Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 19. kapitola

2.Anik-Celebration


Upíří život - 19. kapitolaAhojte, mám tu předposlední kapitolku s názvem Amazonie a boj. V tomto díle se Bella nezdá, ale její upíří povaha se prodrala ven a zakročila. Doufám, že se vám to bude líbít a prosím o komentíky.

19. Amazonie a boj

Bellin pohled

Utíkali jsme neuvěřitelnou rychlostí. Popoháněla mě myšlenka na mou ztracenou a drobnou a milovanou dceru. Držela jsem se s Edwardem za ruku a nic jsme neříkali, trpěli jsme oba dva. Vím to, protože už dávno jsme jedna duše a jedno tělo. Moje bolest je jeho bolest a naopak. Byli jsme až moc propojeni. Jeden bez druhého jsme nebyli nic.

Běželi jsme v první linii. Za námi Emmett, Rosalie, Alice a Jasper. Kousek za nimi Carlisle a Esme a v pozadí vlci v čele s Jacobem a Samem.

Cesta byla dlouhá, ale ještě že naše upíří tělo nedovolí abychom se unavili. Myslela jsem jenom na naši ubohou dceru. Bude mít vůbec klidné dětství?? Snad se jí nic nestalo, jinak přísahám, že Nahuela zabiju na místě. Bez ní by neměl můj život smysl, tak jako bez Edwarda.

Pomalu jsme se blížili k hranicím Amazonie. Už jsem cítila pach upírů. Muselo jich tu být mnohem více, než jsem si myslela. Snad nás bude tolik, abychom je zvládli. Musím svou dceru zachránit, za každou cenu, i kdybych za to měla položit svůj nesmrtelný život. Všichni začali postupně zpomalovat a dávat větší pozor na svoje okolí.

Edwardův pohled

Dostali jsme se až na hranice Amazonie a začal jsem cítil jejich pach. Byl jsem propojen s Alicí, jestli něco neuvidí, ale nic se nedělo. Museli jsme tedy počítat, že nás může cokoliv překvapit s také cokoliv napadnout.

Toužil jsem vzít do náručí mou malou dcerušku. Mou malou Renesmee. Tolik mi chyběla.

Včerejší noc byla velká chyba a to především hlavně moje chyba. Kdybych se nesoustředil jenom na Bellu mohla být naše dcera v pořádku a v bezpečí. Jsem špatný otec a tohle si nikdy neodpustím. Mohl jsem tomu zabránit a předejít této katastrofě. Jestli jí někdo jenom zlomí vlásek tak se neudržím a přísahám, že ho na místě zabiju.

Bella měla celou cestu nepřítomný výraz, ale vím, že v hloubi musela trpět tak jako já.

Měl jsem co dělat, abych s ní udržel krok. Ostatní jsme nechali kus za sebou a hnali se dopředu sami.

,,Edwarde zpomalte, musíme se poradit a je to tu velmi nebezpečné." Poslal mi myšlenku Carlisle a já vzal Bellu jemně za ruku a snažil se ji zpomalit. Po chvíli jsme se zastavili úplně a hleděli si okamžik do očí. Bolest a strach o naši milovanou dceru převládal nad vším ostatním.

,,Co budeme dělat?" zeptala se Rose a všichni ostatní přikývli. Nikdo netušil, co se bude dít.

,,Měli bychom se rozdělit a prozkoumat větší okolí, kdo narazí na jeho pach dá okamžitě echo ostatním." Řekl jsem, ale Carlisleovi se to moc nelíbilo.

,,Není moc dobrý nápad se rozdělovat Edwarde. Někomu se může něco stát." přemýšlel Carlisle.

,,Dobře tedy, vy běžte a my jdeme s Bellou sami." Odpověděl jsem podrážděně. Moje trpělivost byla na bodu mrazu. Tolik jsem se o ni bál, že moje iracionální myšlení bylo zastíněno.

,,Jdu s vámi." Řekl Jacob ve vlčí podobě a přistoupil na naši stranu a po chvíli se k němu přidal i Sam.

,,My jdeme . . . . .kdyby se něco dělo, Alice dej vědět." Řekl jsem a tím ukončil veškerý načatý rozhovor. Nikdo nemohl protestovat, protože dnes jsem byl neodbytný a všichni to věděli. Nechtěli zbytečně vyvolávat problémy.

Chytil jsem Bellu za ruku a utíkali jsme dále vstříc našemu nejasnému osudu.

Bellin pohled

Přidali jsem k nám Jacob a také Sam. Ostatní šli jinou cestou. Edward byl v tomto neústupný a já bych na jeho místě byla také. Radši jsem nemluvila, protože jsem věděla, kdybych začla, tak se mi zlomí hlas na každém slově a to by Edwarda trápilo ještě víc.

Zhruba po pěti minutách rychlého běhu jsem se zprudka zastavila a Edward také. Cítila jsem ho a také jsem cítila svou holčičku. Nemohli být daleko, ten pach byl chvíli starý.

Popadla mě taková zuřivost, že jsem se vysmekla Edwardovi a utíkala za tou vůní. Za sebou jsem slyšela jak Edward volá moje jménu a začínají za mnou utíkat, ale byla jsem jak smyslů zbavená. Až se mi dostane pod ruce přísahám, že ho zabiju.

Vůně byla čím dál silnější - až jsem ho spatřila. Byl na celkem rozlehlé louce a v náruči držel mou malou holčičku. Moje zuřivost dosáhla nejvyšší bodu. Utíkala jsem vzteky zcela neslyšně. Vyskočila jsem a jedním prudkým pohybem mu utrhla hlavu. Stačila jsem chytit do náruče Renesmee a popostoupila o pár metrů dál. Za mnou utíkal Edward a Jacob se Samem. Vlci se ujali Nahuela a roztrhali ho na kousky. Edward jim pouze podal zapalovač a už nás držel v náručí.

Ten pocit naprostého štěstí, že držím svou dcerušku v náručí byl naprosto nepopsatelný. Byla celá vystrašené. Chovala jsem ji a hladila po tvářičce.

Edward zvedl telefon a mluvil rychle s Carlislem a upřesňoval, kde se nacházíme.

Během pěti minut byli u nás a všichni jsme se štěstím objímali.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 19. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!