Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 37. část

Twilight <3


Úsvit - 37. částAhojky, tady máte další část Úsvitu. Proč vlastně Lily odmítla Lucase? Změní potom názor?

 

Alicin pohled: 

Jasper hned vstal a beze slova ji objal. Nechápala jsem, proč ho odmítla?

„Lily, nemysli na to, je to minulost. Lucas není jako on, to víš, ne?“ zašeptal Jasper Lily.

„Já vím, ale pořád mě to ještě bolí, Jazzi, já jsem teďka Lucase hrozně ranila. Ani jsem mu neřekla, proč jsem ho odmítla,“ vzlykala Lily, ale potom se podívala na mě.

„Jazzi, prosím tě, vysvětlíš to Alici a Lucasovi, já na to nemám sílu a navíc chci být chvíli sama, prosím,“ poprosila Lily Jaspera.

„Neboj, vše vysvětlím,“ pohladil ji po vlasech a pustil ji z objetí. Lily přikývla a odešla se slovy: „Děkuji, bráško.“

Jasper zavřel dveře a posadil se znovu ke mně.

„Lily byla v lidském životě znásilněna svým snoubencem, bylo jí šestnáct, od té doby se bála mužů, tedy kromě mě a našeho otce. Tahle její zkušenost se zasnoubením ji poznamenala. Lily si přísahala, že se nikdy už potom nevdá,“ vysvětlil mi Jasper. Hned jsem ji pochopila, byla chudák. Měla to něco jako Rose.

„Ten chlap, co jí to udělal, k nám klidně ještě chodil a dělal, jako kdyby se nic nestalo. Jednou jsem viděl, jak se po Lily sápe, hned jsem to řekl rodičům a oni hned svatbu zrušili a toho chlapa odsoudili, ale Lily se z toho nikdy nevzpamatovala. Nevím, kolikrát to ten chlap udělal, ale jedno vím jistě. Pěkně za to pikal,“ přiblížil mi tu situaci.

„Ti dva by před sebou neměli mít tohle tajemství, musíš hned za Lucasem, než vyvede nějakou hloupost,“ řekla jsem Jasperovi.

„Snad na mě dá,“ povzdychl si, hned se zvedl a odešel z pokoje. Natáhla jsem se znovu na postel a přemýšlela jsem nad naším nejnovějším párem.

Z přemýšlení mě vyrušilo tiché zaťukání na okno. Na parapetu stála Lily, vypadala trochu lépe, ale oči měla pořád skleněné. Pustila jsem ji dovnitř.

„Jasper už ti to vysvětlil?“ zeptala se, přikývla jsem.

„Tahle zkušenost se zasnoubením se mi vryla do paměti. Tenkrát jsem si myslela, že mě miluje, jenže jednou jsem to přehnala s přípravami na svatbu u něj doma a přespala jsem u něj. Tenkrát se to stalo poprvé, hodně jsem přitom brečela a on mě zmlátil za to. Řekl, že jestli to někomu řeknu, že mě zabije. Strašně jsem se ho bála potom. Od té doby za mnou chodil domů a tam… jednou, když byl Jasper doma, asi zaslechl zvuky, které vydával on, když se po mně sápal. Jasper ho ode mě odtrhl a dal mu pěknou nakládačku. Den poté to oznámil rodičům a já jsem jim musela říct všechno a ještě ten den svatba byla zrušena. Jasper udělal na veřejnosti takovou scénu, že se už k nám nehlásil, a já jsem měla klid. Naštěstí se to utajilo, takže si na mě ani nikdo neukazoval. Ale nebýt Jaspera, nevím, jak by to pokračovalo,“ řekla mi svůj příběh ze svého pohledu.

„Lily, ale teď už je to pryč, Lucas tě miluje, Jasper ti to klidně dosvědčí,“ řekla jsem jí.

„Já vím, ale bylo to na mě moc rychlé, jednala jsem impulsivně. Moc bych chtěla, abych mohla vrátit čas a říct něco jiného,“ řekla smutně. Chtěla jsem jí odpovědět na to, ale přišlo na mě vidění. Viděla jsem Lily ve svatebních šatech a Lucase v obleku před kněžím, oba byli moc šťastní.

„Alice, co jsi viděla? Něco s Lucasem, že? On mě už nechce,“ řekla smutně Lily.

