Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty nejsi táta - 15. kapitola

Night Volterra


Ty nejsi táta - 15. kapitolaEinar mi napíchl kapačku s umělou výživou, obohacenou o koňskou dávku léků proti bolesti, a vedle postele chystal injekční stříkačku se svým jedem, kdyby bylo potřeba mě rychle přeměnit. Pěkné počtení přeje Kaliban

15. kapitola

 

Bella

 

Einarovo stěhování bylo překvapivě rychlou záležitostí.

„To je jako všechno?“

Zírala jsem nevěřícně na těch pár krabic, které by nepojaly ani můj šatník. A to jsem v oblasti oblékání docela skromná.

„Občas je potřeba stěhovat se dost ve spěchu. A dnešní věci nejsou nijak trvanlivé. Doslova se to rozpadá v rukou.“ Rozhodil otráveně rukama.

„No dobře, ale jenom tohle?“ nevycházela jsem z údivu.

„Tebe mám tu a malého tu budu mít zanedlouho taky. Pár kousků oblečení, co víc potřebuju?“ nechápal můj údiv.

To mi málem vehnalo slzy do očí. Debilní hormony, dojímala mě skoro každá hezká věta, co řekl.

„Co osobní věci?“ vyzvídala jsem.

„Ta největší krabice, jsou tam nějaké nože, tak ať se neřízneš,“ navigoval mě.

Okamžitě jsem se vydala ji prozkoumat. Mimo pár amuletů mě zaujal dlouhý nůž s jedním ostřím. Vypadal hodně staře.

„Co je to?“ zeptala jsem se a vytáhla ho na světlo boží.

„Sax. Má oblíbená zbraň z doby, kdy jsem byl ještě člověk,“ usmál se melancholicky.

Nedivila jsem se, byla to opravdu krásná práce.

Einar si zatím začal skládat oblečení do skříně.

„Páni, jsi si jistý, že se to tam vejde?“ ušklíbla jsem se při pohledu na jeho dvoje rifle, pět triček s krátkým rukávem, tři trička s dlouhým rukávem, koženou bundu a zimní kabát ke kolenům.

Všechno s výjimkou riflí bylo černé.

„Mně to stačí,“ namítl razantně, aby předešel jakýmkoliv debatám o nákupech.

„Jak chceš,“ uklidňovala jsem ho s úsměvem.

„Ale nevím, jestli bych ti odolala, kdyby sis dal třeba černou košili nebo takové sportovní sáčko …“ vzdychla jsem roztouženě.

„A mně se opovažuješ říkat něco o manipulaci,“ zasyčel s přivřenýma očima.

Ještě štěstí, že tohle fungovalo i na něj.

„Jdu nám ohřát trochu krve k obědu,“ zasmála jsem se a cestou ho letmo políbila.

Einar se rozřechtal na celé kolo: „To znělo jako klasické rodinná idylka.“

Vyndala jsem z mrazáku sáček krve, dala ho do mikrovlnky a otočila knoflíkem.

Maličký začal kopat.

„Jemněji,“ hekla jsem bolestivě a pohladila si rukou břicho. Neposlechl, právě na opak. Pohyby i bolest se rychle stupňovaly. Podívala jsem se pod sebe a uviděla zvětšující se loužičku krve.

„Einare, myslím, že malý jde vážně za námi,“ zařvala jsem směrem k ložnici.

Einar byl v mžiku u mě a odnášel mě směrem do ložnice, kde už bylo všechno připraveno. Na tom, naštěstí, trval dřív než na dokončení dětského pokoje.

Bolest mi zabraňovala vnímat cokoliv ostře. Bylo to, jako by se Nathaniel pokoušel prorvat ven skrz vše, co se mu postaví do cesty.

Einar mi napíchl kapačku s umělou výživou, obohacenou o koňskou dávku léků proti bolesti a vedle postele chystal injekční stříkačku se svým jedem, kdyby bylo potřeba mě rychle přeměnit.

„Dýchej,“ radil mi a očividně se snažil vybavit si všechny detaily z té tuny knížek, co jsem ho donutila ho přečíst.

Všechen můj dech šel ale na křik. Měla jsem pocit, že mě něco trhá ve dví.

