Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 12. kapitola

Stephenie Meyer


Vášeň - 12. kapitolaV tejto kapitola sa nič extra nestane, len Edwardov plán sa zvrtne a Bella ho potrápi. :D Úprimne - nie som príliš spokojná s touto kapitolkou, ale však posúďte sami. Príjemne čítanie.

12. kapitola

 

Bella:

 

Stále som cítila nepríjemný pocit a nemohla som si uvedomiť, čo to je. Až po hodnej chvíli som si uvedomila, čo sa vlastne stalo. Omdlela som pri pohľade na kaluž krvi, ktorá sa mi valila z dlane. Áno, zasa sa ukázala moja nešikovnosť.

Opatrne som otvárala oči, mala som strašne ťažké viečka. Oči mi automaticky vystrelili na obviazanú ruku, Carlisle mi ju očividne ošetril.

„Zlatko?“ pri uchu sa mi ozval anjelský hlas.

Otočila som sa k nemu.

„Ahoj,“ usmiala som sa naňho. Zoširoka sa usmial a zatváril prefíkane.

„Dobré ránko, Šípková Ruženka,“ povedal nežne a pohladil ma po líci.

Pozrela som sa na budík. „Preboha, Edward! Veď ju už pol jedenástej,“ vyskočila som z postele, ale zatočila sa mi hlava. Edward ma už chytal a položil naspäť na posteľ.

„Zlatko, musíš celý týždeň ostať doma. Stratila sa veľa krvi a Carlisle nariadil, aby si ostala v posteli, a ja sa budem pekne o teba starať.“ Zasa sa rozžiaril, niečo šípil.

„Nie, Edward. Ja odmietam ostať v posteli, budem sa nudiť,“ prostestovala som. Nechcela som, aby ma obskakoval.

„Nie, nie, žiadne také. Všetci odišli, takže sme tu sami,“ povedal vzrušene a jeho ruka nenápadne mierila na moje stehno.

Prefíkane som sa usmiala. „To je skvelé, takže idem do sprchy, potom sa najem a pospím si.“ Vystrelila som z postele, aj keď sa mi zatočila hlava. Edward ostal sám ležať na posteli a zmučene na mňa pozeral.

Však ja ti ešte ukážem, Edward Cullen. Ja ťa ešte potrápim, pomyslela som si a spokojne som sa usmiala.

Zo skrine som si vytiahla tepláky a tričko na doma. Pred Edwardom som si vyzliekla nočnú košieľku, ktorú mi očividne večer obliekol. Edwardove oči zčernali, tak som radšej rýchlo vbehla do kúpeľne a zamkla za sebou. Viem, že by mu tie dvere nerobili problém, ale Esme by ho asi prizabila, ak by niečo ničil. Spokojne som vošla pod sprchu a usmievala som sa nad Edwardovým zmučeným výrazom. Bola som tam asi polhodiny, ale nakoniec som musela vyliezť. Obliekla som sa a opatrne vyšla z kúpeľne. Nebol tam.

Zišla som dolu po schodoch. Edward mi robil raňajky a mal oblečené len tepláky, ktoré mal dosť nízko. Ach. S úžasom som pozerala na jeho zadok až sa otočil a sladko usmial. Vyrušil ma z môjho rozjímania a ja som hneď nahodila mierne urazený výraz.

Podišiel ku mne a sklonil sa ku mne. Už ma takmer pobozkal, no ja som na stole uvidela vajíčka, tak som k nim pribehla. Edward ostal stáť zarazene na mieste a mal našpúlené pery na bozk.

Mňam,“ vychutnávala som si jedlo a Edwarda pekne ignorovala.

Sadol si oproti mne a nepatrne prižmúril oči. „Stalo sa niečo?“ opýtal sa nevinne.

Nie, len som strašne hladná,“ klamala som, myslím, že si to aj všimol. Keď som dojedla, obišla som ho a zamierila do našej izby.

 

Edward:

Nerozumel som tomu. Mal som pocit, že sa tu niečo deje, akoby niečo plánovala. Odvtedy, čo sa zobudila sa mi akoby vyhýbala. Keď dojedla, bezoslova okolo mňa prešla a vybrala sa do izby. To už som nevydržal a upírskou rýchlosťou som k nej vyletel. Zablokoval som jej cestu do izby.

Si na mňa nahnevaná?“ opýtal som sa.

Nie som nahnevaná, ale nie som dvakrát nadšená, že musím trčať v posteli,“ zamračila sa.

