Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 13. kapitola

búrka


Upíří život - 13. kapitolaJe tu další dílek, takový spíše oddechový...doufám, že se bude líbit a nechte mi prosím nějaké komentíky - díky a mějte se

13. Výlet

 

Edwardův pohled

 

Teď bylo vše naprosto dokonalé. Bella se dala rychle dohromady a svou nesmrtelnost zvládla přímo na jedničku. Neměla vůbec žádný problém s ovládáním, až to bylo naprosto neuvěřitelné. Renesmee byla kouzelná a vždy když ji Bella chovala, jsem mohl přes Renesmee slyšet její myšlenky. Bylo nám všem báječně.

Alice domluvila na dnes výlet do města, že prý máme nedostatek veškerého oblečení. Nijak zvlášť jsem neprotestoval, ale Bella dvakrát moc nadšená nebyla, nechtělo se jí trmácet celý den po obchodech. Zrovna chovala Renesmee, takže jsme si mohli posílat myšlenky navzájem. Renesmee je četla u mě a posílala je Belle. Nikdo o této naší komunikaci zatím nevěděl.

,,Opravdu se mi nechce Edwarde, byla bych radši doma s tebou a Renesmee."

,,Lásko, jednou to přežijeme, oddělíme se od nich a půjdeme si po svém, ano?"

,,Já bych chtěla jet, poznat něco nového, prosím prosím, mami."prosila Bellu Renesmee a tvářila se velice sklíčeně. Musel jsem se usmát, ona ví jak na ni.

,,Tak dobře, ale v žádném případě nejdu s Alicí."

Musel jsem se začít smát, jak jsem si představil kyselý obličej Belly a zářivý Alice, když ji tahá po celém obchodním domě a zkouší jí snad veškeré oblečení co tam mají. Renesmee se usmála také, ale Bella ne. Spíše byla rozčilená. Všichni ostatní co přišli na nás nechápavě koukali.

,,Omlouvám se lásko, naskočilo to tam samo." Sice jsem se v myšlenkách omluvil, ale stále jsem je viděl před sebou a smích se nedal jenom tak zastavit. To už v místnosti stáli téměř všichni a mysleli si, jestli jsem se nezbláznil.

,,Edwarde Cullene....!!! Okamžitě toho nech!!!!" teď už na mě Bella křičela, až jsem se popravdě lekl. Ještě nikdy na mě nekřičela, to bylo poprvé. Zřejmě jsem to přehnal, nebo je z těch nákupů značně podrážděná.

,,Co se tady děje?? První manželská hádka děcka???" zeptal se Emmett a potutelně se usmíval.

,,Ne žádná hádka Emmette, Edward se mě jenom snaží opravdu naštvat a zatím se mu to daří báječně." Řekla a nádherně a škodolibě se na mě usmála. Taky jsem se usmál a nadzvedl jedno obočí a snažil se vypadat jako anděl, snad ji to obměkčí.

,,Tohle na mě nezkoušej a vem Renesmee, jdu se převléct a už jedeme, ať to máme za sebou." Podala mi malou ale znovu se jí chytila, abych slyšel její myšlenky skrze Renesmee.

,,Počkej večer . . . . . . to už se moc smát nebudeš až tě nepustím do naší ložnice." Pomyslela si a přenádherně se usmála. Mě naopak úsměv velice rychle opadl. Teď se začala nahlas smát Bella a já se k ní po chvíli přidal. No doufám, že by to snad neudělala. Večer byla jediná doba, kdy jsme mohli být spolu. Malá spala a my měli celou noc jenom pro sebe.

Odešla nahoru a já zůstal dole stát a v náruči jsem měl malou a pořád jsem se usmíval.

,,Začíná ti z toho hrabat bratříčku," dodal myšlenkami Emmett a odešel do auta spolu s Rose.

Odnesl jsem malou do našeho Volva a čekal na Bellu. Vypadala naprosto báječně. Oblékla si tříčtvrteční legíny a na to krátkou minisukni a boty na podpadku. Tričko jí perfektně sedělo. Měla odhalenou šíji a celá záda. Posadila na spolujezdcovo místo a poslala vzdušný polibek Renesmee na zadní sedačku.

,,Vypadáš naprosto nádherně lásko," vytasil jsem se s poklonou a doufal, že ji drobný vztek již přešel.

,,Děkuji a omlouvám se, to jsem přehnala." Omluvila se a smutně se na mě koukala.

,,Lásko, ty se omlouvat nemusíš, vždyť já bych se na tebe nemohl ani zlobit." Odpověděl jsem a políbil jsem ji. Usmála se a naladila na rádiu romantickou písničku a vyrazili jsme směr město. Za námi jela Alice ve svém žlutém Porsche a potom Carlisle v mercedesu. Emmett a Rose jeli napřed. Cesta nám utíkala docela rychle a během chvilky jsem už všichni parkovali v podzemních garážích velikánského obchodního domu. Alice bleskurychle přiskočila k našemu autu a snažila se vytáhnout Bellu, tak ale začala značně protestovat.

,,Alice, pokud Bellu okamžitě nepustíš, přísahám, že jedeme okamžitě domů. My půjdeme sami a Renesmee si bereme také." Protestoval jsem a Bella se na mě usmála a v podstatě si oddychla, že ji nečeká celý den lítání do obchodech.

,,Edwarde, myslím, že máš dneska velice špatnou náladu a nemusíš ji kazit i ostatním. Bella chce určitě se mnou jít, že ano Bello?" Snažila se Alice a tvářila se jako andílek.

,,Alice, moc se omlouvám, ale opravdu půjdu s Edwardem a malou," odpověděla a zřejmě se cítila špatně, že musela Alice takto napřímo odmítnout.

,,To od tebe není hezké Bello, to bych čekala od Edwarda, ale od tebe ne, no nevadí, Rose se mnou půjde velice ráda." Řekla a rozhlížela se po parkovišti a hledala ji.

,,Alice to asi těžko, ta už radši utekla napřed" říkal se smíchem Emmett a také vyklidil pole.

,,To nic, nevíte o co přicházíte, vaše mínus." Otočila se na podpadku a odkráčela pryč.

,,Děkuji, zachránil jsi mi život." Řekla Bella a políbila mě. Usmál jsem se na ní a vyndal Renesmee z auta. Pomalu jsme šli do vrchních pater. Vše bylo báječné, ale to jsem ještě nevěděl, co se stane.

 

Odkaz na další díl: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/upiri-zivot-14-kapitola/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!