Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 24. část

kris


Úsvit - 24. částAhojky, tady máte další část Úsvitu :).

Alicin pohled:

 

Oheň sice stále hořel, ale my jsme se už vydali na cestu do Jasperova domu. Běželi jsme po párech, já jsem samozřejmě běžela se svou láskou, užívala jsem si tuto chvíli, chvilkami mě i držel za ruku a to jsem si užívala dvojnásob. Konečně jsem se cítila úplná.

Doběhli jsme jeho nynějšímu domovu. Ten dům vypadal velice staře a chatrně, ale bylo na něm něco divného. Až teď jsem si všimla, že má novější okna. Byla zachovaná vnější struktura.

Ve vnitř to vypadalo úplně jinak. Dům byl velice moderně vybaven. Stěny byly sádrokartonové a původní trámy tam byly také vidět. Působilo to na mě uklidňujícím dojmem. Byla jsem klidná a to až nepřirozeně. Nepochybuji, že v tom má prsty i Jasperův dar. Jazz nám pokynul, ať se posadíme. Já, Bella a Edward jsme si sedli na gauč a Lucas si sedl do křesla a na jeho opěrku si sedla Lily, Jasper se opřel o to křeslo a díval se na mě.

V jeho pohledu bylo strašně moc pocitů, lítost, kterou jsem vůbec nechápala, bolest, která nebyla tak zřetelná, ale šla tam zahlédnout, a potom tam byla láska, které tam bylo nejvíce, další pocity jsem nerozluštila.

Až teď jsem si všimla, že tu je trapné ticho. Jasper si to také uvědomil a hned nás začal představovat.

„Bello, Edwarde, Alice,“ moje jméno řekl s takovou láskou, že to ani nebylo možné, „dovolte mi, abych vám představil svou sestru Lilian a jejího druha Lucase.“

Ti jmenovaní se zvedli a potřásli si s námi rukama. Jasper ještě představil nás jeho rodině, i když si osobně myslím, že to ani moc nebylo potřeba

 

 

Jasperův pohled:

 

Už se nám nechtělo čekat, až oheň uhasne a tak jsme se rozběhli do mého nového domova. Běželi jsme po párech, já jsem tedy mohl být své malé Alici o něco blíže. Užíval jsem si tohoto setkání, měl jsem také pořád nutkání ji chytit za ruku. Chvílemi jsem tomu nutkání podlehl a chytil ji za její drobnou ručku. Cítil jsem z ní čiré štěstí, když jsem to udělal. Potom jsem si ale uvědomil, že jí dávám naději na to, že se k nim někdy vrátím. Proto jsem se od ní zase odtáhl, ale když jsem to udělal, cítil jsem z ní smutek. A ten se nedal vydržet, proto jsem jí zase za její ručku vzal. To se opakovalo asi dvakrát za cestu, potom už jsem se nedokázal ovládnout a držel jsem jí už zbytek cesty.

Přiběhli jsme k domu, Alice, Bella a Edward si náš dům pečlivě prohlíželi, nezdálo se moc, že by se jim líbil, ale když jsme byli vevnitř, překvapilo je, jaké to tam bylo. Ucítil jsem z nich nervozitu. Poslal jsem na ně emoce klidu a pohody. Pokynul jsem jim, ať se posadí. Alice, Bella a Edward obsadili gauč, na nás zbýval už jen jedno křeslo a tak jsme to vyřešili následovně.

Lucas si sednul do křesla a Lily na jeho opěrku, já jsem se o to křeslo opřel lokty. Podíval jsem se své lásce do očí. Když jsem se jí tam díval, pocítil jsem v tu chvíli vlastní pocity, byla to lítost, která vycházela z toho, že jsem jí znovu zatáhl do nebezpečí, bolest, kterou jsem cítil i z ní, a hlavně lásku, kterou jsem už dlouho necítil.

Až po chvilce jsme si oba uvědomili, že tu je trapné ticho. A tak jsem se ujal slova, abych to ticho přerušil.

„Bello, Edwarde, Alice, dovolte mi, abych vám představil svou sestru Lilian a jejího druha Lucase,“ představil jsem jim svou stávající rodinu. Lily a Lucas se zvedli a potřásli si s nimi rukama.

Alicin a Jasperův pohled:

 

Tak je to tu, znovu jsme se setkali, ale jak to bude dál, půjdou s námi, nebo tu zůstanou, nebo půjde s námi jen Jasper, nebo tu mám s ním zůstat? Variant je spousta, ale která se uskuteční, to je asi ve hvězdách. Jsou tu a hlavně je tu ona. Nechápu, jak jsem to mohl bez ní vydržet, jenže jak to bude dál? Budou chtít, abych šel s nimi, nebo budou chtít tu s námi chvíli zůstat? Odpověď na tuto otázku snad už brzy dostanu.

< Shrnutí >

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 24. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!