Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty jsi teď můj život - 15. Kapitola

Láskoměr


Ty jsi teď můj život - 15. KapitolaJe tady po dlouhé době další dílek. Omlouvám se, ale je moc krátký, takže mě prosím neukamenujte. Děkuji a přeji Vám pěkné počtění Vaše NessCullen.

„Volturiovi přijdou za tři dny,“ odpověděla mi Bella.

„Postavíme se jim a budeme bojovat,“ navrhoval Emmett.

„To není dobrý nápad,“ odvětil Carlisle jako správný diplomat.

„Ale co tedy budeme dělat?“ zeptal se Jasper.

„Nevím,“ odpověděl jsem mu a bylo mi to teď upřímně jedno, co budeme za ty tři dny dělat, až přijdou, protože teď pro mě v tuto chvíli bylo nejdůležitější, že jsem měl konečně u sebe svoji manželku  a dceru. Dvě osoby, které nadevše miluji.

Měl jsem konečně pohromadě celou moji rodině. V tuto chvíli jsem byl nejšťastnější upír na tomto světě a vůbec mi nevadí, že nám hrozí smrt. Ale já  budu o svoji rodinu bojovat, ať to stojí, co to stojí. Ale bez boje se nevzdám.

„Chtějí jen mě,“ řekla Bells a prolomila hromové ticho, které v této místnosti vládlo. „Možná, že kdybych se k nim teď hned vrátila, tak by sem nepřišli."

„Na to ani nemysli,“ přerušil jsem ji a nechtěl jsem slyšet to, že by se obětovala, aby nás zachránila.

„Ale je to aspoň nějaká šance,“ snažila se mě přesvědčit, ale já ji nenechám, aby se znovu obětovala. Už ne. Už jsme všichni trpěli dost dlouho.

„Edward má pravdu Bells. Nemůžeš se obětovat,“ přidala se na moji stranu  Alice a ostatní začali kývat hlavou, že se mnou a s Alicí souhlasí.

„Dobře,“ rezignovala Bella a podívala se na mě se strachem v očích. Pevně jsem ji objal a vdechoval jsem její vůni.

„Mohli bychom jít všichni na lov, abychom se trochu posílili,“ řekla Alice a všichni jsme s ní souhlasili. Upíří rychlostí jsme se vydali do lesa a rozdělili jsme se do párů, až tedy na Renesmee, která se přidala k Rosalie a Emmettovi. Já a Bells jsme se rozběhli do tichého a temného lesa, kde jen místy mezi stromy prokukovaly tenké měsíční paprsky. Běželi jsme opačným směrem jako naše rodina a slabý vítr si pohrával s Bellininy vlasy. Je přenádherná.

Za chvíli jsme doběhli na jednu mýtinu, kde jsme se zastavili. A měsíční svit ozařoval Bellinu bílou pokožku, která se  teď slabě třpytila jako miliony a miliony drahokamů. Stáli jsme, mlčky, naproti sobě a vychutnávali jsme si přítomnost toho druhého. Bál jsem se promluvit, abych tuto krásnou chvíli nepřetrhl.

„Miluju tě, Edwarde Anthony Masene Cullene,“ prolomila ticho Bella, ale ne kráse této chvíle to neubralo. Byla ještě krásnější.

„Já tebe  taky miluji, Isabello Marie Swanová Cullenová.“ A jakmile jsem to dořekl, tak jsme spojili naše rty v jeden přenádherný dlouhý polibek, do kterého jsme vložili celé roky, kdy jsme byli od sebe odděleni.

Po dlouhé chvíli jsme se od sebe odtrhli a zhluboka jsme oddychovali.

„Vyprávěj mi o všem, co se tady stalo za tu dobu, kdy jsem byla pryč,“ požádala mě Bella a já jsem ji začal stručně vykládal, co se stalo za tu dobu, kdy byla pryč.

***

„Nechtěla jsem, aby Nessie, tak trpěla, když jsem odešla,“ řekla smutně Bella a mně došlo, že jsem ji asi neměl říkat o tom, jak jsme všichni moc trpěli, když odešla.

„Ale jednu věc nechápu, Edwarde.“

„Jakou?“ zeptal jsem se ji a přemýšlel jsem o tom, co by z mého vyprávění nemohla chápat.

„Nikde jsem neviděla Jacoba a ani jsem nikde necítila jeho pach. Kde je? Kde je Jacob Black?“

předchozí << shrnutí >> následující



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty jsi teď můj život - 15. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!