Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 20. část

Burning


Úsvit - 20. částAhojky, tady máte další díl Úsvitu, moje sestřička mě vidíráním dokopala k tomu, abych něco rychle napsala, tak se na mě prosím nezlobte, když tam budou chyby. Hezky si počtěte :).

Alicin pohled:

 

Po našem rozhovoru jsme se odebrali do obývacího pokoje a čekali jsme na ostatní z lovu. Ani moc dlouho jsme tam sedět nemuseli, protože přijeli asi tři minuty po tom, co jsme usedli.

Všichni na mě koukali jak na ducha. Pousmála jsem se, když jsem viděla, jak na mě koukají. Když Esme uviděla, že se usmívám, vrhla se ke mně a pevně mne objala.

„Alice, konečně ses vrátila,“ vzlykala mi na rameni. Také jsem ji objala. V jejím objetí mi bylo dobře, nemůžu uvěřit, že jsem tak dlouho vydržela bez své rodiny. Odtáhla jsem se od Esme a podívala se na svou rodinu, která se na mě usmívala. Ale ta rodina nebyla úplná, jeden člověk tu chyběl. Při tom pomyšlení mě přepadla u srdce bolest, kterou jsem až do této doby zdárně ignorovala. Ucítila jsem stisk na rameni.

„Alice, nemysli na to, mysli na svou vizi,“ reagoval Edward na mé myšlenky. V tomhle měl pravdu, nesmím znovu spadnout do své agonie. Nemuselo by to dopadnout dobře a nemusela bych se znovu setkat s… Jasperem. Podívala jsem se na Edwarda, přikývl mi a pousmál se.

Po přivítání s celou mojí rodinou jsme se usadili a začali si povídat. Podle toho, co jsem slyšela, se hodně změnilo. Nessie už začínala pomalu, ale jistě se od nás odprošťovat, Belle a ani Edwardovi se to moc nelíbilo, ale lásce neporučíš.

Rose a Emmett chystali opět svatbu, jen čekali, jestli se probudím z té své agonie. Chtěli ji mít s celou rodinou, ale to se asi nepodaří.

 

Jasperův pohled:

 

U Lily bych čekal asi jiný dar, ale když se to tak vezme, tak se jí docela hodí, protože ona je taky velice drobná a vypadá křehce, jako moje Alice. Sotva jsem na to pomyslel, znovu jsem ucítil bolest u mého srdce.

Ucítil jsem lítost. Podíval jsem se na zdroj té emoce, byl jím Lucas. Mohlo mě napadnout, že se na mě napojí a bude mi číst myšlenky. Ani mi to nevadilo, že ho mám v hlavě, byl jsem zvyklý od Edwarda.

Ale ne Edward, musím mu zavolat.

„Tak mu běž zavolat, my tu na tebe počkáme,“ odpověděl mi na mé myšlenky Lucas.

„Dobře, za chvíli jsem zpátky,“ vzal jsem telefon ze stolu a rozběhl se ven.

Vytočil jsem Edwardovo číslo. Zvedl to hned, ale to, co řekl, mě překvapilo.

„Teď nemůžu mluvit, je tu, zavolám ti za chvíli, domluveno?“

„Dobře,“ přikývl jsem mu a zavěsil. Jak to že tam Alice je? Že by už konečně začala žít?

Dalo mi to novou naději. Už jsem se necítil tak mizerně, jako předtím. Čekal jsem než mi Edward zavolá. Nečekal jsem nijak dlouho.

Jak mobil začal zvonit, chňapl jsem po něm a zvedl hovor.

„Jaspere, mám asi pro tebe dobrou zprávu, Alice se konečně probrala ze své agonie,“ slyšel jsem v jeho hlase úsměv, ale byl tam i podtón obav.

„Ale teď to je zas na háku, předtím, jak jsi mi volal, tak tu byla. A slyšela mě,“ a sakra, pomyslel jsem si.

„Neřekl jsi jí nic doufám,“ zeptal jsem se pro jistotu.

„Neboj, ale znovu se zavřela ve tvé studovně. Ale podle jejích myšlenek to nevypadá, že by se znovu chtěla ponořit do své agonie.“ Alespoň něco.

„Slib mi, že jí neřekneš o našich hovorech,“ naléhal jsem na něj.

„Slibuji, ale teď mi řekni ty, jak se ti daří? Nechystáš se někam jít, že ne?“ tímhle narážel na sebevraždu.

„Neboj se, jsem v pohodě, dneska jsem potkal svou sestru z lidského života. Je tu teď na chvíli se mnou,“ odpověděl jsem mu.

„Tak to je dobře, už musím končit, Belle se konečně podařilo přesvědčit Alici, ať jí otevře, měj se,“ zavěsil.

Rozběhl jsem se domů, kde na mě čekalo pěkné překvapení.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 20. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!