Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty nejsi táta - 14. kapitola

KEC


Ty nejsi táta - 14. kapitola„Ááááááá! Ach Bože! Ty jsi neskutečně umíněná ženská,“ povzdechl si. „Já vím, proto jsem to dotáhla až sem,“ usmála jsem se.

Pěkné počtení. Kaliban

14. kapitola

 

Bella

 

Když se nám během týdne podařilo dokoupit všechno pro miminko, Einar se konečně trochu uklidnil. Do té doby to vypadalo, že je z porodu nervóznější než já.

„A jak se bude jmenovat?“ vybafal na mě ráno při snídani.

„Nathaniel. Někde jsem ho četla a hrozně se mi líbilo,“ usmála jsem se.

„Pěkné,“ přikývl „a jak celým jménem?“

„Jak se jmenoval tvůj otec?“ Doplňovala jsem si chybějící informace.

Einar se pokusil zasmát s plnou pusou krve, takže se kuchyň okamžitě proměnila v čerstvé bojiště. Vrhla jsem na něj pohled – Tohle si uklízíš sám!

„Vikingové neměli zrovna úžasný výběr jmen a můj otec nedopadl zrovna nejlíp. Věř mi, že tímhle směrem se nechceš pouštět,“ ujišťoval mě.

„Dobře, tak bude Nathaniel Charlie V. Swan,“ přikývla jsem.

„V.?“ povytáhl obočí.

„Nechceš, aby měl i tvoje příjmení?“ zeptala jsem se nejistě.

„To ne. Chci. Já jen, že mu to může udělat pár problémů,“ bránil se.

„Nebo vlivný dojem. Záleží, před kým ho použije,“ obhajovala jsem svůj názor.

„No, když to bereš takhle, pak nemám námitek. A proč Charlie?“ zeptal se.

„Po mém otci,“ osvětlila jsem mu.

I když jsem s ním nestrávila moc času, chyběl mi.

„Dobře,“ přikývl a dopil snídani na ex.

„Až dosnídáš, měli bychom domalovat malému pokoj. Já zatím smontuju nábytek,“ plánoval Einar.

„Domalovat? Ale vymalováno tam přece je,“ bránila jsem se nechápavě.

„A co takové ty obrázky kolem obložení? To přece v dětských pokojích bývá, ne?“ ujišťoval se.

„To sice bývá, ale já malovat neumím. Detaily nechám na tobě,“ snažila jsem se to přehodit na něj.

„Tak to jsme docela v háji, já malovat taky neumím a žádné šablony jsme nekoupili,“ rozesmál se.

Najednou jsem dostala nápad.

„Možná šablony nebudou potřeba. Stačí bílá a černá barva, houba na nádobí, nůžky a štěteček,“ usmála jsem se tajemně.

„Nějaký plán?“ přimhouřil Einar spiklenecky oči.

„Uvidíme, uvidíme,“ odbyla jsem ho ledabyle a vrhla se na zbytky snídaně.

Jenom ať si chlapec počká.

 

*     *     *

 

Po snídani jsem se vrhla na svůj styl skoro-malování. Z obyčejné houby na nádobí jsem si vystřihla dva oválky. Jeden namočila do bílé barvy a párkrát obtiskla na zeď do elipsovitého tvaru, přidala jeden černý otisk, přikreslila čtyři čáry a voalá! Ze zdi na mě hleděla ovečka. Ne nijak dokonalá, ale ovečka to přece jen byla.

Einara to, nevím proč, nesmírně pobavilo. Mně to přišlo vynalézavé. Nějakou tu hodinku a bude se jich tu potulovat celá stádo. Pokud teda budeme mít dost barvy. Se svou šikovností musím počítat a tím, že značná část skončí na mně.

Einar se vrhl na montování nábytku.

„Zlato, jak jste se vlastně potkali s tvým stvořitelem Caiusem? Přece jen Švédsko a Itálie jsou docela kus cesty od sebe.“ Chopila jsem se chvíle ticha jako příležitosti k vydolování detailů z jeho dlouhé a jistě barvité historie.

„To sice jsou, ale já dost cestoval, Ciaus dost cestoval. Nějak jsme se potkali v Normandii,“ pokrčil rameny a vrátil se k nějakému zvláště zatvrzelému vrutu.

„A dál?“ pobízela jsem.

Z něj aby člověk všechno páčil. Informace o jeho minulosti z něj lezly jak z chlupaté deky a maximálně po větách.

„Původně jsem měl skončit jako večeře, ale zřejmě ho zaujalo, jak zuřivě se mu jídlo brání. A tak mě proměnil. Asi z nějakého momentálního rozmaru. Pak jsem s ním odešel do Volterry, nic důležitého jsem tehdy neměl,“ zavzpomínal.

