Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 11. kapitola

ed


Vášeň - 11. kapitolaKonečne ďalšia kapitola, prepáčte, že píšem tak neskoro, ale nemala som absolútne čas. V tejto časti sa neudeje nič zvláštne, len sa ukáže Bellina nešikovnosť, vďaka ktorej bude musieť ostať týždeň doma, čo Edwarda dokonale poteší. Príjemné čítanie. :)

11. kapitola

 

Edward:

 

Rýchlo som ťahal môjho anjela k autu, Bella vyzerala, že by to dievča na mieste zaškrtila. No, musel som rýchlo odísť aj kvôli sebe, lebo tie Tanyine myšlienky boli príliš nemravné, až nechutné. Toto som ešte nezažil. To dievča si normálne myslí, že vo mne našla svoju osudovú lásku. Myslím, že by som aj súhlasil s tou ceduľkou na svojom čele, čo mi navrhla Bella. A ešte horší boli chlapci, ktorí na moju manželku mysleli tak, že by som z nich najradšej vysal všetku krv.

V aute som, ako vždy, pozeral na Bellu a vôbec nie na cestu. Mala zaujímavý výraz, až po chvíli som odhlalil jej skryté myšlienky. Jej ruka zrazu prešla po mojom stehne a ja som slastne vzdychol. Usmiala sa mojej reakcii.

„Bella?“ žiadna reakcia.

Jej ruka sa nebezpečne posúvala vyššie po mojom stehne, musel som sa oprieť o sedadlo a poriadne sa sústrediť na riadenie. Veľmi sa mi to nedarilo.

Vtom prešla jej ruka po mojom najvrušenejšom mieste, ktoré ma ihneď tlačilo do nohavíc. Ešte päť minút a sme doma, stále som si to opakoval. Zatínal som zuby, aby som sa mohol ovládať a nezobral si ju hneď tu. Stačilo by zastaviť na krajnici a mohli by sme uspokojiť našu túžbu po sebe... Nie, stačí, kričal som na seba.

Zrazu urobila Bella to, čo by som od nej vôbec nečakal. Aj keď... dokáže ma často veľmi pekne prekvapiť. Rozopla mi gombík na nohaviciach a pomaly, až príliš pomaly mi rozopínala zips. Prstami mi vošla do nohavíc a prešla po mojom vztýčenom vzrušení.

„Preboha,“ nahlas som zastonal a skoro vybočil z ceste. Môj „nevinný“ anjel sa šibalsky zasmial, ale ruku neodtiahla. Neuveriteľne ma dráždila, až som prudko zastavil pred naším domom. Upírskou rýchlosťou som ju chytil do náručia a vyletel do našej izby. Na nič som nečakal, zvalili sme sa na posteľ a ja som z nej strhal oblečenie za pár sekúnd. Pokožka jej horela a netrpezlivo sa podo mnou vzpínala. Prudko som do nej vnikol, prehla sa v panve a obaja sme naraz zavzdychali. Silnejšie a silnejšie som do nej dorážal. Pozeral som sa jej do očí, či ju to nebolí, ale na tvári mala dokonale spokojný výraz až omámený. Posledný krát som prirazil a obaja sme dosiahli ten najkrajší pocit, čo je len možný.

Zvalil som sa vedľa nej a pritiahol si ju na prsia. Prstom mi prechádzala po hrudi a ja som spokojne zatvoril oči.

„Myslím, že ťa budem provokovať častejšie, keď mi je potom odmenou takýto výkon,“ povedala nežne.

Zasmial som sa. „Kedykoľvek k vašim službám, madam,“ žartoval som. Usmiala sa, chvíľu sme len ležali a svorne mlčali, bolo to príjemné.

„Povedz, na čo myslala tá krava, čo s tebou flirtovala?“ spýtala sa odrazu a zamračila. Bolo rozkošná, keď žiarlila.

„Myslí si, že som jej osudová láska,“ povedala som pobavene. No, Bella sa ešte viac mračila.

