Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úspěšná krása - Prolog + 1. kapitola

Carisle a Esme


Bella s Viky na akci Chicagské nemocnice potkávájí Cullenovi.

Prolog

Dnešní den byl pro mě nejnáročnější za celou mou existenci. Musela jsem přislíbit účast na výroční akci největší Chicagské nemocnice, přestože se mi vůbec nechtělo. Podle Viktorie to je výborný obchodní tah, ale podle mě je to jen další snobská akce, které bych se nejradši neúčastnila. Možná je to tím, že po rozchodu s Edwardem mám ještě větší averzi jak k doktorům, tak k nemocnicím. Je to vlastně ironie osudu. My, kteří se snažíme být nenápadní, se necháváme vidět na akcích, které jsou pod drobnohledem veřejnosti.

Asi si teď říkate, kdo jsme, že? Trochu nás představím. Jmenuji se Isabella Swanová, zkráceně Bella, a s mou adoptivní sestrou Viktorií jsme upírky. Přesněji vegetariánky. Není nás na světě mnoho, ale přece se tací najdou. Například Cullenovi. Po letech upíří existence se začnete nudit, a proto hledáte něco, čím byste vyplnili většinu času. My jsme se vrhli na módu. Já sama jsem modelka a modní návrhářka, a spolu s Viki jsme vytvořili novou modní značku Wave. Jsem, podle mě, v obličeji obyčejných rysů, mám dlouhé hnědé vlasy a zlaté oči. I Viktorie již pár let žije na zvířecí krvi a výsledkem je právě zlatá barva našich očí. Myslím, že jsme si celkem podobné, až na barvu vlasů.

1. kapitola

V současné době žijeme právě v Chicagu. Městě, které pro mě skrývá nejednu bolestnou myšlenku, ale zároveň i úspěch v módní branži.

Konečně je tu námi očekávaný den D. Výroční večírek místní nemocnice začíná již za dvě hodiny a já se stále rozhoduji, co si obléct. Nervozitou snad zešílím. Nejsem sice nijak moc nadšená z večírku, ale jsem ráda, že to budu mít brzy za sebou. Kéž bych tu tak měla Alici. Ta by mě jistě povzbudila a našla v mém šatníku něco elegantního pro dnešní večer. Ach, ale co to plácám. Alice tu není a já už na ni nebudu myslet, jen mě to zraňuje. Odešla a ani se nerozloučila stejně jako její bratr. Vtom mě z myšlenek vytrhlo zaklepání na dveře.

„Dále!“ zavolám a aniž bych se musela otočit, vím, že vešla Viktorie.

„Přišla jsem ti pomoct s přípravou, vidím, že jdu včas." A aniž by mi dala čas se vyjádřit, už se vrhá jako šílenec do mé skříně. Jsem ráda, že mám aspoň ji. Nevím, co bych bez ní dělala.

Večírek byl sice v plném proudu, ale já se nudila alespoň do chvíle, než jsem se dozvěděla pro mě tu zdrcující novinu. Cullenovi byli zpět v mém životě. A všechny staré rány se znovu otevřely.
Ta bolest je nesnesitelná, myslela sem, že už je to za mnou, ale mýlila jsem se.


Musím pryč. Co nejrychleji, než si mě všimnou. Šla jsem hledat Viktorii, abych ji informovala, že odcházím a vtom se ke mně otočily zraky jeho rodiny. „Tak, na vypaření se po anglicku je pozdě, Bello,“ pomyslela jsem si. Třeba mě nepoznají, ale to by byla velká náhoda. Bohužel, jejich výrazy mi prozradily, že mě poznali víc než dobře. A co mě šokovalo nejvíc, že se všichni tváří tak zdrceně. Jako by snad litovali, že odešli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úspěšná krása - Prolog + 1. kapitola:

 1 2   Další »
01.12.2011 [22:38]

AddyCullen Emoticon Emoticon

01.12.2011 [21:45]

zuzinecckaaA ještě jedno malý P.S.: Už se můžeš snažit, co se komentářů týká. Já jsem velice háklivá na gramatiku a v tom bych ti chyb našla :D. Ne, jen můžeš takhle zkoušet, jak jsi dobrá v češtině. Já už jsem zvyklá, ale člověk obecně navykne a pak dělá chyby i v článcích. To je tak mimochodem Emoticon . Nechci otravovat Emoticon Emoticon

