Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírem Proti Své Vůli 4. kapitola


Upírem Proti Své Vůli 4. kapitolaMoje první povídka na pokračování. Je o Isabelle Hale, která bydlí v Londýně a je fanouškem Twilight ságy. Jednou se u nich ve škole oběví nový žáci. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ V tomhle díle už se objeví Cullenovy. Je zase kratší, jakmile začnu psát pátou kapitolu tak už to bude vždy delší. Budu ráda když se vyjádřítě jakkoli v komentářích, pak se budu moct přizpůsobit vám. Děkuji všem co si tuhle povídku alespoň přečtou, i kdyby se vám nijak moc nelíbila.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ O víkendu by mohl být další díl. Možná i dřív, to záleží na tom jak budu zvládat učení. :(

4. Můžu jít nakupovat?

Po škole jsem byla vyslechnuta. Tedy Cullenovi se mně vyptávaly na vše co o nich vím. Stmívání prý četly ale ne celý. Prý to byl spíše výmysl. Žádnou Bellu prý Edward nikdy nepotkal tedy když nepočítaly mně. Také jsem zjistila proč co Alice viděla že mně ráno před školou tak přepadla. Podle jejího vidění jsme měly být kamarádky. Připadalo mně ale že neříká až takovou pravdu. Muselo být také něco jiného co viděla. Ale to mně neřekla a mně to ani moc nezajímalo. Na obědě jsem si sedla vedle Mandy ale ta mně poslala za Cullenovi. Zrádkyně jedna. Alice využila první situace která se naskytla a pozvala mně na nákupy. Řekla jsem že ne ale ta malá mrška škemrala tak dlouho dokud jsem se jí prostě nepřizpůsobila. Domluvily jsme se na dnešek odpoledne. Je pátek takže se do půlnoci asi domů nevrátím. Alice pro mě přijede o šesti hodinách. Teď byly čtyři takže mám ještě dost času.  Vzala jsem si na sebe černý top a krátké černé kraťásky, trochu jsem se nalíčila a šla říct mámě že jdu nakupovat.

„Mami?“ začala jsem.

„Ano Bells?“ odpověděla mi matka aniž by se na mně podívala.

„Nemohla bych dneska s kamarádkou ven. Šla bych nakupovat“ zeptala jsem se rovnou.

„A co?“ zeptala se matka a vzhlédla.

„Oblečení“ odpověděla jsem na otázku která byla stejně divná jako odpověď. Co bych asi jiného nakupovala nežli oblečení.

„A kdy se vrátíš?“

„Kolem půlnoci neboj“ zašeptala jsem. A radši rychle odešla. Máma by si to mohla rozmyslet.

Měla jsem ještě hodinu a půl volnou. Takže jsem toho využila. Utíkala jsem si udělat volné místo v šatníku. Ne že bych neměla dost místa v něm ale myslím že toho místa po nákupech nezbude zrovna moc. Přerovnávala jsem věci aby z nich byly úhledné komínky. Když jsem skončila s přerovnáváním věcí měla jsem ještě hodinu.

Tu hodinu jsem strávila  povídáním s Mandy. Jejím hlavním tématem byl samozřejmě Mike. Povídala mi novinky z jejich vztahu, co dneska dělaly jak byly na večeři a různé věci okolo nich. Poté také mluvila o Cullenových. Chtěla vědět jací jsou, odkaď je znám a jestli s nimi opravdu kamarádím. Pověděla jsem jí vše tedy až na to že jsou upíři a vše kolem tohoto tématu. Také jsem jí řekla že jedu za chvíli nakupovat s Alicí. Byla nadšená chtěla abych jí pak napsala SMS co jsme nakupovaly a kde všude jsme byly. Taky jestli jsem jela jen s Alicí. Mandy byla jako asi většina lidí z téhle školy Cullenovi úplně posedlá. Já jediná s nimi ovšem i kamarádila. Musela jsem ukončit hovor protože za pět minut měla být Alice u domu. A já věděla že u nás bude včas. Tohle upíři dělají. Jsou vždy všude včas. Letěla jsem dolů a oblékla si černé kozačky. Na minutu přesně jsem vylezla z domu. Alice si to ke mně řinula a jakmile ke mně došla objala mně. Než jsem se stačila vzpamatovat seděla jsem v autě. Já a Alice jsme nebyly jedinými lidmi pokud se tak o nich dá mluvit v autě. Vedle mě seděl Edward. Podle jeho zmučeného výrazu jsem pochopila že byl Alicí donucen. Když si všiml že se na něho koukám promluv.

„Alice mně donutila jet taky“ řekl.

„To sem pochopila“ odpověděla jsem mu pobaveně. Začaly jsme se oba smát. Koutkem oka jsem uviděla jak se Alici mihnul na obličeji ďábelský úsměv. Co má ta mrška v plánu sakra.

5. Kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírem Proti Své Vůli 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!