Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » V objatí demona - 4. kapitola

Team Volturi


V objatí demona - 4. kapitolaBella, Edward a, samozrejme, trošku erotiky. :)

Bella

Edward sa na mňa nahneval a zbil ma. Niekoľko dní som ho nevidela, až dnes.

„Nie,“ povedal. Vzal ma za ruky a položil mi ich pozdĺž tela.

Zvoľna preskúmaval moje jazvy. Prstom sa dotkol každé z nich.

„Nemusel som ťa tak zmlátiť,“ povedal.

Nečakal, že mu odpoviem.

„Si blázon, Bella.“ Pozrela som na neho a čakala hnev. Videla som však len túžbu.

Vstal z postele, otvoril skrinku pri posteli a zobral z nej troje putá.

„Čo to robíš?“ stiahlo sa mi hrdlo.

„Zdvihni ruky,“ zašepkal.

Zrýchlil sa mi tep, ale poslúchla som.

Jemne mi spútal zápästie a to tiež zopakoval i s druhou rukou.

„Edward.“

Jeho pery putovali dole po mojej paži, k ramenu a odtiaľto k obline prs. Zovreli sa okolo pravej bradavky a začali silno sať, až mi bradavka nabehla a stuhla, a rukou mi láskal a hladil druhý prs.

Telo som mala ako v jednom ohni. V prirodzení mi divoko tepalo. Zovrela som stehna, aby som potlačila rastúci tlak.

V tu chvíľu prestal, posadil sa a položil mi ruky na kolena. „Roztiahni nohy, Bella.“

Zavrtela som hlavou, zasmial sa.

Pomaly uchopil môj pravý členok a pripútal ma, až teraz mi došlo, na čo potreboval tie ďlašie putá.

Nohy som mala doširoka roztiahnuté, takže som na úplne mokrom pohlaví cítila teplý Edwardov dych.

Zaboril ústa do môjho lona a zubami jemno stisol klitoris. Dráždil ma a ja som nedokázala vnímať nič, len jeho dokonalé ústa. Vzoprela som sa proti nim. Stále ma lízal a cucal a dráždil a já som stúpala stále vyššie a vyššie , až moje telo explodovalo v návale silného orgazmu.

Prehla som sa v krížoch a vypla hruď. Usmial sa, sklonil hlavu, vzal do úst moju bradavku a začal
ju tvrdo cucať. Keď mi položil ruku na druhý prsník, aby mi ho pomasíroval, zastonala som. 

Pevne sa ku mne pritisol a začal sa o mňa trieť.

„Dočerta, Bella,“ zachrčal pridusene, „pripravíš ma o rozum.“

Keď pohol bokmi a pritisol sa ku mne penisom, ticho som vykríkla, rukami mu zovrela vlasy a zastonala.

Teraz som už nemohla prestať. Moje telo sa preplo do automatického režimu a vypínač sa stratil niekde v rieke rozkoše. Znovu pokrútil bokmi a ja som zúfalo zakňučala. Potrebovala som viac. Pohrýzol mi spodnú peru, potom ma pustil, odtiahol tvár, pozrel mi rovno do očí a znovu sa začal o mňa trieť. Hlava mi padla dozadu, hlboko som zastonala a umožnila mu prístup k svojmu hrdlu, čo okamžite využil. Chcelo sa mi plakať od rozkoše. Trochu som sa zavrtela, ale dosiahla som iba to, že ma zasiahol penisom na citlivom mieste. Intenzívne som mu pozrela do očí, ktoré vyzerali ako dve zelené jazerá.

Jediným rýchlym pohybom sa odtiahol a zase do mňa vrazil. Vykríkla som. Svojím penisom ma úplne vyplnil a ja som milovala každý jeho centimeter. Začal prirážať ešte rýchlejšie a ja som mu silno zvierala plecia. Plakala som od rozkoše, keď našiel moje pery, vnikol mi jazykom do úst a naše spotené telá začali kĺzať po sebe. Myslela som si, že sa rozletím na milión kúskov. Svätá Matka Božia! Pri penetračnom styku som ešte nikdy nedosiahla orgazmus!
„Už budeš?“ spýtal sa ma celý zadychčaný.
„Áno!“ zvolala som a pohrýzla ho do spodnej pery. Zastonal. Bolo to živočíšne, ale absolútne som sa prestala ovládať.
„Počkaj na mňa,“ prikázal mi a zrýchlil.
Kričala som a zúfalo zvierala svaly okolo neho v úsilí oddialiť orgazmus, no nefungovalo to. Koľko času ešte potrebuje? Už som naňho nemohla čakať. Pevne ma zovrel, pritiahol tesne k sebe a zaboril si tvár do môjho krku.
Spomalil prirážanie, aby nás oboch zniesol z tých neuveriteľných výšin na zem. Pevne som sa ho
držala a moje pošvové svaly sa sťahovali okolo neho, zatiaľ čo on lenivo krúžil bokmi.
„Pozri sa na mňa,“ prikázal mi ticho. Sklonila som hlavu a šťastne vzdychla, keď mi skúmavo pozrel do očí. Zase pokrútil bokmi a pobozkal ma na konček nosa. Mohla by som tak zostať naveky.