„To myslí už po hodine a pol, čo ťa len videla?“

„Áno,“ pohladil som ju po vráske na čele.

„Láska, ale mne to je absolútne jedno. Aj keď nerozumiem, že nedokázala pochopiť, že som s tebou.“

„Chceš povedať, že ani ten bozk nepomohol?“ pýtala sa neveriacky.

„Hej,“ odvetil som a povzbudivo sa na ňu usmial. Stále sa mračila.

„No tak, Bella. Už som si na to za tie roky zvykol a moje srdce patrí len a len tebe. A keď už si u toho, ty si nemusela počúvať myšlienky každého chalana, ktorý ťa uvidel,“ zamračil som sa tentoraz ja.

„Ty môj hlupáčik, nechajme to radšej tak,“ povedala nežne, až som sa nad ňou roztápal.

„Mala by si sa ísť navečerať,“ povedal som jej, keď jej začalo skvŕkať v žalúdku. Videl som, že sa jej nechce vstávať rovnako ako mne, lebo ma znova začala hladiť po hrudi a posúvala sa nižšie. Musel som ju zastaviť, lebo by som sa dlho presvedčovať nenechal.

„Fajn,“ povzdychla si a vstala. Nenásytne som pozoroval jej nádherné, nahé telo. Jemnučko sa začervenala, keď zbadala môj pohľad. Veľmi rád som ju dostával do rozpakov. Začala radšej hľadať svoje veci, ktoré boli porozhádzané po celej izbe.

„Nemôžem nájsť podprsenku,“ zaúpela zúfalo, veď ich má celý šuplík a okrem toho, myslím, že som ju roztrhol. Keď som vtom začul Emmettove myšlienky:

Wow, tí museli byť poriadne rozpálení. Keby som toto urobil Rose, tak by som bol týždeň bez sexu, myslel si Emmett, a ja som videl, ako drží v rukách Bellinu podprsenku.

Zlatko, už viem, kde ju máš,“ oznámil som jej a skrivil tvár. Natešene sa na mňa pozrela, ale nad mojím pohľadom ustrnula.

Myslím, že ostala niekde ešte pred našou izbou,“ dopovedal som.

Emmett,“ vzdychla si a jemne sa začervenala.

Hej,“ súhlasil som s ňou. Bella už išla von a ja som na ňu zmätene pozeral.

Bells, nechcem tam ísť takto, však?“ spýtal som sa pobavene.

Zarazila sa a pozrela na svoje nahé telo. Začervenala sa a rýchlo sa obliekla, dolu sme išli spolu. Emmett sedel sám v obývačke a v ruke držal Bellinu roztrhanú podprsenku.

Okamžite mi ju daj,“ zavrčala naňho Bella. Emmett sa zoširoka usmieval.

Edward, ty ma stále viac a viac prekvapuješ,“ rehotal sa. Zavrčal som naňho.

Emmett, ak mi ju okamžite nevrátiš, pôjdem za Rose a budeš si musieť týždeň vystačiť sám,“ vyhrážal sa mu môj anjel. Už som sa neudržal a rozosmial sa. Emmett jej ju hneď vrátil a vyletel za svojou manželkou do izby.

Bella sa spokojne usmievala.

Tak toto sa vám naozaj podarilo, pani Cullenová,“ zašepkal som jej do ucha, zachvela sa a otočila ku mne.

Veď ja viem, pán Cullen. To ste nevedeli, že vaša manželka je tá najšikovnejšia na svete,“ usmievala a pohladila ma po líci.

Ale nielen najšikovnejšia, ale aj najdokonalejšia, najkrajšia, najmúdrejšia, najodvážnejšia, najvášnivejšia...,“ nedokončil som, lebo sa vrhla na moje pery.

A neuveriteľne ťa miluje, najviac v celom vesmíre,“ zašepkala mi na perách.

No, ešte viac milujem ja teba,“ odporoval som jej.

