Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 15. část

Alex (Divná) - Shire


Úsvit - 15. částAhoj, tady máte další část Úsvitu, ještě bych se vám chtěla omlivit za to, co se stalo minule, nevím, co to do mě zas vjelo. Další část tu bude asi brzo, protože jsem nemocná a mám čas psát, takže to tu možná bude přibívat trochu rychleji,

Alicin pohled:

 

Ne, to nemůže být pravda, říkala jsem si, ale opak byl pravdou. Nikde jsem necítila jeho vůni, přítomnost, prostě nic a to mě ničilo. Dělalo mi to ještě větší díru do hrudi, než jsem měla po tom, co jsem si přečetla dopis od něj.

Musím cítit, alespoň zbytek jeho vůně a té bude nejvíce v jeho studovně. Rozběhla jsem se tam, pomalu jsem vešla a do nosu mě udeřila nádherná vůně. Vůně, kterou už asi pravděpodobně nikdy neucítím. Schoulila jsem se do jeho křesla a četla si v dopisu dvě slova, která už nikdy neuslyším.

Jak jsem tam tak seděla a brečela, jsem si uvědomila, že na jeho stole něco chybí. Ale co?

Kolik si toho vzal s sebou? Kolik věcí mi tu nechal, abych měla na něj alespoň nějakou památku kromě prstýnků ze svatby a našeho zasnoubení? Rozhlédla jsem se, skoro nic tu nechybělo, ale něco na jeho stole jo. Byla to naše fotka. Fotka, kterou fotila Rose, když jsme se zasnoubili. Tak on si ji vzal s sebou. Takže to znamená, že na mě pořád myslí, ale to už nikdy si nemohu potvrdit.

Ale měl tu další, tu tady nechal. Byla to fotka z naší svatby. Když jsem se na ní podívala zblízka, tak mě přepadla taková bolest. Ta bolest byla neuvěřitelná, nedokázala jsem ji ignorovat a asi nikdy nebudu. S touhle bolestí se prostě nedá žít. Musím s ní, co nejdřív skoncovat. A to se stane až tehdy, když mě někdo zničí. Ale kdo? Volturiovi to neudělají a vlkodlaci také ne. Tak kdo? Počkat Carl chtěl mou smrt. Tak ať ji teda dostane.

 

Jasperův pohled:

 

Rozjel jsem se na letiště a cestou si zarezervoval letenku. Měl jsem štěstí, letadlo odlétalo brzy a v první třídě nikdo moc nebyl, takže nebudu moc v pokušení.

Dojel jsem tam, nastoupil do letedla a usadil se k okýnku, co nejdál od lidí. Opřel jsem se o stěnu a přemýšlel jsem, co budu dělat, až budu v Texasu. Nejdřív pojedu do Houstonu a začnu ten dům opravovat, musím si také sehnat papíry a nějaké auto, ale motorku budu také používat.

Když jsem na tohle všechno myslel, tak jsem nemusel myslet na to, jak Alice trpí. Určitě trpí, protože jsme měli spolu velice silné citové pouto. Zpřetrhat to nebyl nejlepší nápad, protože už když jsme se neviděli jenom týden, tak jsme měli potíže a teď už se neuvidíme nikdy.

Doletěli jsme konečně, bylo šest ráno a tady bylo zamračeno, takže jsem měl štěstí. Motorku, kterou jsem měl v letadle, mi už vyložili a předali. Rozjel jsem se do nejbližšího autosalonu. Nejbližší tu bylo porsche, bodlo mě u srdce. Alice měla porsche, ale rozhodl jsem se, že si stejně jedno koupím.

Vybral jsem si tmavě modré Porsche Cayman, zaplatil za něj a odjel jsem i sním do svého nového domova.

 

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 15. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!