Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 32. část


Úsvit - 32. částAhojky, tady máte další část Úsvitu, hezky si počtěte :).

X. VELKÁ RODINA

 

Alicin pohled: 

Líbal mě velice něžně, ale mě se to strašně líbilo, nechtěla jsem, aby tato chvíle skončila. Chtěla jsem tu být s ním takhle napořád.

Ani nevím, jak dlouho jsme takto byli, potom se ale Jasper ode mě odtáhl, což se mi popravdě moc nelíbilo. Ale pořád byl ke mně skloněný a měl své čelo opřené o mé.

I když jsme to nepotřebovali, tak jsme oba těžce oddechovali. Ucítila jsem znovu jeho rty na svém čele, tohle mi tak chybělo. Byla jsem neskutečně šťastná, měla jsem ho konečně u sebe a vypadalo to, že už se nikdy nerozdělíme. Pořád mě pevně svíral v náručí a já jsem měla ruce zplihle položené na jeho hrudníku, kam jsem si o chvilku později opřela i hlavu. Přitiskl si mě ještě pevněji a začal mě hladit na zádech. Nemuseli jsme ani mluvit a přesto jsme věděli, co si ten druhý myslí. Tento okamžik byl opravdu nádherný. Toužila jsem po něm od té doby, co jsem viděla Jaspera znovu s námi. Pak mi to došlo, tohle byla ta vize, kterou jsem měla před dvěma roky.

Stáli jsme tam ještě další chvíli, než jsme se od sebe odtáhli, ale než se tak stalo, pohladil mě po tváři, pokračoval po krku a zastavil se na přívěsku, který mi právě dal.

„Teď už budu pořád s tebou,“ poklepal mi na polovinu srdíčka s jeho monogramem. V tomhle měl pravdu, teoreticky ho budu mít u sebe pořád, ale já ho chci i prakticky, chci se ho dotýkat a přitisknout se k němu.

Najednou jsem si uvědomila, že on nemá svou polovinu. Podívala jsem se, kde je, abych mu ji mohla také připnout, jako on to udělal mně, jenže Jazz už si ji zapínal na krk.

Pousmál se na mě, když mě viděl, jak se na něj nesouhlasně koukám. Také jsem mu chtěla ji připnout.

Ale on to nehodlal řešit asi, protože přešel ke mně a chytil mne za ruku. Přešli jsme k jeho čtenářskému křeslu, on se do něj posadil a mě si dal na klín. Stulila jsem se v jeho náručí a vdechovala jeho omamnou vůni.

 

Jasperův pohled:

Líbal jsem ji jako snad nikdy v životě, do toho polibku jsem dal svou lásku, kterou k ní cítím, a proto se náš polibek stával stále něžnějším a něžnějším. Cítil jsem z ní čiré štěstí a radost. Byla šťastná a já s ní.

Po nějaké době jsem se od ní odtáhl, což se jí popravdě moc nelíbilo.

Opřel jsem si čelo o její a snažil se uklidnit svůj dech. Když se mi to podařilo, políbil jsem ji na čelo, ucítil jsem, jak se pousmála. Své rty jsem pořád měl přitisknuté na jejím čele, ucítil jsem na hrudníku její ruce, kterých jsem si předtím ani nevšiml. Opřela si svou hlavu o můj hrudník a já jsem ji začal znovu hladit po zádech. Byl jsem neskutečně šťastný, konečně jsem ji svíral v náručí po tak dlouhé době.

Ještě chvíli jsme tak setrvali a potom jsme se od sebe odtáhli. Pohladil jsem ji po tváři, pokračoval jsem přes její krk a skončil na jejím přívěsku s mým monogramem.

„Teď už budu pořád s tebou,“ poklepal jsem jí lehce na něj, krásně se na mě usmála a najednou se zarazila. Já jsem si mezitím šel nandat druhou polovinu srdce tentokrát s jejím monogramem. Podíval jsem se na Alici, která vypadala, jako kdyby něco hledala. Potom se podívala na mě, tedy přesně řečena na mou polovinu srdce, kterou jsem si právě zapínal na krk. Nesouhlasně se na mě podívala, teď už jsem chápal, ona chtěla něco dělat s mou polovinou.

Pousmál jsem se na ni a přešel ten její pohled. Uchopil jsem ji za její jemnou ručku a přešel ke svému čtenářskému křeslu a sednul si do něj. Alici jsem si posadil na klín a ona se mi stulila v náručí. Zabořil jsem hlavu do jejich krásně vonících vlasů a dýchal tu její nádhernou vůni.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 32. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!