Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 13. část

1177944


Úsvit - 13. částAhojky, tady máte další díl úsvitu, tady to bude už trošku napínavější :). Tak si hezky počtěte.

Alicin pohled:

Objevil se před námi neznámý upír. Vypadal asi na třicet let, měl jizvy jako můj Jasper. Rozcuchané hnědé vlasy mu spadaly do čela. Díval se na nás nenávistným pohledem. Jeho temně rudé oči si mě prohlíželi.

Z Jasperovy hrudi se ozvalo zavrčení, přikrčil se přede mě a zašeptal tak, aby ho ten upír neslyšel: „Alice, běž odsud.“ Zakroutila jsem hlavou, nemůžu ho tu nechat. Zmučeně se na mě podíval a pohledem mě vyzíval, abych odsud ihned odešla. Nechtěl jsem ho tu nechat, Carl by mu mohl ublížit v lepším případě a v tom horším ho to mohlo stát i život, ale to jsem nemohla dopustit, proto jsem tu zůstala. Ale netušila jsem, jakou chybu to dělám. A že mě to bude stát Jaspera.

„Ji nezachráníš,“ zasmál se ten upír.

To Jaspera tak vytočilo, že se na něj vrhnul, ale ani nedoběhl k němu. Prudce se zastavil a otočil se. Jeho pohled mě vyděsil. To nebyli oči Jaspera, kterého jsem milovala. Byli teď rudé, nechápala jsem, proč se mu barva změnila. Ale hned mi to došlo. Došlo k tomu, čehož se Jasper nejvíce obával. Carl ho ovládl a chce ho poštvat proti mně. I vize mi to potvrdila.

Jasper se přikrčil do svého útočného postoje a zavrčel na mě. Už jsem jenom čekala, kdy se na mě vrhne.

 

Jasperův pohled:

Rychle jsem se postavil a podíval se na Carla. Cítil jsem z něj čistou nenávist. Tohle bylo špatné, protože se mohlo stát, že mě kdykoliv ovládne a poštve proti mému andílkovi.

Měřil si Alici pohledem a to se mi moc nelíbilo. Proto jsem se před ní postavil a bránil ji vlastním tělem. Ještě jsem se rychle otočil a řekl ji, aby utekla. Jenže ona zavrtěla hlavu a stála pořád na místě. Už jsem začínal zoufat, to nedopadne dobře. Carl se usmál.

Zavrčel jsem na něj a on se na mě posměšně usmál a řekl: „Ji nezachráníš.“

Tím mě vytočil tak, že jsem udělal největší blbost ve svém životě. Vrhnul jsem se na něj. Ale nedoběhl jsem ani k němu, když se začalo něco dít.

Začal jsem vidět rudě a nevěděl jsem, kdo jsem a kdo je ta upírka, co stála naproti mně. Věděl jsem jen, že musím poslechnout ten hlas, co mi zněl v hlavě, a vyzýval mě ať ji zničím. Přikrčil jsem se a zavrčel na ni.

Ano to je ono, zabij ji, zabij svou lásku, zabij svou Alici, řekl mi ten hlas v hlavě, a když řekl to jméno tak se něco stalo.

 

Alicin pohled:

 

Najednou se něco stalo. Jasperovy oči začaly mít původní barvu. Asi si uvědomil, co děla a hned se narovnal.

Carl se tvářil nechápavě. Jasper se otočil na něj a znovu se přikrčil do svého bojového postoje. To Carla asi trochu překvapilo, protože se sebral a utekl tam, odkud přišel.

Pořád jsem měla před očima Jaspera, jak na mě vrčí. Byla jsem z něj vyděšená, a když se na mě podíval, tak jsem to už nevydržela, protože se strach ještě zvětšil a utekla jsem.

Nechápala jsem, jak se to mohlo stát, Jasper by na mě nikdy ani nezvedl hlas, a teď na mě vrčel a chystal se mě zničit.

Běžela jsem až někam do Kanady, a když jsem se zastavila, znovu jsem viděla Jaspera. Teď už to mezi námi asi nebude jako dřív. Musím se vrátit domů, ale co když tam bude. Co budu dělat? Nedokážu se mu už teď podívat do tváře. Pořád teď budu vidět jeho nenávistné oči, jak si mě prohlíží.

Jak to teď bude mezi námi?

 

Jasperův pohled:

 

To jméno mi něco říkalo. Najednou se mi začalo něco vybavovat. Naše první setkání, první polibek, zasnoubení, svatba. Zase jsem mohl vidět normálně. Až teď jsem si uvědomil, že jsem ve svém bojovném postoji a vrčím na Alici. To né. To se nemělo stát. Cítil jsem z ní obrovský strach. Teď jsem to neřešil, protože tu byl stále Carl. Koukal na mě jak vyoraná myš. Přikrčil jsem se a zavrčel jsem na něj. Sebral se a rychle utekl.

Podíval jsem se na Alici a ucítil jsem z ní ještě větší strach než předtím. Už to nevydržela a utekla. Chápal jsem jí.

Carl to jen tak nevzdá a vrátí se.

Já jsem takovej debil, proč jsem musel na něj vyjet? Kdybych na něj nevyjel, tak by se třeba nic takového nestalo. Co teď mám dělat? Alice se mě bojí a právem.

Je jen jeden jediný způsob, jak ji ochránit. A to je, že ji musím opustit. Zvedal jsem se k odchodu, když jsem uslyšel Edwardův hlas: „To nemyslíš vážně!“

Podíval jsem se mu do očí: „Musím, je to jediný způsob, jak ji udržet v bezpečí.“

„Nedělej stejnou chybu jako já, Jazzi.“

„Když neodejdu, Carl se objeví znovu a tentokrát to nemusí dopadnout takhle.“

S těmito slovy jsem ho tam nechal a odešel si domů zabalit.

 

Alicin a Jasperův pohled:

 

Tohle se nemělo nikdy stát. Kvůli jednomu upírovi je naše láska v troskách. Pořád ho miluji, ale také se ho strašně bojím. Musím to udělat, už kvůli tomu, aby byla v bezpečí.

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 13. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!