Ale posteľ sa dá veľmi dobre využiť,“ zašepkal som vzrušene. Šibalsky sa usmiala, odhalila môj plán na využitie voľného domu.

Pristúpila ku mne a postavila sa na špičky. V anjelských očiach jej horeli malé plamienky, niečo šípila. Chytila ma za košeľu a pritiahla si moju tvár k svojej, aby na mňa dočiahla.

Teraz ma veľmi dobre počúvaj, Edward Cullen. Som na teba naštvaná, ale môžeš si to vyžehliť.“ Jej sladký dych mi ovial tvár. To vzrušenie, ktoré vychádzalo z našich tiel, sa dalo krájať.

Podišiel som k nej a pritiahol si ju za pás k svojmu telu. „A ako?“ Pohrýzol som jej ušný lalôčik, striasla sa a nahlas vzdychla. Ach, ako ma len dokázal tento zvuk z jej úst rozvášniť - až som padal do kolien.

Budem si môcť s tebou robiť, čo len budem chcieť,“ zašepkala mi do ucha a jej ruka mimovoľne skĺzla na môj zadok a stlačila ho. Bol som z nej príliš omámený, tak som jej odpovedal aj to čo som nechcem.

Fajn,“ súhlasil som s ňou. Zoširoka sa usmiala, vyzerala ako anjel s telom bohyne pomsty.

Máš sa na čo tešiť,“ vášnivo šepla na mojich perách a odtiahla sa. Chytila ma za košeľu a ťahala ma do izby. Pri posteli ma zatlačila dolu, aby som si sadol na posteľ. Pomaly som sa začal báť, čo na mňa chystá, veľmi dobre som vedel, že jej nedokážem odolať, aj keby chcela nemožné.

Nehybne som sedel a pozoroval ju. Postavila sa predo mňa ako bohyňa a jej ruky si zrazu začali vyzliekať tričko. Mojím telom prešlo neuveriteľné vzrušenie, keď som zistil, že nemá podprsenku. Naskytol sa mi pohľad na mladé, pevné poprsie so vzrušenými bradavkami, ktoré čakali len na mňa. Už som sa išiel zdvihnúť, ale prstom mi ukázala, že mám sedieť. Zaťal som dlane do pästí a snažil sa upokojiť. Prstami si hriešne prešla po poprsí až dolu. Zastavila sa pri teplákoch, chytila ich za lem a príliš pomaly ich sťahovala dolu a vyzliekla si ich. Preboha, veď ona nemala ani nohavičky. Moje vzrušenie v sekunde zareagovalo, nohavice som mal napnuté až to bolelo.

Užasnuto som pozeral na jej dokonalé ženské krivky, dokonalé boky a zablúdil som očami na miesto jej nekonečného vzrušenia. Panebože, veď ona ma raz zabije.

Vtom podišla ku mne. „Ľahni si,“ nakázala mi a ja som ju okamžite poslúchol. Jedným ťahom rozopla všetky gombíky na mojej košeli a ja som užasnuto hľadel na jej silu. Sadla si mi na brucho a ja som ihneď pocítil jej šťavy, ktoré jej vytekali zo vzrušeného lona, čakajúceho len na mňa.

Bella,“ vzdychol som, keď mi zubami prešla po krku. Bozkávala ma na každý kúsok tváre, ale perám sa naschvál vyhýbala. Zmučene som pozeral na jej krásne nahé telo a odolával pokušenie len sa ho letmo dotknúť. Jej rozpálenej pokožky, ktorá sa o mňa obtierala. Videl som, ako si užívala moje mučenie. A vtip bol v tom, že toto som mal v pláne robiť ja s ňou, a nie ona so mnou.

Vtom sa vrhla konečne na moje pery a nenásytne ma bozkávala. Keď pootvorila ústa, vnikol som do nich jazykom. Bolo mi neuveriteľné horúco. Jazykom pomaly prešla po mojej čelusti až k hrudi. Zubami mi pohrýzla jednu bradavku, a ja som nahlas zastonal jej meno.

Ja už to nevydržím,“ vzdychol som zúfalo, ale ona nič.

Šibalsky sa na mňa usmiala a jej ruka smerovala k môjmu penisu. Prešla po ňom cez rifle a on sa ešte viac vztýčil. Čo najpomalšie mi rozopla gombík a zips. Rifle mi stiahla spolu aj s boxerkami a v tej chvíli vykukol môj vztýčený úd. Bella sa jemne začervenala, takže nie je zasa taká odvážna. No, potom urobila zasa to, čo som absolútne nečakal. Sklonila sa ku mne a jemne ho oblízla.