„Právě naopak, viděla jsem něco jiného, ale nech se překvapit,“ pousmála jsem se na ni. Lily se už nadechovala, že něco řekne, ale v tom přišli do pokoje Jasper a Lucas.

 

Jasperův pohled:

Ajaj, Lily to nenese moc dobře, ale co se dalo čekat potom, co se jí stalo. Lucas bude z toho zničený, on o jejím tajemství neví. Hned jsem se zvedl a objal Lily.

„Lily, nemysli na to, je to minulost. Lucas není jako on, to víš, ne?“ utěšoval jsem ji.

„Já vím, ale pořád mě to ještě bolí, Jazzi, já jsem teďka Lucase hrozně ranila. Ani jsem mu neřekla, proč jsem ho odmítla,“ vzlykla, potom se podívala na Alice, která se tvářila nechápavě.

„Jazzi, prosím tě, vysvětlíš to Alici a Lucasovi, já na to nemám sílu a navíc chci být chvíli sama, prosím,“ poprosila mě sestřička.

„Neboj, vše vysvětlím,“ pohladil jsem ji po vlasech a pustil ji ze svého objetí. Lily mi poděkovala a odešla. Posadil jsem se znovu k Alici a začal jí vysvětlovat.

„Lily byla v lidském životě znásilněna svým snoubencem, bylo jí šestnáct, od té doby se bála mužů, tedy kromě mě a našeho otce. Tahle její zkušenost se zasnoubením ji poznamenala. Lily si přísahala, že se nikdy už potom nevdá.“

Ucítil jsem z Alice pochopení. Ale ještě jsem ji trochu tu situaci přiblížil.

„Ten chlap, co jí to udělal, k nám klidně ještě chodil a dělal, jako kdyby se nic nestalo. Jednou jsem viděl, jak se po Lily sápe, hned jsem to řekl rodičům a oni hned svatbu zrušili a toho chlapa odsoudili, ale Lily se z toho nikdy nevzpamatovala. Nevím, kolikrát to ten chlap udělal, ale jedno vím jistě. Pěkně za to pikal.“

„Ti dva by před sebou neměli mít tohle tajemství, musíš hned za Lucasem, než vyvede nějakou hloupost,“ řekla Alice po chvilce.

„Snad na mě dá,“ povzdechl jsem si a odešel za Lucasem. Samozřejmě, že jsem ho našel ve své studovně zhrouceného v křesle před mým stolem. Sedl jsem si do svého křesla.

„Lily už ti to asi řekla, co?“ zeptal se mě po chvilce.

„Ano, řekla mi to, ale také mě poslala, abych ti to vysvětlil, protože ona na to není připravená,“ odpověděl jsem mu, „Lily byla ve svých šestnácti zasnoubená. Jednou se zdržela u svého snoubence, proto vyžádala svolení tam přespat. V noci se vkradl do jejího pokoje a tam ji znásilnil. Já jsem se o tom dozvěděl náhodou, protože jsem byl na vojně. Jezdil jsem domů jen občas. Tenkrát jsem slyšel nějaké neobvyklé zvuky z Lilyina pokoje, vydal jsem se tam a viděl, jak se ten snoubenec po ní sápe, ihned jsem ho od ní odtrhl a dal mu přes držku. Rodičům jsem to oznámil hned ten večer a Lily to přiznala druhý den. Dozvěděl jsem se, že ji pravidelně znásilňoval. Rodiče hned zrušili svatbu a toho hajzla jsme pěkně zostudili.“

„Takže proto se se mnou nechtěla milovat, to kvůli tomu jejímu snoubenci?“ Přikývl jsem, bylo na něm vidět, že už pochopil.

„Lily si slíbila, že se nikdy nevdá, bojí se, aby to nemělo takové následky jako tenkrát, ale tebe miluje. Podle mě jednala impulsivně, nepřemýšlela o tom, co říká,“ řekl jsem Lucasovi.

„Takže myslíš, že kdybych jí dal víc času, odpověděla by mi kladně?“

„Podle mě ano,“ přikývl jsem, „musíte si promluvit, to je hlavní.“

Lucas se už zvedal k odchodu.

„Je u nás v pokoji,“ řekl jsem mu a společně jsme šli do mého a Alicina pokoje.

 < Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 37. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!