01.12.2011 [21:42]

zuzinecckaaAno, má nabídka stále platí. Jinak bych ti to sem ani nepsala Emoticon . No, jakmile napíšeš další kapitolu, ráda ti to opravím. Když opravuji lidem něco, tak občas přepíšu větu, když se mi zdá, že se věci opakují či když mi tam něco nesedí. To jen tak pro představu.
Jinak co se týká tvého psaní... Můžu ti zaslat takový kraťoučký koncept, co jsem sepsala už pro někoho jiného. Jedná se o čárky, přímou řeč a shodou podmětu s přísudkem v minulém čase. To lidem dělá problémy, já vím. No, záleží na tom, jestli to chceš, mám to tam vysvětleno svými vlastními slovy Emoticon .
No a až napíšeš další kapitolu, tak se nerozpakuj a pošli mi to na mail, který mám v profilu uveden. Já ti to opravím, co se mi nebude zdát, tak ti tam uvedu pod článek. Klidně ti ty chyby tam můžu zvýraznit červeně a k tomu napsat, proč to tak je.
Nejsme dokonalí a já také ne, je tedy možné, že se přehlédnu, ale tolik chyb nedělám.
No a můžu ti zároveň dělat objektivního kritika, takže co se týká i obsahu článku, tak ti to taky vypovím pod ten tvůj obsah.
Už se tedy těším na maila od tebe a snad si co nejdříve zavedeš shrnutí, tam se to bude řešit v rámci možností lépe než takhle pod článkem :) Emoticon

01.12.2011 [21:33]

twilightkatheibdu se snažit aby t bylo jen lepší :)

8. ClaireStew
01.12.2011 [21:01]

zajímavé, jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet dále ;)

01.12.2011 [19:07]

zuzinecckaaJe to dosti zajímavé a výjimečně trochu neohrané téma. Bella jako modelka... No, jsem zvědavá, jak se to bude odvíjet.
Trochu mě odrazuje, že jsi ji nám přestavila. Takhle sice víme, kdo to je, čím si asi prošla, ale proč to nenecháš plynout v ději? No nic, nechci být kritická, jen to je takový postřeh.
Dál... Cullenovi jsou divní. Bylo jim líto, že ji nechali samotnou, ale sami se tváří, jako by je to ranilo? No jo, ona za to přece nemohla, takže ať si jdou do háje.
Jinak by kapitoly mohly být delší a trochu... Propracovanější, abych to řekla dobře. Víš, byla jsem u ní v pokoji, ok. A pak najednou na večírku a už se s nimi potkala... V tak krátké kapitole bych to setkání nechala na další kapitolu nebo bych to napsala mnohem delší.
Taky mě trochu irituje, že skáčeš z přítomného do minulé času a naopak. Nepříjemně se to čte, ale překousala jsem se přes to.
Zkus se trochu zaměřit na to, co se děje v "nudných" pasážích. Sice je skvělé, že večírek probíhal v klidu, ale snad je známá modelka, ne? Takže ji otravovali novináři, známí lidé se chodili představovat... A až pak si mohla všimnout jich.
No, neber to špatně, já jen chci, aby ses trochu vžila do její role. Abys to psala jako sama za sebe, jak bys to viděla ty. Vím, je to těžké, ale co se týká známé osobnosti, tak každý ví, že jsou v obležení novinářů. No nic, radši končím.
Nechci, aby sis myslela, že je to bůhvíjak strašné. Jen ti chci svým způsobem pomoci. Jestli bys chtěla, jak tak vidím komentář od admina, tak ti mohu povídky opravovat a třeba ti i takhle pomoct, aby to bylo čím dál tím lepší. A pokud bys o to stála, tak mi napiš na shrnutí.
Snad jsem tě neodradila, to by mě mrzelo. Vím, kritika se snáší velice nelibě, sama to nemám ráda, ale když se chci zlepšit, tak to beru :) Emoticon
A určitě si přečtu další kapitolu Emoticon

01.12.2011 [17:54]

twilightkatheiDěkuju admin za korekci a omlouvám se psala jsem to trochu na rychlo. Ostatním děkuji za komenty a vynasnažím se brzy přidat další kapitolku. Jsem moc ráda, že se líbí :)

5. martty555
01.12.2011 [17:44]

rýchlo pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lucka2010
01.12.2011 [17:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
01.12.2011 [15:43]

Zajímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!