Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk za svitu luny - 19. kapitola - Domek

rileysprej


Úplněk za svitu luny - 19. kapitola - DomekTak po dlouhé době je tu konečně pokračování. Nějak se mi podařilo se do toho zamotat, ale pokusím se z toho zase dostat, tohle je sice jen krátká kapitola, ale stejně doufám, že se vám bude líbit, prozradím jen to, že netuším, kde sehnat hřebíky (vysvětlení je v povídce).

19. kapitola: Domek

Nejdřív jsem si zadal, najít někde nějaký domek, nevadilo by kdyby byl v horším stavu, myslím, že bych ho dokázal opravit. Hlavně musí být u lesa a dál od lidí, prostě taková samota u lesa.

Běžel jsem směrem k Port Angeles, ale několik desítek mil před ním jsem odbočil na jih. Nechtěl jsem se vzdálit příliš, ale prozatím jsem nevěděl kam jít.

Uháněl jsem s větrem o závod několik dní, když jsem si všiml menšího, trochu zchátralého domku. Málem bych ho přehlédl, nacházel se skoro uprostřed lesa, podle zatuchlého pachu byl už značně let opuštěný, trámy ztrouchnivělé a prolezlé červy, ale stál na kamenných základech a ty se zdály neporušené. Byl to malý domek postavený z dřevěných klád, střechu měl z šindele a z jedné strany byla malá terasa s propadlou střechou. Jak jsem si ho tak prohlížel, napadlo mě, že vlastně stojí na perfektním místě, pokud se nepletu, tak bych neměl být daleko od Guinaultského jezera, u něj je i město, to by se akorát hodilo.

V duchu už jsem si pohrával s tím, jak si to tu zařídím. Tenhle dům je už dlouho opuštěný a určitě nebude nikomu chybět, ale stejně budu potřebovat menší pomoc, přece jenom domy stavět neumím.

,,Ale co, zase tak těžký to bejt nemůže, materiálu je to kolem dost a dům budu potřebovat... už jenom kvůli Jimimu,“ řekl jsem si v duchu.

Nejdřív jsem se rozhodl ho rozebrat, začal jsem střechou. Ani mě nenapadlo, že to půjde tak snadno, jako by byl celý dům z papíru. Postupně jsem sundal krov a pak začal rozebírat i stěny, šlo to snadno, protože byl celý poskládaný jako skládačka. Jak jsem postupně zjistil, tak by opravdu nebylo složité takový domek znovu postavit. Jakmile jsem skončil a všechno staré dřevo odklidil stranou uvědomil jsem si jednu zásadní věc, nemám tu žádné nářadí na opracování dřeva. Sice bych dokázal vyrvat strom ze země, ale jak ho opracuju? Na tuhle malou, ale důležitou věc jsem v mém plánu jaksi nepomyslel.

Chvíli jsem tam jen tak stál, ale nakonec jsem usoudil, že lepší, než vymýšlet jak to udělat bez nářadí, bude si ho pořídit.

Zpátky se mě běžet v žádném případě nechtělo a tak jsem běžel směrem na jih. Ani jsem se nemusel přiblížit nebezpečně blízko k městu, protože se na mě obrátilo nečekané štěstí. Asi tak po dvou hodinách upířího běhu jsem narazil na čerstvě vykácený svah. Byli tu ještě i stroje a podle čerstvého lidského pachu to nebylo dlouho co odsud odešli i dřevorubci. Ještě, že jsem se před nedávnem nasytil na pár srnkách, ale i tak nevím jestli bych to vydržel, kdyby se tu teď ti muži objevili. Nechtěl jsem nad tím dál uvažovat a radši se chopil příležitosti.

Doběhl jsem k jednomu ze strojů, byl to velký traktor s nímž odtahovaly kmeny stromů. Měl zdviženou kapotu z níž vyčuhovaly nějaké kabely a u předního kola byla skříňka s nářadím. Dál už jsem to neřešil, protože mou pozornost upoutalo to, co bylo o kus dál opřené o pařez. Pár dřevorubců si tam zřejmě odložilo nářadí. Ledabyle tam ležely ruční a motorové pily a o kus dál, celý arsenál sekyr. Tak tohle jestli není štěstí, tak vážně nevím. Vzal jsem dvě sekery a jednu ruční pilu a v duchu se modlil, aby nezačali hledat zloděje až se vrátí.