Dobre, dobre. Obaja sa milujete, ale tiež by ste si mohli všimnúť, že už tu päť minút stojím,“ ozvala sa Alice. Pri Belle sa ani nedokážem sústrediť na okolie. Čo to len so mnou urobila.

Čo potrebuješ, Alice?“ opýtal som sa znudene, že nás vyrušila.

Ja nič, len ty by si sa mal na zajtra pripraviť. Tá Tanya ťa bude zajtra celý deň prenasledovať, doslova,“ hovorila pobavene. V myšlienkach som videl jej víziu, ako bola na každej prednáške ako ja.

Bella sa striasla. „Fakt skvelé. Edward, prečo musíš byť taký dokonalý,“ zaúpela moja láska a oprela sa o mňa.

Ako som ti hovoril, Bella, je mi to jedno. A okrem toho máme všetky prednášky spolu, takže si ju ani nevšimnem, budem mať totiž vela práce s mojou manželkou,“ zašepkal som jej do ucha. Rozžiarila sa a zoširoka usmiala.

Bella sa išla najesť a ja som išiel ešte za Carlislom.

Edward, s Esme odchádzame na dva týždne na menšiu dovolenku. A bol by som rád, aby si tu, takpovediac, prevzal velenie. Vieš, čo dokážu Emmett s Jasperom urobiť, a my sa chceme ešte vrátiť do domu v takom stave, v ako je,“ poprosil ma neisto.

Samozrejme, a myslím, že Rose a Alice ich usmernia,“ uistil som ho so smiechom. Vtom Carlisle zamrzol.

Edward, krv.“

V momente som zletel po schodoch. Bella ležala na zemi a z dlane jej tieklo veľké množstvo krvi.

Bells, Bella,“ hystericky som na ňu kričal.

Nechoďte sem,“ zakričal som, keď som počul ako sem ostatní idú.

Chytil som Bellu do náručia a vyletel s ňou do Carlislovej pracovne. Už ma čakal. Položil som Bellu, aby sa na ňu Carlisle pozrel. Bola bledá, až biela, a na dlani mala hlbokú reznú ranu.

Je v poriadku, Edward. Očividne omdlela z pohľadu na krv,“ uisťoval ma Carlisle. Ale Bella sa stále nehýbala, srdce jej nepravidelne bilo. Vystrašene som pozeral ako jej Carlisle zašíval ruku a hladil som ju po čele.

Vtom zamrkala a neprítomne pozerala pred seba.

Edward,“ zašepkala, a ja som sa rozžiaril.

Som tu, čo si robila, láska?“ pýtal som sa zúfalo.

Umývala som nôž a chytila ho za druhý koniec. To sa môže stať len mne,“ žartovala omámene.

Bella, stratila si veľa krvi, tento týždeň ostávaš doma,“ povedal jej Carlisle. Bella sa zamračila.

Veď som sa len porezala, to sa stáva často,“ prostestovala.

Prepáč, ale týždeň v posteli, a žiadne dohadovanie,“ povedal Carlisle už prísnejšie.

Fajn,“ zašomrala a už sa jej zatvárali oči.

Tak toto bude nádherný týždeň, pomyslel som si. Celý týždeň sa budem „starať“ o svoju milovanú manželku. Rozžiaril som sa nad touto myšlienkou.

 

10. kapitola - 12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 11. kapitola:

 1
05.10.2011 [20:13]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [12:28]

selena257krása Emoticon nie je čo dodať Emoticon ale niečo by sa predsa len našlo - táto poviedka + ty = niečo čo mi vydrží v mysli ešťe veľmi veľmi dlho Emoticon

24.09.2011 [10:40]

WhiteTieBella je vážně nešika. Prej chytila jsem nůž za druhý konec. Emoticon
Opět mám pro tebe jen slova chvály - super, super, super, vynikající!!!

31.08.2011 [3:33]

SiReeNNáš nevinný, neviňoučký anděl je pěkný nešika. Pořezat se v domě plném upírů - to se povede vážně jen jí. Emoticon Emoticon Jsem zvědavá na Tanyu a její uhánění. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!