„A proč jsi odešel?“ Byla jsem ochotná prolézt každý vagón jeho vzpomínkového vlaku.

„Bylo tam na mě moc horko, já jsem zvyklý na chladnější podnebí,“ usmál se na mě.

„Ty lháři jeden prolhaná,“ zasmála jsem se.

„Nemůžu ti o sobě povědět všechno a riskovat, že ztratím ten tvůj pohled. Něco mezi chtíčem a obdivem,“ pohodil obočím a nasadil svůj nejsvůdnější úsměv.

„To vůbec není pravda, ty nestoudníku!“ Proti své vůli jsem se začervenala.

„Popíráním nic nezískáš. Úplně jasně to vidím, jak mě hltáš očima, jak se ti ze mě klepou kolena, ten extra rychlý tep, jak se ti rozšíří oči a chřípí, když mě vidíš přicházet. Rajská hudba pro moje ego. A mně budeš říkat nestoudníku.“ Blížil se ke mně s úsměvem ďábla a krokem kočkovité šelmy.

„Ty manipulativní hajzle,“ zašeptala jsem a neměla ani zdání, od jakého tématu mě to zase odvedl.

Takhle to dělal vždycky, když se chtěl nějakému tématu vyhnout. Věděl až moc dobře, jak na mě působí.

„Klid. Mně se taky docela líbíš,“ uklidnil mě nonšalantně a přitáhl si mě k polibku.

„Docela?! Docela líbíš?! S tím se jdi vycpat!“ vyjela jsem.

„No dobře, od teď teda budeme jen přátelé,“ snažila jsem se mu vymanit z náručí.

Nemusím dodávat, že vykroutit se upírovi, navíc s břichem jako kopačák, nejde nijak lehce.

„No to ani omylem,“ zasmál se a políbil mě.

Tak a hotovo, už jsem nevěděla, ani jak se jmenuju.

„Miluju vás oba a ty to moc dobře víš, ty vyděračko,“ ušklíbl se, když jsme se od sebe konečně odtrhli.

„No, to je taky jediná věc, kvůli které tě tu trpím,“ převzala jsem hladce jeho nonšalantní namyšlenost.

„To nebylo moc pěkné. To je obvykle ta část, kde máš říct, že ty mě miluješ víc,“ poučil mě ublíženě.

„A to víš, že tě mám ráda,“ ušklíbla jsem se a poškrabala jsem ho za uchem jako psa.

„Potvoro,“ zasmál se a plácl mě po zadku.

„Ty sis začal,“ uchechtla jsem se a vrátila se k ovečkám.

Chvíli jsme se každý zaobírali vlastními myšlenkami.

„Takže, proč jsi odešel z Volterry?“ Vrátila jsem se k otázce.

„Ááááááá! Ach Bože! Ty jsi neskutečně umíněná ženská,“ povzdechl si.

„Já vím, proto jsem to dotáhla až sem,“ usmála jsem se.

„Do dětského pokoje s upírem? No, to je teda výhra,“ ušklíbl se sarkasticky.

„Záleží na tom s jakým upírem.“

Einar se otočil na mě a v očích měl přesně ten pohled, který u chlapa toužíte vidět.

„Přestěhuj se ke mně,“ vyhrkla jsem.

No hurá, odvahu na tuhle větu jsem sbírala asi týden.

„Vážně mě tu chceš natrvalo?“ zeptal se nevěřícně a rozpačitě zabořil ruce do kapes.

Vypadal tak jako nervózní školáček při zkoušení.

„Na to můžeš vzít jed. Alespoň budeš po ruce, až se malý bude drát na svět,“ usmála jsem se.

„Jenom proto?“ zvadl trochu.

„Ne, chtěla bych tě tu, i kdybych těhotná nebyla,“ ujistila jsem ho.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty nejsi táta - 14. kapitola:

 1 2 3   Další »
24. Ceola
24.05.2012 [17:41]

Ach ta láska... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Kačka
30.03.2012 [22:01]

krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Ellen
09.02.2012 [8:25]

áááá úžasné... nemužu se dočkat až se to malé narodí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Rena16
08.02.2012 [23:44]

Rena16úžasnéé..a to jejich škádlení Emoticon Emoticon Hlavně ať se jim to nepokazí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.02.2012 [23:23]

Sanasamináááááádhera rýchlo pokračko prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. lelus
08.02.2012 [23:18]

aha... na to aby ho mahla znásilnit:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. lelus
08.02.2012 [23:18]

aha... na to aby ho mahla znásilnit:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. winna
08.02.2012 [21:08]

jako dvě hrdličky... hahahaha

16. kamčí
08.02.2012 [20:30]

to je krásný, to jejich škádlení. A on je úžasnej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.02.2012 [20:26]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!