Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit nového dne, díl 2.

Robert s lahví


Úsvit nového dne, díl 2.Ahoj, takže přicházím s druhou kapitolkou. Je to opět z pohledu Samanthy, ale příští kapitolu udělám z pohledu Edwarda. V téhle kapitole Samantha "pozná" Alici. Teprve se to rozjíždí, moc se omlouvám, že se tam ještě nic moc neděje, ale to všechno ještě přijde. Nemám přesně vymyšleno, jak bude příběh pokračovat, takže určitě mi tu nechte nějaký komentář ;)

 

2

Samantha

 

„Ahoj Lenko,“ pozdravila jsem svou kamarádku, když jsem za ní po škole přišla.

„Jé, ahoj,“ vítala mě s úsměvem.

„Kdybys tak věděla, cos zrovna dneska propásla,“ zatvářila jsem se tajemně a sledovala jsem, jak se Lenka tváří netrpělivě. „Máme Nového spolužáka. Jmenuje se Edward a je naprosto dokonalej…“

„Ty ses do něj zabouchla!“ zvolala Lenka a začala se mi smát.

„Ne!“ protestovala jsem.

„Ale jo, celá se červenáš!“ smála se mi.

Nevydržela jsem její pohled a podívala jsem se stranou. Nebyla jsem si tak úplně jistá svojí pravdou. Ale přece jsem se do něj nemohla zabouchnout, když ho pořádně neznám! Viděla jsem ho sotva dvakrát! Ale co když má Lenka pravdu?

Přemýšlela jsem nad tím celý den i příští ráno. Když jsem si uvědomila, jak netrpělivě čekám, až přijde, až uvidím jeho dokonalou tvář, když jsem si potom uvědomila, jak jsem zklamaná, když nepřišel, došlo mi, že měla Lenka pravdu. Jsem zamilovaná. Docela dost.

Celý den jsem byla jako bez duše. Nechtěla jsem si to přiznat, ale pořád jsem pokukovala, jestli se někde neobjeví. Neobjevil. Když jsem druhý den přišla do školy, okamžitě jsem zkontrolovala svoji lavici, jestli tam nesedí. Bohužel, byla prázdná. Ach jo, to není fér. Zrovna když ho chci vidět, tak se neobjeví.

Vyndala jsem si věci na stůl a odešla jsem na chodbu. Ve dveřích jsem se s někým srazila, Jasně, tohle dokážu jenom já. Ten někdo mě zachytil. Vzhlédla jsem a nevěřila jsem svým očím. Edward. Stál tam, s krásným úsměvem, rozcuchanými vlasy a zlatýma očima. Zrudla jsem a vypadlo ze mě něco, co se podobalo omluvě a sklopila jsem pohled na zem. Ještě chvíli mě držel, potom mě pustil a odešel na své místo.

Vyklopýtala jsem na chodbu a posadila se na nejbližší lavičku. Tohle musím rozdejchat. To není možný. Proč zrovna do něj musím vrazit? Ale netvářil se nijak zle… asi mu to tolik nevadilo. Aspoň doufám. Protože kdyby se na mě zlobil, tak bych to asi nepřežila.

Zazvonilo.

Vstala jsem a vydala jsem se zpět do třídy. Když jsem si sedala na místo, váhavě jsem se na Edwarda usmála a on mi úsměv oplatil. Takže se nezlobí. Super. Chtěla jsem začít rozhovor, ale on mě překvapil. Zeptal se mě: „Takhle je to s tvojí pozorností vždycky?“

Znovu jsem se začervenala. „Ne.“

„Já jenom abych věděl co mám očekávat, až zítra vejdu do dveří…“ zasmál se potichu a já očarovaně poslouchala jeho smích.

„Ehm… Já jsem jenom nad něčím přemejšlela, víš,“ sledovala jsem pečlivě můj sešit.

„Sluší ti to, když se červenáš,“ poznamenal a já zrudla ještě víc.

„Děkuju,“ pípla jsem.

„Nejsi zrovna upovídaná.“

Pokrčila jsem rameny a vzdychla jsem.

„Pověs mi něco o sobě,“ vybídl mě s lehkým úsměvem na tváři.

„A co bys chtěl vědět?“

„No já nevim… Kolik ti je? Jaký máš zájmy?“

Byla jsem zaskočená. Proč to chce vědět? Ne že bych mu to nechtěla říct, ale… „Je mi 17. A moje zájmy… To je individuální… Třeba zpívání a tak. Co ty?“ Hořela jsem zvědavostí.

„Mě je taky 17,“ odpověděl.

„A zájmy?“

„Mno… asi mě nejvíc baví běhání…“

„Běhání?“

„Jo,“ divně se usmál a změnil téma. „Kde bydlíš?“

„Kousek za městem… pár kilometrů.“

„Chodíš do školy pěšky?“

„Ne, jezdím autobusem,“ usmála jsem se představě, že JÁ jdu pěšky 4 kilometry. Ráno.

„To není moc pohodlný. Mám auto, mohl bych tě svézt, kdybys chtěla. Mám dojem, že bydlíš nedaleko od místa, co my.“

Cože? On mě chce svézt? To by bylo úžasný!!! „Ty už máš auto? Říkal jsi že je ti 17, ne?“

„No, jo, ale za pár měsíců mi bude 18,“ vysvětlil.

Přišel učitel, tak jsme na chvíli ztichli.

„Máš sourozence?“ zeptal se, když se i ostatní ve třídě rozpovídali.

„Jo, malou ségru. Jmenuje se Clair.“

„To je fajn, mít mladší sestru, ne?“

„Jo, ale někdy je dost otravná…“ zasmála jsem se. „Co ty, máš nějaký sourozence?“

Nadechl se, aby mi odpověděl, potom ztuhnul, otočil hlavu stranou a pár vteřin se ani nehýbal. Potom se ke mně znovu otočil, s omluvným úsměvem.

V tu chvíli učitel okřikl třídu a všichni ztichli, takže jsem se nedozvěděla, jestli sourozence má, nebo ne. Snažila jsem se aspoň dávat pozor.

O přestávce, dřív, než jsem mohla cokoli říct, se ve dveřích třídy objevila nějaká holka. Měla stejně oči jako Edward a její krátké černé vlasy elegantně trčely do všech stran.

Edward vzhlédl ještě dřív, než na něj černovláska promluvila, vstal a šel k ní.

Ne! To je určitě jeho holka! To ne! křičela jsem v duchu, když jsem sledovala, jak k ní přišel a poodešli kousek dál. Jak jsem si mohla myslet, že takovej dokonalej kluk nemá holku?! Vždyť někdo tak obyčejném jako já nemá šanci… Ach jo…

Pozorovala jsem je. Vypadalo to, jako by se hádali, ale mohla jsem soudit jen z jejich rozzlobených výrazů. Mluvili tak potichu, že je nikdo nekohl slyšet. Divila jsem se, že se slyší navzájem, když je ve třídě takový hluk.

Zatímco jsem předstírala, že se o ně nezajímá, ta holka ke mně střelila pohledem a zamračila se na mě. Hádají se kvůli mně? To není možný, asi jsem si ten pohled jenom namlouvala.

Řekla jsem si, že s Edwardem do konce dne nepromluvím. Bude to tak lepší.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit nového dne, díl 2.:

 1
1. lilka555
17.06.2012 [12:51]

ja mám twilight najradšej na svete a velmi sa mi páči Edward Cullen a budúca Bella Swan Cullen. velmi sa na úsvit teším Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!