Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 18. kapitola

Alice Cullen by Shindeen M.


Upíří život - 18. kapitolaJe tu další kapitolka a popravdě se pomalu blížíme k finiši. Ještě tak 2-3 kapitolky a bude zřejmě končit. Tak si prozatím užijte tuto a nechte nějaký komentáře. Díky Verča

18. Únos?

 

Bellin pohled

 

Šla jsem v perfektní náladě. Tato noc byla naprosto úžasná - né, Edward je úžasný. Je to moje zlatíčko.

Otevřela jsem dveře od pokoje Renesmee, ale byl tu nějaký klid. Přišla jsem k postýlce, ale ona byla prázdná. Hlavně nepanikařit. Rozhlédla jsem se po celém pokoji, ale ani jsem neslyšela tlukot jejího malého srdíčka. Jenom terasové dveře byly otevřené, takže pach se již vyvětral. Popadla mě hysterie.

,,Edwarde..........!!!!!!" Vykřikla jsem a zhroutila se vedle prázdné postýlky naší malé dcerky.

Edward byl během sekundy v pokoji a vše mu okamžitě došlo. Sedl si vedle mě a začal mě utěšovat.

,,Bello, to bude v pořádku.....jsem hned zpátky." Řekl rozrušeně a už se chtěl zvedat, ale já ho zadržela.

,,Kam chceš jít?" zeptala jsem se ho mezi vzlyky, škoda že v tomto těle nemohu plakat.

,,Za Blackem" odpověděl odměřeně.

,,Jdu s tebou" řekla jsem rychle.

,,Nemyslím si, že je to dobrý nápad Bello, hodlám překročit hranice a zřejmě se to některým vlkům moc líbit nebude."

,,Je to moje dcera, jdu s tebou." Stála jsem si za svým a věděla jsem,  že Edward nakonec svolí, než aby se se mnou hádal.

Okamžitě jsme vyběhli z domu a nechali vše otevřené. Akorát jsem nechápala jednu věc.

,,Edwarde, jak to, že to Alice neviděla?" zeptala jsem se nervózně při běhu směrem k La Push.

,,Bello, Alice vlkodlaky nevidí, to bude zřejmě ten problém a přísahám, že si Jacoba podám. To neměl dělat. Tentokrát mu tu čelist opravdu zlomím." Řekl naštvaně.

Nic jsem na to neříkala. Moje náklonnost k Jacobovi Blackovi se změnila na nenávist. A ta nenávist mě popoháněla dopředu, za chvíli mi Edward nestačil. Vběhla jsem do jejich čeveného domku a jakmile uviděla Jacoba okamžitě ho chytila pod krkem a přirazila na zeď.

Edward byl v závěsu za mnou.

,,Jacobe...kde je moje dcera!!!" křičela jsem na něj a teprve teď si všimla, že vedle sedí v kolečkovém křesle Billy a překvapeným výrazem na mě hledí. Zřejmě mu Jacob ještě nestačil říct, že jsem upír. Syčela jsem na něj a Jacob byl zmatený.

,,Cože??? Jak to myslíš, vůbec nevím o čem to mluvíš??" zeptal se a snažil se otočit směrem k Edwardovi, ale já ho pořád držela pod krkem.

,,O čem to mluví?? Co je s Renesmee??" zeptal se Edwarda a ten si vzdychl a položil mi ruku na rameno.

,,Bello, pusť ho, on o tom vůbec nic neví....spletli jsme se." Chvíli mi trvalo než jsem to pochopila a potom jsem se sesypala na zem. Edward mě ale stačil zachytit a vzal mě do náručí.

,,Tak kde je moje dcera??" ptala jsem se už hystericky a Jacobovi to došlo.

,,On ji někdo unesl?" zeptal se tiše a v očích bolest, která se nedala popsat. Edward vytáhl z kapsy u kalhot mobil a rychle vytáčel číslo. Jistě - Alice. Hned po prvním zazvonění to Alice zvedla.

,,Edwarde, už jedeme, děje se něco??" zeptala se vesele.

,,Alice, unesli Renesmee a vůbec nevíme kdo, nikoho jsem neslyšel a žádný pach v pokoji nezůstal, ty jsi nic neviděla??" mluvil rychle Edward celý nervózní.

,,Ne, opravdu jsem nic neviděla.....musel to být někdo, koho nevidím...co vlkodlaci....??" Snažila se Alice rychle přemýšlet, ale tato varianta už byla zbytečná.

,,Ne, teď jsme v La Push a tady nic." Odpověděl Edward a znovu si zlostně prohlédl Jacoba.

,,Nenapadá tě někdo další Alice - nevidíš Renesmee??" pokračoval Edward v rozhovoru a mezitím jsem zjistila, že před domem se sjednotily všichni vlkodlaci a zuřivě vrčely. To nám ještě scházelo.

,,Ne, je mi to líto, Renesmee nevidím, víš že poloupíři se mému daru vymykají." Alice chtěla zřejmě pokračovat, ale Edward jí skočil do řeči a jeho tvář nabrala ještě nenávistnější tón.

,,Děkuji Alice, asi už vím, kdo to byl. Přijeďte prosím co nejrychleji domů." Ukončil rozhovor a otočil se směrem ke mně a postavil mě zpátky na zem.

,,Nahuel" řekl jednoduše a jednoduché to bylo. Toho Alice vidět nemůže, ví, že si musí hlídat myšlenky před Edwardem a po Renesmee jistě toužil, byla jediná, která nebyla jeho pokrevní sestra.

,,Jdeme" zavelela jsem, ale Jacob mě zachytil za ruku a já na něj zlostně zasyčela.

,,Co si jako myslíš, že děláš!" křikla jsem na něj.

,,Jdu s vámi....prostě s vámi musím jít....nedokážu snést pomyšlení na to, že je Renesmee v nebezpečí a zbytek smečky jde taky." Oznámil Jacob a hodil na sebe triko a už šel ke dveřím. Edward přikývl a vyšli jsme všichni ven, kde už čekalo 12 vlků. Rozběhli jsme se směrem k našemu domu, tam už čekal zbytek naší rodiny. V rychlosti jsme jim oznámili, na co jsme přišli a okamžitě jsme se vydali na cestu do Amazonie spolu se smečkou.

 

Odkaz na další kapitolu: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/upiri-zivot-19-kapitola/

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!