Panebože,“ takmer som zakričal a rukami sa držal pevne postele. Môj diabolský anjel sa zasa usmial a vzala ho celého do úst. Prehýbal som sa v chrbte a nahlas vzdychal.

Bella,“ nahlas som vzdychol, privádzala ma do šialenstva. Začal som pociťovať prichádzajúci orgazmus a Bella pridala na rýchlosti. Zaťal som zuby a vtom nahlas vykríkol. Lenže Bella s mojím dráždením pokračovala, a ja som pociťoval prichádzajúci ďalší orgazmus, oveľa, oveľa mohutnejší.

Jazdila mi po ňom dlaňou aj ústami naraz. A vtom to prišlo.

Bells,“ vykríkol som, čo najhlasnejšie to išlo. Pred očami sa mi doslova zahmlilo. Prudko som vydychoval, mojím telom ďalších päť minút prechádzal doznievajúci orgazmus, najväčší aký som kedy zažil. Ale podľa Belllinho výrazu som zistil, že ešte nie je koniec. Bolo taká úžasná a nemravná.

Vtom na mňa prudko dosadla až som sa svojím vzrušením dotkol až samého dna. Môj anjel sa prudko prehol v chrbte, ale ďalej sa nepohybovala. Zmučene, až zúfalo, som na ňu pozeral, čakala.

Prosím,“ prosil som, vedel som veľmi dobre, že na toto čakala.

Čo si prosíš?“sklonila sa ku mne a jazykom mi prešla po spodnej pere.

Po tvojom tele. Chcem byť v tebe, chcem ti spôsobiť také neuveriteľné vzrušenie a dokonalý orgazmus ako to dokážeš len ty. Chcem, potrebujem cítiť tvoje dokonalé telo. Chcem sa ťa dotýkať, tvojho nádherného plného poprsia, tvojho pevného zadočku, celého tvojho dokonalého tela.“

Usmiala sa a znova na mňa prudko dosadla. Začala sa na mňa hýbať tak ako nikdy, po pár minútach už nestíhala. Na nič som nečakal a zvalil ju pod seba. Ruku som jej dal pod chrbát, aby som mal ešte lepší prístup. Silno som do nej prirážal, jej telo sa podo mnou vzpínalo a panva sa jej nadvihovala. Poslednýkrát som prirazil až na samé dno a obaja sme vykríkli silným orgazmom. Ešte päť minút sme takto nehybne ostali, lebo našimi telami stále prechádzal doznievajúci orgazmus. Tvár som mal položenú na jej ramene a vdychoval vôňu jej pokožky. Nadvihol som sa na lakti, tváre sme mali pár milimetrov od seba.

Bola si úžasná,“ zašepkal som jej do tváre.

Spokojne sa usmiala. Stále mala omámený výraz z toho silného zážitku. „Som rada, že sa ti to páčilo,“ zašepkala už s privretými očami.

Jemne som ju pohladkal po ružovom líci, bola taká nadherná, nedokázal som z nej spustiť oči.

Už som si to vyžehlil?“ rýchlo som sa opýtal, kým ešte nespala.

Usmiala sa. „Áno, ale ešte budeš žehliť poriadne dlho, a ja ti budem sposôbovať takú rozkoš častejšie,“ mrmlala so zatvorenými očami. Bola taká sladká.

Zasmial som sa. „Dobre, miláčik,“ zašepkal som, pobozkal ju na čelo a vyšiel z nej. Ľahol som si vedľa nej a pritiahol si ju na prsia. Zakryl som ju a pozoroval spiacu krásku na mojej hrudi.

 

11. kapitola - 13. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 12. kapitola:

 1
05.10.2011 [20:21]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [13:32]

selena257Neni čo dodať Emoticon (zase) Emoticon

24.09.2011 [10:55]

WhiteTieJá myslela, že po sexu vždycky hned usnou chlapi, ale jak je vidno, tak Bella usne snad vždycky, když už je "po". Emoticon Ale samozřejmě opět super, jak ho Bella hezky trápila. Emoticon

31.08.2011 [3:36]

SiReeNTak žehlení, jo? Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ivus
12.06.2011 [20:30]

No ako vravela mayla aj ja som si vsila ze mal len nohavice a dost dole a potom mal koselu s riflami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ale nevadi super to bolo !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!