Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 14. kapitola

Alice


Upíří život - 14. kapitolaAhoj, je tu další díleček...s názvem Nečekané...Edward s Bellou a Renesmee potkají někoho při jejich nákupech...koho? dozvíte se při četbě...doufám, že se bude líbít a zanechte mi nějaké komentíky, díky a mějte se hezky

14. Nečekané

Bellin pohled

Pomalu jsme stoupali do vrchních pater obchoďáku a já byla velice otrávená. Ještě, že Edward Alici odehnal a mohla jsem jít jenom s ním a malou. Celodenní nakupování s Alicí a odloučení od mých dvou nejmilejších bych zřejmě nezvládla.

Edward nesl v náručí malou a posílali si myšlenky navzájem. Oba dva se usmívali a byl na ně úžasný pohled. Každý se za námi otáčel a Edwarda každá žena doslova hltala.

Edward a Renesmee šli napřed, já se zastavila u zlatnictví a přemýšlela, že bych mohla malé něco drobného koupit. Na rameno mi zaklepal nějaký neznámý muž. Byl docela hezký...... na člověka.

,,Promiňte, ale nechtěla byste se mnou zajít na skleničku a třeba i na menší oběd?" zeptal se a prstem ukázal na malý bar. Podzvedla jsem obočí a přemáhala jsem se, abych se nezačala smát. Pohledem jsem se střetla s Edwardem a on poslal něco jako ,,chceš pomoct?". Nepatrně jsem zakývala hlavou, že to zvládnu. Otočil se a pokračoval dál v myšlenkové rozmluvě s Renesmee.

Ten muž krásně voněl. Byl tak akorát k nakousnutí, ještě že mám natolik pevné ovládání a myslím, že by se mnou na oběd moc nechtěl, spíše bych se zasytila já.

,,Omlouvám se, ale....." odmlčela jsem se a zkoušela na něj svůj šarm, muži se obratem zvýšil srdeční tep a slyšela jsem jak se Edward opodál začal docela nahlas smát. ,,ale to by se zřejmě moc nelíbilo mému muži,....stojí támhle." Dodala jsem a pohledem ukázala na Edwarda, který celý rozhovor samozřejmě poslouchal a teď se snažil vypadat opravdu nebezpečně. Muži se na okamžik při pohledu na Edwarda zastavilo srdce a potom opět nabralo na obrátkách.

,,Promiňte...." Řekl a okamžitě pelášil druhým směrem. Musela jsem se začít smát a Edward přišel ke mně a objal mě kolem pasu a políbil. Dotkla jsem se Renesmee.

,,Málem měl z tebe infarkt Edwarde, to by jsi neměl dělat." Slabě jsem ho pokárala a pohladila po tváři.

,,Ty máš co říkat lásko, jsi ta nejnádhernější upírka pod sluncem, ale jsi jenom moje" řekl myšlenkami a začali jsme se všichni smát a dívali si zamilovaně do očí.

,,Pojďte něco bych vám chtěla ukázat." Vzala jsem si Renesmee do náruče a Edward mě objal kolem pasu. Stáli jsme u toho zlatnictví a vstoupili dovnitř.

Prodavačka se zatvářila prvně překvapeně, jelikož Edward vypadal opravdu tak na 17 a já tak na 18 a měli jsme sebou malou, která ovšem rostla velice pomalu, ale stále to bylo někomu trnem v oku, že už tak mladí máme dítě. To ale ovšem nevěděli, že mi máme celou věčnost.

Renesmee bude růst velice pomalu, její růst oproti tomu když jsem ji čekala bude dvakrát tak pomalý a v osmnácti letech se její růst zastaví úplně. Takže máme v podstatě 36 let jejího dětství a teenagerovství. Potom už se zastaví v růstu a zůstane navždy osmnáctiletou.

Přistoupila jsem k pultu a požádala o ukázání toho nádherného řetízku s přívěskem na otevírání. Prodavačka mi ho podala, byl naprosto úžasný.

,,Prosím Vás, šlo by na jednu stranu vyrýt jméno?" zeptala jsem se a Edward se pousmál.

,,Jistě paní, jaké jméno byste si přála?" prodavačka se zamyšleně podívala na Edwarda a potom na malou.

,,Renesmee....byla by možnost na to tady počkat?" zeptala jsem se znovu.

,,Ano, moment, hned to bude hotové." Odpověděla prodavačka a odběhla do zadní části malého obchůdku.

,,Bello?"

,,Ano lásko?"

,,Kdybych tě o něco požádal, splnila by jsi mi to?" zeptal se opatrně a hodil po mě smutný kukuč. Tomu se prostě nedalo odolat a on to moc dobře věděl.

,,Jistě, o co se jedná."

,,Chtěl bych aby sis vybral nějaký moc pěkný prstýnek, už moc moc dlouho jsem ti nic pěkného nekoupil a cítím se kvůli tomu špatně." Řekl a tvářil se opravdu sklíčeně. Musela jsem se usmát. Sice jsem nesnášela, když mi něco kupoval, ale můžete odporovat takovému báječnému muži? Ne, to se prostě nedělá.

,,Dobře, když ti to udělá radost lásko." Odpověděla jsem mu a začala si prohlížet všechny prstýnky v obchodě, bylo jich tam mraky. Nakonec mě přece jenom jeden upoutal. Byl z bílého zlata s drobným kamínkem. Vypadal jednoduše, ale zato velice pěkně.

Prodavačka se vrátila s přívěskem pro Renesmee a Edward ji požádal ještě o tento prstýnek pro mě. Zaplatili jsme a pokračovali v nakupování. Koupila jsem nějaké oblečení pro Renesmee. Něco taky sobě, aby Alice neřekla a také Edwardovi. Zastavili jsme se v nějakém obchodě a koupili malé něco na jídlo. Najedla se a začala Edwardovi pomalu usínat v náručí.

Když jsme vycházeli z obchodu ucítila jsem nepříjemný zápach, Edward také nakrčil nos a zpozorněl. To co jsem uviděla mi málem vyrazilo dech.

,,Jacobe?" zeptala jsem se a Edward slabě, skoro neslyšně, zavrčel. Proti nám šel Jacob. To by ovšem nebylo nic špatného, kdyby se nedržel za ruku s Leah. Proč zrovna ona? Pro Jaka jsem si představovala někoho mnohem lepšího a proč ona? Vždyť je také vlkodlak....

,,Bello?" řekl Jake a jeho výraz byl naprosto překvapený. On totiž nevěděl, že jsem se stala upírem a že máme s Edwardem dítě.

,,Jak jsi to mohla udělat?" řekl vyčítavě, otočil se směrem k Edwardovi a zavrčel na něj.

 

Odkaz na další díl: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/upiri-zivot-15-kapitola/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!