ich za hlavu.

„Nehýb sa, prosím,“ šepla znova a ja som napäto čakal, čo sa bude diať. Jej dych bol zrýchlený a tlkot oboch srdiečok, či dieťatka alebo Belly, bol v pravidelný.

A vtom ma z myšlienok vytrhli horúce pery, ktoré sa prisali hltavo na môj krk. Prechádzala mi jemnými perami po každom kúsočku krku a vo mne to vzbudzovalo neuveriteľné pocity. Keď sa mi jemne zahryzla do krku, musel som slastne zavzdychať. Vyvrátil som hlavu dozadu a od toľkých pocitov privrel oči. Chcel som ochutnať jej plné prekrvené pery, ale Bella mi ich schválne obchádzala.

Jemnými perami venovala mojej tvári nespočetne veľa bozkov, ktoré ma dokonale rozpaľovali. Presunula sa až na moju kľúčnu kosť, po ktorej mi prešla znova zubami a jazykom zanechávala mokrú stopu. Zastavila sa na mojich prsiach, medzi zubami mi stisla bradavku. Prudko som vydýchol a zaklonil hlavu, boli to neuveriteľné pocity slasti. Chcel som jej spôsobovať to isté, ale nenechala ma. Užívala si moje trápenie.

Hodnú chvíľu sa venovala mojim svalom na bruchu, ale obával som sa najhoršieho. A aj som sa dočkal. Belline pery nenápadne zablúdili k môjmu podbrušku a to už nešlo vydržať. V pästiach som držal vankúš nad sebou a zmietal sa pod pravidelnými vlnami vzrušenia zo ženy, ktorá na mne ležala a hrala sa so mnou.

„Belli, zlatko, netráp ma už, prosím. Daj mi tú šatku dolu a dovoľ mi, aby som sa ťa dotýkal,“ zastonal som potichu a zmučene. Začul som tichý smiech mojej manželky, veľmi dobre som vedel, že si to musí teraz neuveriteľne užívať.

A vtom som počul ako zlieza z postele. Zamračil som sa.

„Bella? Len mi nepovedz, že znova odídeš, ja to už nevydržím,“ hovoril som zmučene a znova sa ozval anjelský smiech.

„Daj si tú šatku dole,“ šepla potichu a šatka v momente letela preč.

Ale v momente som ostal sedieť ako oparený. Všade bola tma a izbu osvetľovala len malá lampička, ktorá dávala prostrediu erotický nádych. Ale to nebolo to, čo ma omámilo.

Moja krásna manželka stála oproti posteli v krátkej čipkovanej košieľke, ktorá odhaľovala jej krásne štíhle stehná a z profilu jej úžasne tvarovaný zadoček. Už som si predstavoval ako ho zamestnám svojimi rukami. Prešlo mnou vzrušenie, až som sa jemne striasol. Očami som sa posunul vyššie, kde bol veľký výstrih odhaľujúci jej krásne krivky, ktorých som sa túžil dotýkať a láskať ich perami.

Bola neuveriteľne nemravná. Rukou si prešla po stehne a posúvala ju hore až ku košieľke. Mierne sa otočila do boku a začala si vyhŕňať ten zbytočnú kus látky, ktorý takmer nič nezakrýval. Odhalila svoje ženské boky a to už som nasucho preglgol. Chcela pokračovať vyššie, ale už som stál pri nej.

„Toto ja sám,“ zamrmlal som, chytil som si ju do náručia a položil ju na posteľ. Trochu som sa odtiahol a ešte som si musel prezrieť toho jemného anjela pod sebou. Ale tentoraz nebola anjelom, ale nenásytnou manželkou, ktorá túžila po mne, tak ako ja po nej.

Hneď som perami zablúdil na jej dekolt a zasypal ho bozkami a dotykmi. Určite musela cítiť moje vzrušenie, ktoré sa týčilo a chcelo ukojiť svoju túžbu po tejto kráske, ale ona si to očividne užívala a panva sa jej samovoľne prehýbala.

Medzi prsty som jemne chytil jedno z tenučkých ramienok a pomalým tempom som ho sťahoval dole. Odhaľoval som jej neskutočne nádherné krivky, až som mal krásny výhľad na jej naliate prsia, ktoré čakali na svoje uspokojenie. Sklonil som sa k nim a jemnučko jazykom prešiel po jednom z tých úžasných výtvorov prírody. Prešiel som cez navretú bradavku, pričom sa Bella prehla v panve a narazila na moje vzrušenie. Obaja sme nahlas zastonali. Musel som sa ovládať, aby som si ju ihneď nezval, ale chcel som jej vrátiť všetko, čo mi ona spôsobovala posledné dni. Chcel som, aby prežívala všetky tie slastné pocity, ktorými ma trápila.

