Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty jsi měl být holka! Kapitola 7

the host stills


Ty jsi měl být holka! Kapitola 7Leo a Alice – společná akce?! Rozhovor s Edwardem.

Ráno jsem se vzbudil s úsměvem, protáhl jsem se jako kočka a vyrazil do koupelny vyčistit si zuby. Prohrábl jsem si vlasy a vyplázl jazyk na svůj obraz v zrcadle. Po vyčištění zubů jsem se vydal do svého pokoje pro oblečení.

Upravil jsem si záhyby své košile a seběhl do kuchyně, kde už seděl Charlie s novinami v ruce. Vše probíhalo úplně stejně. Snídaně, rozhovor s Charliem a cesta autem. Vystoupil jsem z auta před školou a zarazil se.

Cítil jsem na sobě pohled. Pomalu jsem se otočil tím směrem. Dívala se na mě Edwardova sestra, takovým zvláštním úsměvem. Pomalu jsem se rozešel do školy. Pryč od toho podivného pohledu, který mě nějakým podivným způsobem hřál u srdce.

Usadil jsem se do lavice a vybalil si učení. Smutně jsem se díval z okna, kde pomalu začaly padat kapky deště. Opět. Zazvonilo a dovnitř přišel naštvaný učitel a hned nám napařil písemku. Takhle celý den pokračoval až do oběda.

Zrovna jsem stál ve frontě a přemýšlel, na co mám chuť. Někdo mě ale chytl za ruku a někam táhl.

„Alice!“ zařval někdo přes celou místnost. Najednou mě už nic netáhlo a přede mnou se objevila Edwardova sestra.

„Promiň, pojď. Poobědváme dnes spolu,“ řekla a teď s mírnější intenzitou mě vzala za paži a pokračovala ke stolu pro dva. Oba nás následovaly pohledy našich spolužáků. Připadal jsem si jako zvířátko v kleci, které nemohlo uniknout.

„Takže, Leo, jaký byl dnešní den,“ zašeptala a mile se na mě usmála. Prohrábl jsem si vlasy a nervózně se ošil.

„No, bylo to fajn,“ zašeptal jsem a sklopil zrak na stolek. Najednou se v mém zorném poli objevil tác s jídlem. Zvedl jsem pohled k Alici a ta se ve své tváři měla vážný výraz. Pokynula k jídlu a já si vzal jablko.

„Víš, Leo, chtěla jsem se tě zeptat, zda bys šel se mnou na nákupy. Vidím totiž tvůj styl, který je úžasný, a chtěla bych si s tebou promluvit. Mezi čtyřma očima. Víš, tady mají i stěny uši,“ řekla a podíval se doprava, kde seděla její rodina. Edward se se zamračením díval na Alice.

„Hodil by se ti dnešek. Hm?“ zeptala se Alice.

„Jen si zavezu věci domů a můžeme jít,“ usmál jsem se na ni.

„Výborně, jsme domluveni. Zatím,“ řekla mi, zvedla se a hned byla pryč. Povzdechl jsem si. Dnešek bude asi ještě zajímavý.

Vstal jsem od stolu a vydal se do učebny ZE-1, kde měla probíhat biologie. Usadil jsem se do lavice, kterou jsem sdílel s Edwardem. Vyndal jsem si sešit a začal si do něj bezmyšlenkovitě čárat. Z hloupých čáranic vyšel docela povedený obrázek lesa. Občas jako by se mezi stromy objevoval stín. Zaklepal jsem hlavou a opřel se. Už jsem se asi zbláznil.

„Zdravím,“ ozval se z vedlejšího místa hlas a já se střetl se zlatavýma očima Edwarda Cullena, který se na mě mile usmíval.

„Čau,“ zašeptal jsem tiše.

„Myslím, že to nebyl zrovna dobrý nápad. Alice je občas k nezastavení, víš,“ zašeptal.

„Občas. Dnes při obědě jsem měl pocit, že mi zlomí ruku. Stačilo to říct přímo. Rád se někam podívám. Nemám moc možností,“ řekl jsem jen tak do vzduchu.

„Myslel jsem, že se máš k Jessice,“ řekl. Podíval jsem se na něj nevěřícně.

„Jess, tak to fakt ne,“ vrtěl jsem hlavou. Opravdu, ona není moje liga.

„Proč? Je hezká, milá, přátelská,“ řekl Edward a natočil si ke mně židli.

„Řeknu to jasně. Jsem gay!“


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty jsi měl být holka! Kapitola 7:

 1
25.10.2015 [2:01]

Jane006Páni, po takové době se vrátit k povídce a stále paráda, jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. majka587
23.10.2015 [19:37]

Pokračko! Pokračko! Pokračko! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AndieAn
21.10.2015 [17:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!