 

Lady Merry

Lady s hnevom pozerala na muža pred sebou. Ignorovala jeho príkaz. Nevidela dôvod, prečo by ho mala poslúchať. Žiadny chlap jej nebude rozkazovať a manipulovať s ňou.
„Si nevhodne oblečená. Prezleč sa do pripravených šiat, lebo ti pomôžem,“ znel mrazivo chladný hlas muža sediaceho pred ňou.

Nemala v úmysle sa podrobiť a bola rozhodnutá bojovať všetkými zbraňami.
„Mám rád divoké tigrice... a ten pôžitok pri ich krotení...“ usmial sa tajomne muž pred ňou.
Lady dráždil jeho kľud a spokojný úsmev. Hlboko v podvedomí si uvedomovala prirodzenú autoritu, ktorá z neho vyžarovala. Hlavou jej preblesklo, že ten muž ju vlastne priťahuje. Túži sa mu podriadiť, poslúchať ho... Vzápätí tú myšlienku zavrhla. Ona je predsa dosť silná nato, aby mu odolávala. Nie je žiadna prostitútka, aby pred ním padla na kolená očarená jeho šarmom. Nepodrobí si ju! Ubráni sa! Tvár jej rozjasnil spokojný úsmev. Zvládne to. Ešte mu ukáže kto je silnejší...

Predsa len si sa mala prezliecť sama... bolo by to pre teba príjemnejšie“, zaznel hlas takmer pri jej uchu. Až teraz postrehla, že muž je tesne pri nej. S údivom sledovala jeho výšku. Musela zakloniť hlavu aby mohla pozrieť do jeho pokojných očí. Z hrdla sa jej vydral prekvapený výkrik. Muž ju chytil za vlasy a zaklonil jej hlavu. Bol to dôrazný, nie však surový, pohyb.
„Pravidlá sú jasne dané, pusinka. Tu velím ja a ty ma budeš poslúchať. Čím skôr si to uvedomíš, tým lepšie pre teba. Zapamätaj si to a dobre si rozmysli, ako sa budeš správať. Skrotil som inakšie divošky a skrotím aj teba. Pochopila si to?!“ Jeho hlas bol pokojný, ale nikoho nenechával na pochybách, že to myslí vážne. 

„Som tvoj Pán a ty si môj majetok a budeš mi slúžiť. Budeš plniť moje priania a budeš ich plniť s radosťou. Tvojim cieľom sa stane moja spokojnosť... Teraz sa prezleč,“ zaznelo jej pri uchu a vzápätí povolilo zovretie.

Lady s odporom pozrela na kôpku šiat pripravených na stole. Takmer nebadane pokrútila hlavou na znak nesúhlasu. Skôr ako si stihla uvedomiť, čo sa deje, zacvakli jej na zápästí putá. Neveriaco pozerala striedavo na svoje ruky a do tváre muža pred sebou. Ten jej bez ďalšieho vysvetľovania zdvihol ruky nad hlavu. Lady očami sledovala ten pohyb. Rozšírili sa jej zreničky pri pohľade na hák, o ktorý prichytil kovové náramky. Skoncentrovala myšlienky a napadlo jej, že má stále voľné nohy. Bol to zlomok sekundy. Skôr ako stihla kopnúť, hák sa začal zdvíhať a jej telo sa naplo.

Bezmocne balancovala s rukami nad hlavou a pozerala, ako k nej muž pristúpil. Dotkol sa výstrihu na jej šatách. Prstom prešiel po nahej pokožke a prudko trhol. Z jemnej látky zostali franforce. Inštinktívne si chcela zakryť prsia, ale putá držali pevne. Uvedomila si svoju bezmocnosť. Prvýkrát pocítila strach. 

Muž vycítil jej strach a prehovoril pokojným hlasom: „Upokoj sa... neublížim ti... nezbavím sa predsa novej hračky... láka ma skrotiť takú dračicu ako si ty... chcem ťa!“ Rýchlym pohybom roztrhol aj jej ďalšiu časť odevu a Lady pred ním stála len v spodnej bielizni. Striasla sa. Muž sa s ňou pohrával a ona nemala šancu brániť sa. Ani len protestovať nemohla... Lady po pár minútach zostala úplne nahá. Podvedome zatvorila oči. Snažila sa presvedčiť samu seba, že keď nič nevidí ona, nevidí nikto ju. 

Skôr tušila, ako naozaj vedela, že si ju muž pozorne obzerá. Snažila sa upokojiť dych, ktorý sa je začal zrýchľovať. Hanbila sa za svoju nahotu pred tým cudzím mužom. Dotkol sa citlivého miesta v rozkroku a Lady tlmene vzdychla. Túžila po ďalších dotykoch... Zrazu sa strhla. Miestnosťou zaburácal jeho smiech: „Ty si vzrušená! A tak si sa bránila...“ V ten moment ho Lady nenávidela. Ako môže byť niekto taký jemný a krutý zároveň?


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V objatí demona - 4. kapitola:

 1
4. L.
11.01.2015 [17:53]

Emoticon

3. lala
06.01.2015 [15:57]

ako, napad zaujimavy ale niektore tie konkretne opisy...ako z ucebnice.. kazi to trosku dojemm..

2. BabčaS.
31.12.2014 [12:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. miky
31.12.2014 [11:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!