Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 29. část

Sraz Ostrava!!! 14


Úsvit - 29. částAhojky, tady máte další část, kterou otevíráme další kapitolku.

IX. VZPOMÍNKY

 

Alicin pohled:

 

Tímhle sdělením mi udělal hroznou radost, ale nebude to trochu drastické, když odejde od své rodiny?

„A Lily s Lucasem o tom vědí? Vědí o tom, že chceš jet s námi?“ zeptala jsem se Jazze.

„Ano, dozvěděli se to jako první a vlastně to tak nějak čekali,“ odpověděl i, ale nepodíval se mně do očí.

Vykročili jsme všichni společně k jeho autu a vyrazili do jeho domu. V autě bylo opět ticho, ale byla tu cítit nervozita, ačkoli Jasper vytvořil v autě poklidnou atmosféru. Ta nervozita vyzařovala přímo z Jazze.

Dojeli jsme k němu domů a zaparkovali v garáži. Tam už na nás čekali Lily a Lucas.

„Lily, Lucasi, co vy tu? Já myslel, že půjdete na lov,“ řekl překvapeně Jasper.

„Čekáme na vás,“ odpověděl Lucas za oba. Tohle jsem nečekala, spíš bych čekala, že budou čekat na Jaspera a budou chtít jít jen s ním a ne i s námi.

„Dobře, já půjdu s vámi a myslím, že vy byste taky měli jít na lov, už máte oči černé jak noc,“ poukázal Jasper. V tomhle měl pravdu, měla jsem žízeň, ale dala se ovládat. Podíval jsem se na Edwarda a ten přikývl. Vyrazili jsme tedy, měli jsme štěstí, že tu byl les je kousek a že jsme narazili na velké stádo srnek. Všichni jsme vypili nejméně dvě srnky, takže ze stáda praktici nezbylo ani jedno zvíře.

Potom jsme se rozběhli do domu, Jasper se pořád ale držel v blízkosti Lily a Lucase a to mě trochu bolelo, pořád se mi vyhýbal.

Jasperův pohled:

 

Po tomhle sdělení jsem ucítil velkou radost, hlavně z Alice, ale také jsem z ní cítil malé výčitky. Ale proč je měla? To mi nešlo na rozum.

Ale zatím jsem to neřešil. Vyrazili jsme k mému autu a rozjeli se domů. Pořád jsem se v přítomnosti Alice, Belly a Edwarda cítil trochu nervózně a tak jsem vytvořil v autě poklidnou atmosféru, aby nic na mě nebylo poznat, ale myslím si, že to Alice poznala, protože se tak divně podívala. Sice jsem ten pohled ignoroval, ale pořád tu něco bylo, jako kdyby mezi mnou a Alicí vyrostla zeď, kterou nemůžeme zbourat.

Domů jsme dojeli víceméně v tichosti. Zajel jsem do garáže a tam na nás čekali Lily s Lucasem.

„Lily, Lucasi, co vy tu? Já myslel, že půjdete na lov,“ zeptal jsem se překvapeně. Jejich přítomnost mě překvapila, vždyť měli jet na lov.

„Čekáme na vás,“ odpověděl mi Lucas. Překvapilo mě to, ale měl pravdu, už předtím než sem přišli Cullenovi, jsme si slíbili společný lov.

„Dobře, já půjdu s vámi a myslím, že vy byste taky měli jít na lov, už máte oči černé jak noc,“ poukázal jsem na jejich oči. Alice se podívala na Edwarda a ten jí přikývl. Hned na to jsme se vydali do lesa blízko našeho domu. A měli jsme štěstí, skoro hned, jak jsme vběhli do lesa, jsme narazili na srnčí stádo. Bylo velké, takže se každý mohl napít podle své libosti. To stádo bylo pro nás šest upírů tak akorát, protože z něj nezbylo ani jedno zvíře.

Potom jsme se rozběhli domů, já jsem se ale držel pořád v blízkostí Lily a Lucas a využíval zatím každé chvíle s nimi, protože až odjedu, tak je už moc často vídat nebudu.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 29. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!