Bol som neuveriteľne rozpálený, keď mi rukami prechádzala po chrbte a vrývala mi doň nechty. Vášnivo som sa vrhol na jej pery a jednou rukou som jej sťahoval košieľku. Ochutnával som jej sladké pery a dravo ich bozkával. Jazykom som jej prešiel po perách a Bella mi hneď na to vzdychla do úst. Striasol som sa pri tom zvuku.

Jazykom som robil mokrú cestičku až po jej bruško, ktoré som jemnučko bozkával. Naše dieťatko bolo pokojné, na rozdiel od mojej manželky, ktorá hlasno vzdychala. Jej slastné stony vypĺňali celú miestnosť. Prstami som sa posunul nižšie na jej podbruško a čakal, či ma pustí nižšie. Automaticky roztiahla stehná a pustila ma k sebe. Prstom som prešiel cez jej najvzrušenejší stred. Bella sa podo mnou prudko prehla a do chrbta mi zaryla nechty. Neprestával som a prešiel po tom malom vrchole jej najväčšej slasti. Bella nahlas vykríkla a zdrapla ma za vlasy. Chcela ma odtiahnuť, ale to už som do nej vnikol prstom, čím znova vykríkla a zmietala sa podo mnou. Bol som z toho snáď ešte vzrušenejší ako ona. Dorážal som až na samý koniec a sledoval jej tvár. Mala pevne zavreté oči a ústa otvorené. Musel som ich ochutnať, a tak mi začala stonať do úst. Neuveriteľne krásny zvuk.

„Edward,“ vrčala na mňa cez zaťaté zuby. Vedel som veľmi dobre, čo chcela. Ale už aj ja som bol na konci síl, tak som sa uvelebil medzi jej stehnami. Rozkoš nám okamžite prešla celým telom a obaja sme zastonila pod tým neuveriteľný pocitom. Extázu opojenia mi brala všetky zmysly, nedokázal som myslieť na nič, len na krásku podo mnou, ktorá ma pevne zvierala svojimi stehnami a stonala mi do tváre. Jej ruky zablúdili k môjmu pozadiu, čím si ma pritiahla k sebe a ja som do nej vnikol na doraz. Ach, bol to úžasný pocit. Cítil som sa neuveriteľne krásne.

Ale už som to nemohol viac vydržať, začal som si ju brať ako dravec, ale zároveň som dával pozor, aby som jej či dieťatku nejako neublížil. To by som neprežil.

Vášeň medzi nami rástla neuveriteľne rýchlo. Rýchlejšie a rýchlejšie som sa do nej vnáral a hladil ju po celom tele, po jej nádherných ženských krivkách, ktoré patrili len mne a táto úžasná ľudská žena sa mi naplno oddávala.

Nedokázal som sa jej dostatočne nabažiť. Do ucha som jej šepkal slova lásky, za čo ma odmeňovala dravými bozkami a dotykmi. Obaja sme vycítili, že stačí už len pár prírazov a zažijeme mohutný výbuch slasti.

Vtom sa Bella podo mnou začala dvíhať, nerozumel som tomu. Ale pochopil som veľmi rýchlo, stále prepojení sme si sadli a ja som si ju tak mohol viac užiť. Bella ma oblapila okolo krku, čím sa svojimi prsiami natisla na moju hruď. Bože, však ona ma zabije. Ja som ju chytil okolo krásneho zadočku a pritisli sme sa k sebe čo najviac. Prudko sme prirazili panvami proti sebe a nás  mohutný orgazmus. Vykríkli sme od neuveriteľnej slasti a ostali v tranze. Bella sa unavene oprela o moju hruď.

Nedokázal som ani len nič povedať a stále sa zmietal v doznievajúcom výbuchu slasti.

„Edward... ja nemám slov,“ šepla a ešte viac sa ku mne pritúlila.

„Ďakujem ti, zlatko,“ šepol som jej a cítil sa strašne unavene.

„Mám chuť na uhorky,“ oznámila mi Bella a ja som sa na plné hrdlo rozrehotal.

„Prinesiem ti ich.“ Opatrne som ju položil na posteľ a vystrelil pre uhorky. V sekunde som bol naspäť a ľahol si k nej. Bellinka sa na mňa krásne usmiala a zahryzla sa do uhorky. Ešte viac som sa rozosmial. Bola taká zlatá a krásna. Pohladil som ju po vlasoch a zbožne si začal prezerať a hladiť jej bruško.

 

34. kapitola - 36. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 35. kapitola:

 1
5. cornelka6
23.02.2012 [18:29]

dokonalost...ach Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.10.2011 [22:48]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [21:17]

selena257 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon lepšie to vyjadriť neviem Emoticon

24.09.2011 [17:15]

WhiteTie Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2011 [16:29]

SiReeN Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!