Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 12. část

Stephenie Meyer apple


Úsvit - 12. částAhojky, tady máte další díl Úsvitu, tedka nevim, jak často budu přidávat, protže mě čekají přímačky. Ale hezky si počtěte.

IV. NEVÍTANÁ NÁVŠTĚVA

 

Alicin pohled:

 

Od našeho rozhovoru uplynul téměř měsíc a Carl se zatím neukázal. Jasper tvrdí, že se ukáže, a já doufám v pravý opak, protože by to znamenalo konec naší lásky a to nechci. Vím jistě, že by Jasper s Carlem bojoval a Carl by ho mohl zabít. A to nechci. Nechci vidět svou lásku umírat.

Za ten měsíc se všechno vrátilo do starých kolejí. Když se nic nedělo v průběhu toho měsíce, tak jsem si začínala myslet, že Carl to vzdal, ale Jazz mi vyprávěl další příběh z jeho minulosti. Tenkrát mu prý také Carl slíbil pomstu a také se objevil až za měsíc. Objevil se s čtyřiceti novorozenými a mezi nimi byla i jeho družka.

Ale stejně je porazili. Bojovali on, Peter a Lucas, který se objevil, až později všichni z toho boje vyšli jen s novými jizvami. Bylo to neslýchané vítězství, protože si všichni mysleli, že bojovali jenom Jasper a Peter. O Lucasovi nikdo neměl ani potuchy. To díky němu vyhráli, protože pár novorozených poštval proti sobě a zbytek zničili oni. V tomto boji zemřela také Carlova družka.

Po tomto boji mu slíbil, že mu zabije družku, jako on mu zabil ji. Jenže on ji zabil v sebeobraně. Takže on vlastně za to nemůže.

Dnes jsme byli sami doma, protože všichni šli buď na lov, nebo chtěli být sami jako já a Jasper. Šli jsme nejdřív na lov a potom na louku, kde jsme byli před tím, než jsme odjeli. Jazz s sebou přinesl deku, takže jsme na ní leželi a užívali si jeden druhého.

Ležela jsem mu na hrudi a užívala si tuhle chvíli. Jasper si mezitím pohrával s mými prsty a hladil mě po zádech. Bylo to jako ve snu, ale sny vždy skončí a ten náš skončil právě teď.

Ucítila jsem neznámou vůni upíra.

 

Jasperův pohled:

 

Od našeho rozhovoru uplynul téměř měsíc a za tu dobu se Carl neobjevil. Ale já ho pořád očekával. Tohle už se mi jednou stalo.

Tenhle příběh jsem taky vyprávěl Alici. Bylo to na Jihu dva roky před tím, než Peter odešel.

Vytlačili jsme Carla z jeho území a zničili mu celou armádu kromě Lucase. Toho do boje moc neposílal.

  A ani tenkrát ho neposlal na nás, ale on stejně bojoval, ale na mé straně. Bojovalo nás asi šest. Já, Peter, Lucas a nějací tři novorození. Bylo to zvláštní, ale vyhráli jsme, protože Lucas použil svůj dar. Potom jsme je už jenom pálili.

Když v tom se na nás vyřítilo asi deset novorozených, mezi kterými byla i Carlova novorozená družka. Nečekali jsme to, ale to neznamená, že jsme je nezvládli. Stálo nás to sice pár jizev, ale byli jsme všichni v pořádku. Lucas se potom vrátil do úkrytu a hned potom se objevil Carl. Nemohl uvěřit, že jsem na živu. Sice jsme zbyli jenom já a Peter, ale nám to nevadilo. Všiml si, že mu nezbyl ani jeden novorozený

Všiml si, že tam není ani jeho družka a ten den mi slíbil pomstu. Zatím se nic nedělo, ale až doteď.

Dnes jsme byli doma sami, protože ostatní šli buď na lov, nebo byli někde pryč. S Alicí jsme se rozhodli, že si užijeme spolu celý den jen my dva. Nejdříve jsme šli na lov a potom na naši louku.

Tam jsme leželi a užívali jsme si jeden druhého. Alice mi ležela na hrudi a já si hrál s jejími prsty a přitom ji hladil po zádech. Bylo na ní vidět, že je šťastná. Přál jsem si, aby tahle chvíle nikdy neskončila, ale moje přání nebylo vyslyšeno. Ucítil jsem něčí pach.

Byl to Carl.

 

< Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 12. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!