Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 22. část


Úsvit - 22. částAhojky, tak už se dostáváme k 7. kapitloce. doufám, že se vám bude líbit.

VII. ON SI PROSTĚ NEDÁ POKOJ

 

Alicin pohled:

 

Podívala jsem se na zdroj této vůně, byl to upír, o kterém jsem si myslela, že ho už nikdy neuvidím. Byl to Carl.

Co tady dělá? Na tuto otázku jsem hned nedostala odpověď, ale místo toho mě chytil pod krkem a zeptal se s nenávistí: „Kde je Jasper?“

Chtěla jsem mu odpovědět, ale v tom přišla Bella, chtěla jsem na ní křiknout ať uteče, jenže to už ji držel pod krkem jiný upír.

„No tak, kde máš manžílka?“ ptal se znovu s ještě větší nenávistí.

„Odešel před čtyřmi lety, po tom, co jsi je napadl,“ odpověděla mu za mě Bella.

„A kde je?“

„To my nevíme,“ řekla jsem mu, on se na mě podíval a ještě zesílil stisk na mém krku.

„Tak to není pro tebe moc dobré, myslel jsem, že chceš svého manžílka před smrtí ještě jednou vidět, ale jak vidím, budu muset to udělat, jenom s přítomností tvé rodiny,“ řekl s neskrývanou radostí.

 Tak tohle je vážně můj konec.

 

Jasperův pohled:

 

A je to tu zas, Lily se rozhodla jí nakupovat, je to už po druhé v tomto týdnu. naštěstí jí nemusím půjčovat své auto, protože jsem jí koupil vlastní, vybrala si červené Porsche Turbo 911 Cabriolet. A Lucasovi jsme také pořídili Porsche Cayenn. Bylo sice zvláštní, že se nám všem líbí stejná značka auta, ale zároveň se nám všem líbí, jak jsme si podobní.

Lily se rozhodla, že ještě před nákupy půjde na menší lov, Lucas chtěl jít samozřejmě s ní, ale ona ho přemluvila, ať tu zůstane se mnou. Lucas sice z toho nebyl nijak nadšený, ale nechal ji jít. Lily totiž nebyla na lovu sama, byla buďto se mnou nebo s Lucasem. Oba jsme se o ní báli. Já jako její starší bratr a on jako starostlivý přítel.

Slíbila nám, že se do hodiny vrátí, a tak jsme trpělivě čekali. Ale něco mi říkalo, že Lily nebude v pořádku. Chtěl jsem už za ní jít, ale Lucas mě zastavil.

„Jazzi, slíbili jsme ji, že to necháme na ní.“ V tomhle měl pravdu, ale můj bratrský instinkt mi říkal ať na nic nečekám a běžím za ním. Neposlechl jsem ho a tak mě tedy čekaly pěkné následky.

Čekali jsme asi hodinu, ale Lily se pořád neukazovala, nechali jsme to být, ale když se už tři hodiny neukazovala, tak jsme se ji chystali jít už hledat. Když v tom přiběhla celá vyděšená.

„Lily, co se stalo?“ zeptal jsem se opatrně.

„Potkala jsem v lese Carla, uviděl mě, jak lovím a také uviděl mou podobu s tebou, Jazzi, poštval proti mně svoje dva upíry a ti mě chytili, chtěli mě zabít. Řekla jsem mu, že jestli mi ublíží, tak mě ty a Lucas pomstíte. To ho evidentně nadchlo, protože chtěl ještě pomocí mě získat Lucase zpátky. Měl tam také s sebou tři upíry, vegetariány.“ To ve mně hrklo. To můžou být třeba i Cullenovi.

„Lily, jak vypadali?“ zeptal jsem se napjatě.

„Byli to dvě dívky a jeden chlapec. Ten chlapec vypadal na sedmnáct maximálně osmnáct, měl bronzové vlasy. Jedna dívka byla brunetka a vypadala, že toho chlapce miluje. A ta druhá byla velice drobná, menší než já a měla černé rozčepýřené vlasy,“ řekla jedním dechem. To snad ne, Carl má mou malou Alici, Bellu a Edwarda. To se nesmělo stát, nesmí se jim nic stát, jinak si to budu do konce své věčnosti vyčítat.

„Půjdeme je zachránit,“ řekl Lucas. V tuhle chvíli jsem byl strašně rád, že tu jsou.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 22. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!