„Bože, tolik krve v tobě být ani nemůže, o něčem tak brutálním nikde nepsali,“ bručel si pod vousy, ale já měla hlavu natolik plnou rudého oparu bolesti, že mě to zas tolik netrápilo.

Modlila jsem se ke všem bohům, aby už bylo po všem.

„Tlač!“ šlehl Einarův hlas rozkazovačně místností a mně nezbývalo než poslechnout.

Ze všech sil jsem se snažila pomoct malému ven.

„Výborně, už vidím hlavičku. Za chvíli je venku. Ještě chvíli vydrž a tlač,“ povzbuzoval mě.

Hlavičku? Teprve? Jestli nemá ocelové ostny, dost mě to překvapí.

Nadechla jsem se a snažila se zapojit i svaly, o kterých jsem doteď nevěděla. Vzhledem k tomu, že mi bolest bránila i uvažovat, byl to heroický výkon.

„Ještě kousek, to zvládneš,“ povzbuzoval mě Einar.

Měla jsem chuť ho praštit.

„Pane bože, takovou ztrátu krve nemůžeš přežít,“ zašeptal pro sebe vyděšeně.

Jestli má být Nathanielovo zrození to poslední, co udělám, tak si na tom dám sakra záležet.

Další hluboký nádech, další vlna nesnesitelné bolesti a pořádně zabrat.

Měla jsem pocit, že si to maličký v polovině cesty rozmyslel a snaží se zůstat vevnitř.

„Oh Odine, u tohoto zařveme oba,“ povzdechl se Einar vyčerpaně a já si okrajově uvědomila, že polovinu mé bolesti zase nese on.

Nedokázala jsem si představit, jaké by to bylo, kdybych ho tu neměla.

Nadechla jsem se a zatlačila tak silně, jako bych se pokoušela dostat ven i polovinu vnitřností.

Tlak konečně povolil a místností se rozezněl dětské pláč.

Bohové, děkuju, že alespoň on je v pořádku.

Vyčerpání mě omývalo jako moře. A já si byla jistá, že tohle jsou mé poslední vteřiny. Svůj život jsem předala Nathanielovi, bude v dobrých rukou, Einar se o něj postará.

„Bello, proboha!“ Slyšela jsem Einarův zmučený hlas.

Bylo to tak lákavé, odevzdat se temnotě, klidu. Bez bolesti, starostí.

„Bello, ty nesmíš umřít! Máš tu nádherného syna a já to sám nezvládnu!“ zařval Einar zoufale.

Jako bych to mohla nějak ovlivnit.

Nebo mohla? Měla bych odejít a nevidět svého syna vyrůstat? Nevydolovat všechna ta tajemství okolo Einara?

Ani omylem!!

Viděla jsem před sebou svůj zbytek života jako zářivě oranžovou kuličku energie. Chopila jsem se jí zuby nehty.

Vpich jehly s upířím jedem jsem ani nevnímala.

„Prosím, prosím, prosím.“ Vnímala jsem zoufalý Einarův šepot.

Prosit nemusel, byla jsem odhodlaná bojovat o poslední jiskřičku života.

Pak se upíří jed rozlil mými žilami a bolest nabyla zcela nevídaných rozměrů.

 

 


Kapitolka je o trošku kratší, ale snad si ji i tak užijete :)

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty nejsi táta - 15. kapitola:

 1 2 3   Další »
27. Ceola
24.05.2012 [17:45]

Juj skvělé!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Kačka
30.03.2012 [22:12]

ááá to je krása!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.02.2012 [16:34]

alicecullen105Oni se k sobě hodí úplně úžasně. Doufám že nebude zase potom s Edwardem. Emoticon

24. jaja
11.02.2012 [23:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Stolid
11.02.2012 [22:46]

Jsem nadšená, kdy bude další kapitola? Stejný konec jako v poslední TW filmu, jen ták dááál...

22. B(ííí)
11.02.2012 [21:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. martty555
11.02.2012 [18:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. winna
11.02.2012 [13:27]

tak to bude něco...:D Z Bells bude upírek.. Těším se jak pojmeš její proměnu a zvykání si na nesmrtelný život.

19. Rena16
11.02.2012 [12:29]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.02.2012 [11:40]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!