Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 21. část

Stephenie Meyer


Úsvit - 21. částAhojky, tady máte další část Úsvitu.

Alicin pohled:

 

Od mého „probuzení“ uplynuly už dva roky. Pořád se nic neděje, žádné náznaky toho, že by se Jazz hodlal vracet, pomalu mě má naděje začíná opouštět. Edward mě sice pořád uklidňuje, ale já nevím, jestli jsem něco neudělala špatně, že se budoucnost změnila, nebo já nevím, proč se zatím nic neděje.

V naději mě ještě udržují hovory Edwarda a Jaspera, při kterých jsem přítomna. Jasper o tom samozřejmě nic neví, ale to mě nevadí, podle hovorů jsme usoudili, že Lily s ním zůstala a ještě s nimi byl její druh Lucas, o kterém mi Jasper vyprávěl. Byl s nimi šťastný, a za to jsem jim byla nesmírně vděčná. Dokázali ho probrat z jeho smutku. Byla jsem ráda, že je s někým a netrápí se, ale taky jsem na ně trochu žárlila, protože oni s ním být mohou a já ne. Jediný, kdo o tomhle věděl, byl samozřejmě Edward, ale ten si to nechal pro sebe a nijak to nekomentoval. Za to jsem mu byla vděčná. Nechával mě si žit ve vlastním světě a nijak moc mi do toho nezasahoval.

Už jsem ani moc nebyla zavřená ve studovně. Chodila jsem pravidelně na lov a občas i nakupovat s Rose a Bells. Nákupy mi také docela chyběly. Ale stejně nejvíce mi chyběla přítomnost jedné osoby, kterou jsem nadevše milovala.

Dneska jsem byla doma jen s Bellou a Edwardem, ostatní jeli zařizovat nový dům. Prohlížela jsem si módní časopis, když jsem ucítila povědomou vůni.

 

Jasperův pohled:

 

Je to už dva roky, co jsem potkal Lily s Lucasem, od té doby se toho hodně změnilo. Už jsem nebyl tak zatrpklý jako před tím. Bylo to tím, že to překvapení bylo to, že tu se mnou Lily a Lucas zůstali. Oba je fascinoval vegetariánský život, a tak ho chtěli zkusit. Ze začátku měli sice problémy jako já. Ale teď už jsou na tom výrazně lépe.

Z Lily se vyklubal doslova nakupující maniak, ale zároveň chápavý člověk. Byla mi také velkou oporou, stejně jako za lidského života.

Z Lucase se vyklubal druhý Emmett, byl pro každou srandu a taky uměl dobře provokovat.

Byl jsem rád, že mám znovu nějakou milující rodinu, ale chyběla mi také ta původní.

S Edwardem jsem si samozřejmě pořád volal, i když už není potřeba, abych byl pořád pod kontrolou. Ale Edward si myslí něco jiného. Někdy se mi zdálo, že když si s ním volám, tak nás někdo poslouchá. Určitě to byla jen moje představa, ale zdálo se mi to skoro pořád. Jednou jsem se na to Edwarda zeptal a ten mi potvrdil, že je to jen má halucinace. Stejně se mi to nějak nezdálo, ale nechal jsem to být.

Se svou rodinou jsem byl více méně šťastný, ale pořád mi kus chyběl, vím, že ten kus srdce už nikdy nezískám. Takže se budu muset smířit s tím, že to takhle zůstane už napořád.

 

Alicin a Jasperův pohled:

 

Začala jsem znovu žít, ale s tím, že se Jasper znovu ke mně vrátí, jenže to se asi nesplní. Díky nim jsem začal znovu žít, ale nevěděl jsem, co mě ještě čeká.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 21. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!