Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úsvit - 1. část

Emmett


Úsvit - 1. částAhoj, jsem vaše nová povídkářka a moje povídka je o Alici a Jasperovi po Rozbřesku.

1. LOUČENÍ A ODJEZD

Alicin pohled:

 

Dnes byl slunečný den. Zrovna jsem pomáhala Esme přestavovat nábytek v obývacím pokoji, když kolem nás prošel Jasper. Měl na zádech batoh a šel po schodech do své studovny. O chvilku později jsme pokoj přestavěný a já šla za svou láskou do jeho studovny. Když jsem vešla tak si zrovna dával do batohu nějakou knihu.

„Jazzi, ty se někam chystáš?“ vzhlédl a něžně se na mě podíval: „Ano. Jedu se Sethem do Texasu.“ Trochu mě zarazilo, že jede na jih a ještě k tomu s vlkodlakem. Vždyť on vlkodlaky moc nemusí, i když se Sethem si docela rozumí.

„Proč se Sethem?“ pořád jsem nemohla přijít na to, proč ho bere s sebou.

„Seth se učí o Občanské válce a já jsem mu už vyprávěl svůj příběh. Když jsem se zmínil před Edwardem, že jedu do Texasu tak byl hned u mě a přemlouval mě, ať ho vezmu s sebou. Prý si chce vylepšit známky, nebo co to říkal,“ vysvětlil mi, přikývla jsem, byla jsem trochu smutná, že ho nebudu moct pozorovat, jestli je v pořádku. Má láska si toho, že jsem smutná samozřejmě všimla. Přešel ke mně a jemně mě objal.

„Budeš na sebe dávat pozor, že ano?“ zamumlala jsem mu do hrudi.

„Slibuji, že se o sebe postarám. A nemusíš se bát, jestli chceš, můžu ti někdy zavolat,“ objal mě ještě pevněji.

„Dobře. Chci, abys mi každý večer volal,“ přikývla jsem na jeho nabídku.

„Jak dlouho tam budete?“ zeptala jsem se po chvilce.

„To opravdu nevím. Uvidím, jak dlouho bude trvat vypravování a ukazování míst, kde jsem byl,“ pokrčil rameny.

„Za jak dlouho odjíždíte?“ zeptala jsem se.

„Za čtyři dny,“ přikývla jsem, už jsem se ho na nic neptala. Jen jsem se mu zavrtala do hrudi a vdechovala jeho uklidňující levandulovou vůni.

 

Jasperův pohled:

 

Dnes byl výjimečně slunečný den a to znamenalo, že nesmíme lidem na oči. Zrovna jsem šel od Setha, se kterým jsem se ještě byl domluvit ohledně naší cesty do Texasu. Seth si dal nějaké věci ke mně, aby si je nezapomněl.

Procházel jsem kolem Esme a svého anděla, když jsem ucítil na svých zádech pohled mojí lásky.

Šel jsem do své studovny, abych si zabalil ještě nějaké věci, které jsem potřeboval, abych mohl Sethovi vyprávět o válce.

Dával jsem si do batohu knihu Války v 19. Století, když dovnitř vešla má Alice.

„Jazzi, ty se někam chystáš?“ zeptala se mě svým nádherným hlasem.

„Ano. Jedu se Sethem do Texasu,“ podíval jsem se na ní něžně. Z toho co jsem z ní cítil, jsem poznal, že ji má odpověď zarazila.

„Proč se Sethem?“ asi ji přišlo divné, že s sebou beru vlkodlaka. Se Sethem si docela rozumím a on mi za tuto laskavost taky něco slíbil.

„Seth se učí o Občanské válce a já jsem mu už vyprávěl svůj příběh. Když jsem se zmínil před Edwardem, že jedu do Texasu tak byl hned u mě a přemlouval mě, ať ho vezmu s sebou. Prý si chce vylepšit známky, nebo co to říkal,“ řekl jsem jí jen část. O naší dohodě nemusí vědět.  Ucítil jsem z ní smutek, nebyl jsem si jistý, proč je smutná ale nevím proč, proto jsem k ní přešel a jemně jí objal.

„Budeš na sebe dávat pozor, že ano?“ zašeptala.

„Slibuji, že se o sebe postarám. A nemusíš se bát, jestli chceš, můžu ti někdy zavolat,“ přikývl jsem a objal ji ještě pevněji.

„Dobře. Chci, abys mi každý večer volal,“ přikývla.

„Jak dlouho tam budete?“ zeptala se po chvilce, která mi připadala jako věčnost.

„To opravdu nevím. Uvidím, jak dlouho bude trvat vypravování a ukazování míst, kde jsem byl,“ pokrčil jsem rameny. Nad touto „maličkostí“ jsem nepřemýšlel. Doufám, že ten návrat bude co nejdříve, protože já bez svého anděla moc dlouho nevydržím.

„Za jak dlouho odjíždíte?“ podívala se mi do očí.

„Za čtyři dny,“ přikývla a už se na nic neptala. Jen se mi zavrtala do hrudi, já zabořil obličej do jejích citrusově vonících vlasů a vdechoval její krásnou vůni.

Shrnutí >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 1. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!