Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 25. část


Úsvit - 25. částAhojky, tady máte další část Úsvitu :).

VIII. POJĎ S NÁMI

 

Alicin pohled:

 

Zbytek dne jsme se pořádně poznávaly, byla jsem ráda, že jsem je poznala. S Lily jsem měla hodně společného. Obě jsme rády nakupovaly, obě jsme byly o dost menší než naše lásky, což mě dost udivovalo, protože Jasper byl vysoký a ona malá. Lily mi to vysvětlila, prý je malá po své babičce, prý je celá ona. Tomu jsem se musela i trochu smát, nemůže být celá on, protože je upír a její babička ne.

Dnes jsme měli jet do nákupního centra v Houstonu. Docela jsem se těšila, jak by ne. Bude tam se mnou i Jasper. Ale ten se tam moc netěšil, protože podle něj je Lily nakupovací maniak. Když jsem to slyšela, musela jsem se smát, věděla jsem totiž, že se budem skvěle doplňovat. Bella se s námi trochu zdráhala jít, ne že by si s Lily nerozuměla, ale neměla takový vztah k nákupům jako my.

Měli jsme vyjet hned ráno, Lily už skoro nadskakovala, jak se těšila. Docela ji chápu, já jsem se také těšila, až s Rose poprvé půjdu nakupovat, poprvé šla s někým než Lucasem nebo Jazzem.

Jeli jsme tam dvěma auty, Jasperovým, ve kterém jsem byla já, Bella, Edward a Jasper, a Lilyiným, ve kterém byla Lily a Lucas.

V autě bylo ticho, ale ne moc dlouho, přerušil ho Jasper.

„Edwarde, v centru půjdeš se mnou a Lucasem nebo půjdeš s Alicí, Lily a Bellou?“

„Půjdu s vámi, myslím, že si budete víc rozumět bez nás,“ podíval se na mě a Bellu, která seděla vedle něj vzadu.

„Myslím, že je to dobrý nápad, alespoň se víc poznáme s Lily, co myslíš, Alice?“ Měla pravdu, ale já jsem nechtěla teď opouštět Jazze, zrovna teď když jsme se znovu po čtyřech letech shledali. Ale stejně jsem jí na to kývla. Třeba se nám podaří přesvědčit Lily, aby šla s námi, a Edwardovi se podaří přesvědčit Lucase a Jaspera. Edward se na mě podíval v reakci na mé myšlenky.

Pokus se o to alespoň prosím, prosila jsem ho v myšlenkách. Přikývl mi na to. Tiše jsem mu naznačila díky.

 

 Jasperův pohled:

 

Zbytek dne a noci jsme si povídali. Zjistili jsme, že si Alice a Lily jsou velice podobné. Obě rády nakupují a obě jsou o dost menší než já a Lucas. Lily to má po naší babičce. Matka říkávala, že je celá naše babička, kterou jsme ale nikdy nepoznali, protože zemřela krátce po mém narození.

Dnes jsme měli jet do nákupního střediska v Houstonu. Ale moc jsem se netěšil, protože to je sebevražda. Lily se nedokáže zastavit. Jeli jsme dvěma auty, mým a sestřiným.

Během cesty v autě bylo ticho, ale ne na dlouho, protože jsem ho přerušil svou otázkou mířenou na Edwarda.

„Edwarde, v centru půjdeš se mnou a Lucasem nebo půjdeš s Alicí, Lily a Bellou?“

„Půjdu s vámi, myslím, že si budete víc rozumět bez nás,“ podíval se na Alici, která seděla vedle mě, a Bellu, která seděla vedle něj vzadu.

„Myslím, že je to dobrý nápad, alespoň se víc poznáme s Lily, co myslíš, Alice?“ podívala se Bella na Alici a ta jí přikývla, moc se mi ten pohled nelíbil, ale nechal jsem to plavat, ale něco mi nedalo. Alice byla velice zamyšlená a když se na ní Edward významně podíval, došlo mi, že myslela na něco hodně důležitého. Také jsem si nemohl nevšimnout, že mu něco říká v mysli, protože jí na to přikývnul. Teď bych tady docela potřeboval Lucase, on by mi mohl říct, na co ti dva myslí, jenže on je v autě za námi. Tohle se mi moc nelíbilo, co když mě chtějí opravdu získat zpátky a odtrhnout mě od mé nové rodiny? To by snad neudělali, ale stejně, radši budu opatrnější, už teď jsem porušil slib, který jsem Alici před čtyřmi roky dal.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 25. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!