Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 9. část


Úsvit - 9. částtak tady máte novou část Úsvitu a tím začínáme třetí kapitolku. v této části udělá Jasper něco, co jste asi nečekali. a prosila bych aspon tři komenty jestli chcete další část nebo ne.

III. PROČ?

 

Alicin pohled:

 

Ani nevím, jak dlouho jsem v tom pokoji potom seděla, ale dospěla jsem k rozhodnutí, že se Jasperovi musím za každou cenu vyhýbat. Nevím kdy přijede, ale doufám, že nebude doma moc brzy.

Vzala jsem si telefon a zavolala na letiště do Jacksonu , abych si objednala letenku domů. Potom jsem sešla do recepce, odhlásila se z hotelu, nasedla jsem do auta a odjela na letiště.

Spis jsem měla na dně kufru, protože jsem nechtěla už vidět tu hrůzu. Letadlo mi naštěstí letělo brzy. Už jsem chtěla být odtud co nejdál, abych už nemusela myslet na svou hroznou minulost.

Nasedla jsem do letadla a to líně vzlétlo. Let trval zas strašně dlouho. Ale teď mi to přinejmenším nevadí, alespoň se nemusím vyhýbat Jasperovi. Doufám, že si ničeho nevšimne. I když při mém štěstí.

Když jsme přiletěli, tak byla už noc. To bylo plus pro mě, až teď jsem si uvědomil, že mi Jazz měl každý večer volat a neozval se ani jednou. Zachvátila mě panika. Co když se mu něco stalo?

Rychle jsem si vzala kufr z pásu a chtěla jsem už začít hledat mobil, abych mu zavolala. Už jsem vytáčela jeho číslo, když v tom vyšel od kontrolních stanic a šel si na pás pro kufr.

Panebože, jak se mám k němu chovat? On už si mě také všiml, ale nemířil ke mně. Šel si pro kufr a rychle vyšel z letištní haly.

Tak počkat, co se tu děje? Vždyť on se ani na mě nepodíval. Ani za pohled mu už nestojím?

 

Jasperův pohled:

 

Rychle jsem si sbalil všechny věci, které jsem tu měl, a houkl na Setha ať už se balí, že jedem. Byl překvapený, že jedem tak narychlo, ale já jsem mu cestou vysvětlil jen to nejdůležitější. A než jsme se nadáli, seděli jsme v letadle a směr Seattle.

Let byl nekonečně dlouhý a já se pořád musel soustředit na to, abych nikoho nezabil, ale také jsem musel myslet na to, jestli je moje malá Alice v pořádku.

Když jsme konečně přistáli, museli jsme ještě projít kontrolou, která byla velice dlouhá a náročná na mé sebeovládání. Po skončení jsem si šel pro kufr a koho u toho pásu na kufr nevidím. Můj anděl tam stál. Jistě si mě také všimla, ale snažila se tak nějak schovat před mým pohledem. Už už jsem chtěl jít za ní a pak se mi vybavil ten dopis a mé rozhodnutí, že se ji budu vyhýbat. Proto jsem si vzal rychle kufr a vyšel z haly. Mávl jsem na taxíka a on nám zastavil. Nastoupili jsme do něj a odjeli. Seth ani trochu nechápal, proč jsem nešel za Alicí a nevzal ji s námi. Snažil se to ze mě dostal, ale já jsem mu nic neřekl.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 9. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!