Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 23. část

4.wendy-Book


Úsvit - 23. částAhojky. Tady máte další část povídky. Hezky si počtěte.

Alicin pohled:

 

Jen jsem čekala až mi Carl utrhne hlavu, ale nic se nedělo. Podívala jsem se a uviděla jsem Edwarda, kterého držel pod krkem další upír.

„Ale, ale, přišel další host na naše soukromé představení. Ale ty asi nevíš, chlapče, kde je Jasper?“

„Vím, kde je,“ tak tahle odpověď mě překvapila, mně tvrdil, že neví, kde je Jasper.

„No a kde tedy je, rychle mi odpověz nebo tvá ženuška už nebude mezi námi.“

„Je v Texasu,“ vzdychl Edward poraženě. Viděla jsem na něm, že své odpovědi lituje, protože nechtěl zradit svého bratra a mou lásku, ale také nechtěl přijít o Bellu. Naprosto jsem ho chápala, ale zároveň jsem nebyla moc ráda, že mu to řekl a dal všanc Jasperův život.

Tak dobře vypravíme se za ním,“ řekl radostně a pustil mě. Vyšli jsme z domu a jeho upíři kolem mě, Belly a Edwarda udělali kruh. Rozběhli jsme se směr Texas.

Cesta nám netrvala nijak dlouho, takže než jsme se nadáli, jsme dorazili do Texasu. Ani nevím proč, ale cítila jsem, že se ani nebojím, možná to bylo tím, že konečně uvidím svou lásku.

Byli jsme pořád blíž a blíž k Jasperově novému domovu, když jsme zahlídli nějakou upírku, jak saje krev z laně. Rychle vzhlédla a já jsem uviděla tvář, kterou jsem viděla poprvé před dvěma roky. Byla to Jasperova sestra. Carl rozkázal dvěma svým vojákům, aby ji přivedli. Sice se bránila, ale nebylo jí to moc platný.

„Ale podívejme koho tu máme, ty jsi mi nějaká povědomá. Nejsi ty náhodou sestra Jaspera,“ viděla jsem, jak jí po tváři přeběhl strach. Už už ji chytal za hlavu a chtěl ji zničit, jenže ona řekla něco, co ho donutilo přestat.

„Jestli tohle uděláš, můj bratr a Lucas mě pomstí,“ řekla nenávistně.

„Takže ty jsi družka mého Lucase, možná si tě chvíli ještě nechám,“ chtěl poručit těm upírů, co ji drželi, aby ji přivedli sem k nám, jenže jen se pohnuli. Ti upíři odletěli a ona vzala nohy na ramena a utekla.

V tom jsem dostala vizi. Byla jsem tam já, Jasper, Bella, Edward, Lily a Lucas, jak stojíme tady na tom místě a koukáme na hořící oheň.

Carl byl velice naštvaný na ty upíry a vlastnoručně je zničil. Chtěl už vyrazit dál, jenže najednou se náš kruh zastavil. Ti upíři nechtěli jít dál. Carl se na ně nechápavě díval, když se ozval něčí hlas.

„Už jednou jsem ti říkal, ať se mě nesnažíš dostat zpátky,“ všichni jsme se podívali za původcem toho hlasu. Byl to upír, asi o dva centimetry větší než Jasper, který byl hned vedle něj. Domyslela jsem si, že to je Lucas, protože držel za ruku Lily...

„Ty jeden zrádce, tak já jsem ti dal nesmrtelný život a ty se pak paktuješ s našim největším nepřítelem!“ vyjel na Lucase Carl.

„Já jsem se s ním přátelil, už tenkrát, před tím než jsem tě opustil. Jasper mi totiž zachránil život a od té doby jsem ho chránil před tvým darem. A já jsem taky pomohl vyhrát ten těžký boj, poštval jsem ty upíry proti sobě a taky jsem mu pomohl zničit tvou družku,“ usmál se na něj. To už Carlovi tak trochu ruply nervy a vrhl se na ně, jenže se k nim nepřiblížil ani na pět metů, protože se odrazil od nějaké neviditelné stěny. Carl spadl na zem, Jasper toho využil a vzal ho jednou rukou pod krkem a druhou mu spoutal jeho ruce za zády.

Carlovi upíři se už mezitím ničili navzájem. Lucas mezitím s Jasperem zabili Carla, ani jsem nemrkla okem a všichni jsme byli volní a věznitelé mrtví. Potom jsme už jen chvilku mlčky pozorovali oheň a čekali než zhasne úplně.

 

Jasperův pohled:

Rychle jsme se rozběhli tím směrem, kterým nás Lily vedla. Blížili jsme se a já jsem uviděl kouř jak stoupá k nebesům. Hrklo ve mně, snad už je už nezničil. Zrychlili jsme a už jsme skoro byli u místa, odkud Lily utekla.

Uviděl jsem Bellu s Edwardem a pak jsem uviděl ji. Mého malého andílka, který byl naštěstí v pořádku. Díky bohu. Lucas mi naznačil, že půjde první, přikývl jsem mu na to a rozešli jsme se. Mezitím ovládl ještě Carlovy upíry a ti se zastavili.

„Už jednou jsem ti říkal, ať se mě nesnažíš dostat zpátky,“ řekl Lucas a vyšli jsme ze stínu stromů. Všichni se na nás otočili. Koukal jsem se svému andělovi do očí a ona zase do mých. Carl také na nás koukal a dost vykuleně. Když se vzpamatoval, začal na Lucase řvát.

„Ty jeden zrádce, tak já jsem ti dal nesmrtelný život a ty se pak pakuješ s našim největším nepřítelem!“ Lucas jen pozvedl jedno obočí a odpověděl mu.

„Já jsem se s ním přátelil už tenkrát před tím než jsem tě opustil. Jasper mi totiž zachránil život a od té doby jsem ho chránil před tvým darem. A já jsem taky pomohl vyhrát ten těžký boj, poštval jsem ty upíry proti sobě a taky jsem mu pomohl zničit tvou družku,“ pousmál jsem se. Když jsem viděl Carla pěkně vytočeného. Vrhl se na nás, jenže se k nám nedostal. Lily vytvořila štít a on do něj narazil. Toho jsem využil já. Chytil jsem Carla jednou rukou pod krkem a druhou jsem mu uvěznil ruce za zády. Lucas už mezitím poštval novorozené mezi sebou proti sobě a já společně s Lucasem jsme zničili Carla a pěkně jsme si to oba vychutnávali. Potom už jsme jen mlčky pozorovali plameny, jak olizují a ničí jejich těla.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 23. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!