Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 7. část


Úsvit - 7. částTak tady máte další část úsvtu, hezky si počtěte.

Alicin pohled:

 

Když jsem slyšela ten rozhovor, kdybych byla člověk, tak by se u mě krve nedořezal.

Teď vím, že to byl docela dobrý nápad začít pátrat trochu dál po své minulosti zrovna teď. Protože, kdybych přišla jen o jediný den později, bylo by po mém spisu a já bych se o sobě nedozvěděla víc.

Dostala jsem vizi, byl v ní asi ten doktor a ta sestřička, co jsem slyšela za dveřmi, a vycházeli zrovna ze dveří, za kterými jsem poslouchala. Dále mi pak vize řekla, že budu mít na to, abych ukradla svůj spis a vytratila se potichu odsud, ani ne pět minut.

Po odeznění vize jsem se schovala za roh, kde jsem měla jistotu, že tudy nepůjdou. Prošli a zapomněli za sebou zavřít dveře, to byl bod pro mě, protože tam byla kulatá klika. Ne, že bych si s ní nedokázala poradit, ale ztratila bych ten drahocenný čas, který mám na získání toho spisu.

Rychle jsem zaběhla do toho archivu a začala hledat svůj spis. Naštěstí to tam měli uspořádaný podle úmrtí a tak jsem mohla v klidu hledat jen ty z roku 1920. Došla jsem k přihrádce, kde měli ty spisy z roku mého „úmrtí“ a začala jsem hledat, měla jsem štěstí, že moje příjmení začínalo na B.

Chvilinku jsem se tam hraba, až jsem našla konečně ten spis, na kterém stálo: Mary Alice Brandon.

Konečně, pomyslela jsem si, můj spis byl, ale nějak tlustý. Na to, že jsem tu byla devět let. Jak jsem si všimla, tak jiní tu byli třeba dvacet let a měli spis poloviční.

Teď jsem to, ale nehodlala řešit, protože jsem se měla odsud co nejrychleji dostat.

Pomocí svého daru jsem zjistila, že budu mít vzduch čistý na to, abych proběhla zpátky do těch sprch a pak tím okénkem zase ven.

 

Jasperův pohled:

 

Přijel jsem k tomu domu blíž, vzpomínky se mi pořád míhaly hlavou jako ne filmovém pásu. Skoro mě pohltily tak, že jsem skoro nebyl schopen myslet na nic jiného.

Jak jsme přijeli k domu blíž, všiml jsem si, že je docela v dobrém stavu, nebyl totiž ani zchátralý. Byl pevný jako před půl druhým stoletím. Strach z toho jak to tu bude vypadat ze mne opadnul. Byl jsem rád, že dům je v takovémto stavu, Seth znovu usnul, takže jsem si to tu mohl v klidu prohlédnout. Nechal jsem ho tedy v autě a šel se podívat dovnitř.

Bylo to tam stejně, jak jsem si pamatoval. To byl opravdu zázrak. Prošel jsem obývacím pokojem, který byl už teď zastaralý, ale pro mne to bylo něco nádherného, připomínalo mi to dobu, ve které jsem vyrůstal. Vyšel jsem po schodech nahoru a zamířil do místnosti, která byla dříve můj pokoj. Od doby, co jsem narukoval, jsem tam moc často nebyl, ale přes to.

Vešel jsem dovnitř a ucítil jsem něco u svého už dávno mrtvého srdce něco, bylo to jako když jsem s mým andílkem, ale tohle bylo trochu menší.

Můj pokoj nebyl ani velký ani malý, pro mě byl prostě tak akorát. Dominovalo v něm velké okno, pod kterým stál dřevěný stůl a vedle něj byla knihovna. Na druhé straně pokoje byla velká postel a vedle ní byla šatní skříň, sice jsem v pokoji neměl moc věcí, ale působil velmi útulně. Šel jsem ke svému stolu a vytáhl jsem jeden šuplík. Ležel v něm nějaký deník. Vzal jsem ho a otevřel.

Nebyl to jen tak obyčejný deník, byl to můj deník, který jsem si jako malý maloval.

Bylo tam celé moje dětství.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 7. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!