Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 26. část


Úsvit - 26. částAhojky, tady máte další dílek. A chtěla jsem se vás na něco zeptat. Dostala jsem nápad, jak bych náší dvojci ješte zavařila, ale pořád nejsem rozhodnutá, mohli byste mi říci jestli mám pokračovat v původní verzi nebo dát tam tu upravenou. Na případné dotazy, kdyžtak odpovím.

Alicin pohled:

 

Další kus cesty proběhl opět v tichosti. Zdálo se mi, že Jasper už není tak uvolněný jako předtím. Zdálo se, že už není tak otevřený jako předtím a odtahuje se od nás.

Koukala jsem se z okna a pozorovala, jak nám cesta ubíhá, když jsem ucítila na sobě pohled. Ani jsem se nemusela koukat, kdo to byl. Byl to samozřejmě Jasper, i po čtyřech letech jsem ten pohled poznala. Otočila jsem se a podívala na něj. Samozřejmě, že se hned začal věnovat řízení, ale předtím než to udělal, pohlédl mi do očí. V jeho očích vždy byla láska a něha, která v tomto okamžiku nebyla tak zřetelná, spíše tam převládaly obavy, ale proč? Z čeho má strach?

Dál jsem nad tím přemýšlela a hned mi cesta uběhla. Přijeli jsme a akorát otvírali. Načasovali jsme si to skvěle. Jazz mi otevřel dveře, vystoupila jsem a přidala se k Belle a Lily, které už odcházely do nejbližšího obchodu s oblečením. Lily se nemohla už dočkat, byla jak malé dítě na Vánoce. Ale nechaly jsme ji v tom, ať si ty první nákupy s někým jiným než s Jasperem a Lucasem užije.

Už jsem se nemohla dočkat, až budeme chodit nakupovat i s Rose. Bude z nás dobrý tým. Při tom pomyšlení jsem se vrhla bezhlavě do nakupování s přání, aby se Edwardovi podařilo přemluvit Jaspera a Lucase, aby šli s námi a mě aby se podařilo přemluvit Lily. Nejdřív jsme s Bellou dotlačily do kabinky Lily a podávaly ji pořád a pořád nové oblečení.

Během toho mezi námi proběhl jen jeden rozhovor.

„Myslíš, že s námi půjdou?“ zeptala se mě Bella opatrně.

„To netuším, nechce se mi dívat se do budoucnosti. Ale doufám, že ano. Pokud ne Lily a Lucas, tak doufám, že s námi půjde alespoň Jazz,“ pokrčila jsem rameny.

„Já doufám, že půjdou všichni, Lily je dobrá holka a byla by i skvělá sestra. A uvědom si také, že je na ní Jasper trochu fixován. Ona ho dostala  depresí a pomohla mu postavit se na nohy, bojím se, že jestli nepůjde Lily, tak by nemusel jít ani Jasper,“ tak tímhle mě fakt dostala. Doufám, že s tímhle nemá pravdu, Jazz by byl dřív pro mě udělal první a poslední, ale co když má teď Bella pravdu a Jasper tu bude chtít zůstat.

„Přinejhorším tu zůstanu s ním,“ vysypala jsem ze sebe pomalu.

„Alice nemůžeš myslet vážně!“ okřikla mě Bella. Hned na to vyšla Lily z kabinky.

„Holky, co se děje? Proč se hádáte?“ zeptala se šokovaně.

„Hádali jsme se o Alicině budoucnosti,“ odpověděla jí neurčitě Bella a odešla do kabinky s oblečením, které jsme teď spolu vybraly.

„Lily, chceme, abyste šli s námi,“ řekla jsem jí opatrně.

Všechny věci, které držela, jí spadly. Byla asi pár sekund v šoku a potom se probrala.

„Alice, promiň, ale já s vámi nepůjdu, nevím, jak Jasper, ale já ne,“ řekla po chvilce.

 

Jasperův pohled:

 

Jeli jsme potom opět v tichosti. Alice koukala z okna a pozorovala ubíhající krajinu. Neubránil jsem se a pohlédl na ni. Ona to samozřejmě vycítila. Na okamžik se naše pohledy střetly a já jsem znovu pocítil obavy z odloučení. Ale co se naše pohledy střetly, uhnul jsem a začal se opět věnovat řízení.

Dojeli jsme a zrovna otvírali. Zajeli jsme do podzemní garáže, vystoupil a otevřel dveře Alici, jak jsem si navykl vždy, když jsme spolu někam jeli. Hned potom jsem se připojil k Edwardovi a Lucasovi.  Šli jsme nejdříve do jednoho z knihkupectví, kterých tu bylo požehnaně. Strávili jsme v něm asi hodinu. Každý jsme si koupili pět knížek a to jsme byli jen v jednom knihkupectví. Prošli jsme jich ještě asi pět.

Nyní jsem byl sám a prohlížel jsem si v klenotnictví jeden šperk. Bylo to srdce v půli rozlomené, a když se spojilo, dávalo dohromady jeden celek, na kterém byla vyryta spojená dvě písmena. A a J. Chtěl jsem ho koupit, ale pak jsem si uvědomil, že to by byl špatný nápad, protože až Alice odjede, odveze si s sebou i mé srdce, které jí patří napořád.

„Nemusí to tak být, Jazzi,“ ozvalo se za mnou. Otočil jsem se, za mnou stál Edward.

„Edwarde, ty sám víš, co jsem ji před čtyřmi lety slíbil, tak mi tady neříkej, že to tak být nemusí,“ podíval jsem se mu do očí.

„Ne, ty to neříkej, podívej se teď na Alici. Je šťastná, protože je s tebou, když byla bez tebe, chodila jak tělo bez duše. Všechno dělala automaticky, mnohdy ani nevěděla, co dělá. Ale podívej se na ní ty, teď září, tak jí to nekaž,“ v tomhle měl pravdu, z Alice jsem pořád cítil radost, ale když jsme se uviděli poprvé po těch čtyřech letech, cítil jsem z ní bolest.

„Jaspere, prosím tě už ji netrap, ona to bez tebe už nevydrží. Chce s tebou zas být a také se podívej, jak si rozumí s Lily. Bere ji jako sestru a to ji zná jen dva dny. Pojďte s námi.“

„Edwarde, já nevím, Lily se určitě nebude chtít stěhovat, sotva si tady zvykla, Lucas bez ní nikam nepůjde a já potřebuji alespoň trochu času, dopřej mi ho a nenaléhej na mě, o to tě teď žádám.“

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 26. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!