S kořistí jsem se vrátil zpět na mé malé staveniště a rovnou se pustil do práce. Prohlédl jsem si původní trámy a podle toho vybral stromy z nichž bude můj budoucí domek. Podseknutím stromu jsem se nezdržoval a stromy jsem zklátil holýma rukama, pak jsem si je jen s nářadím opracoval, nebylo to tak těžké. Hotové trámy jsem položil na určené místo, kde dřív byly ty staré. Práce šla vcelku snadno, sice jsem to dělal poprvé, ale myslím, že mi to šlo.

Nejvíc jsem se však stále ještě obával, jestli tohle opravdu zvládnu, možná dokážu postavit dům, ale co bude pak? Nejsem si jistý jestli se pak dokážu postarat o bratra, co když tu nebude chtít zůstat? Ne, něco pak vymyslím, přece ho nenechám s tím parchantem! Určitě si ho bude chtít vzít k sobě, ale to mu nedovolím, odvedu ho od něj a budu se o něj sám starat. Dokážu to! Musím to dokázat! Už kvůli matce.

Díky tomu, že jsem se nikdy neunavím, tak jsem byl během pár dní hotový už s hrubou stavbou, chyběla mi jen střecha a veranda, ty jsem si nechal naposled. Zatím jsem se obešel celou dobu bez hřebíků, v původní stavbě byly jen dřevěné kolíky a ty jsem si taky vyrobil, ale teď už to bez nich nezvládnu a to mě přivádělo do nesnadné situace.

Měl jsem jen dvě možnosti. Zaprvé. Mohl jsem opět zkusit štěstí u dřevorubců, tuhle možnost jsem okamžitě zavrhl, protože už je to nějakou dobu co jsem nebyl na lovu. Nebo tu byla ještě jedna možnost a s tou už jsem si opravdu nevěděl rady, vymyslet něco jiného na střechu, kam bych nepotřeboval hřebíky.


takhle nějak bude vypadat

 


 

Omlouvám se, že to trvalo tak dlouho a nakonec se z toho vyklubalo jen tohle, ale nějak jsem se do toho krapánek zamotala a teď se musím vymotat. Snad se mi to podaří a to brzo a zatím vás hrstka, co to ještě čtete mě prosím držte palce... a když budete u toho, tak byste tu mohli zanechat nějaký ten vzkaz, abych věděla, že to někdo vůbec ještě čte :D

 

 

 

shrnutí


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk za svitu luny - 19. kapitola - Domek:

 1
4. Janča
10.04.2013 [17:02]

Emoticon Emoticon

01.11.2011 [14:46]

WereVampiraTak jsem přávě dopsala 20 kapitolku a začínám psát 21, ale málem jsem jí psát nezačala, protože se mi stalo to nejhorší, co se může stát autorovy, který právě píše a je plně soustředěn na psaní(a tím nemyslím, když exne počítač)přišla babička a začala povídat, že tu mám nevyvětráno a co to dělám a proč a tak a já sem 4X začala psát jednu větu, kterou sem následně smazala, protože to co sem napsala byl nesrozumytelný blábol. Opravdu nikomu bych tohle nepřála Emoticon

01.11.2011 [12:27]

WereVampiraPro vás hrstičku, kteří čtete tuto pivídku mám výbornou zprávu, dnes jsem konečně zasedla k počítači a píšu a ještě něco příběch začíná nabýrat opět obrátky, tak doufám, že to dnes nebo zítra dopíšu, dršte mi palečky ať to zvládnu a abych vás mohla brzy obdarovat novou kapitolou jejíž název zatím není ani vymyšlený

1. šmoulinka
06.09.2011 [14:23]

Emoticon Emoticon Emoticon pěkné Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!