Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twins up for grabs - 1. kapitola

Stephenie Meyer


Twins up for grabs - 1. kapitolaBella a Ella jsou jednovaječná dvojčata, která se přestěhují k Charliemu do Forks. Začnou chodit do školy, kde potkají Cullenovi. Obě dvě se zamilují. A do koho to bude? Věřte, že to bude pro obě velmi těžké. A co se bude dít mezi dvojčaty?

Pohled Belly:

Život doposud byl velmi nudný, ale změnil se od té doby, co jsme se já a Ella přestěhovaly do Forks. S Ellou jsme bydlely u mamky ve Phoenixu. Na první pohled jsme obě úplně stejné, ale já mám hnědé a Ella zelené oči. Také máme jiné zájmy.

Cesta letadlem rychle uběhla a Charlie na nás čekal na letišti v Seattlu.

Ahoj holky, jak se máte?“ hned nás zdravil.

„Ahoj tati, máme se skvěle, už se nemůžu dočkat zítřka,“ pronesla Ella.

Já jsem se jen zasmála, už se těší na nové spolužáky a navíc je strašně nedočkavá.

„A jak se máš ty, tati? zeptala jsem se.

„Jo jde to, ale už dlouho potřebuji kuchařku,“ usmál se.

„No, to máš štěstí, že je tu Bella. Ta umí vařit lépe než já,“ dodala Ella a už jsme nastupovali do auta. Pustila jsem si iPod a po chvilce usnula. Probudila mě až Ella.

„Bells, už jsme tady,“ jásala.

Charlie zastavil auto před domem a šel vyndat naše věci z kufru. Vešli jsme do domu, byl velice útulný. Charlie nám ukázal kuchyň, obývák a koupelnu. Vyšli jsme schody nahoru a Charlie vešel do jedné místnosti.

„No, není to nic extra, ale vy si to určitě zařídíte podle sebe. Tak kdo si ho vezme?“

Pokoj byl malinký a líbil se mi.

„Já si ho vezmu, velmi se mi líbí,“ usmála jsem se.

„Tak dobře, a tady,“ otevřel dveře naproti, „bude bydlet Ella. Vybalte si, a potom přijďte dolů.“

Charlie nás nechal a já jsem šla vybalovat. V kufru jsem našla můj oblíbený plakát Debussyho, hned jsem ho nalepila na zeď. Na stolek jsem si postavila notebook. Najednou slyším hlasitou hudbu od Elly.

„Ta je zase ve svém živlu,“ řekla jsem si.

V tašce jsem našla moje fialové povlečení a povlékla jsem si postel. Otevřela jsem okno a spěchala dolů.

 



 

Pohled Elly:

Charlie odešel a Bella zmizela ve svém pokoji. Já jsem taky zapadla. Můj pokoj byl malinký, ale měla jsem nádherný výhled do přírody. Bylo vidět i moře, kde kousek od něho byli postaveny malé červené domečky. Určitě se tam někdy půjdu podívat. Od okna jsem se přesunula ke kufru a začala jsem se v něm přehrabovat.

Našla jsem svoje bedničky a Mp4, hned jsem ji zapnula a poslouchala Paramore. Zesílila jsem hudbu a začala lepit plakáty kam se dalo. Uslyšela jsem bouchnutí dveří. To asi byla Bella.

Když byly plakáty nalepené a já na ně koukala napadlo mě, že bych si mohla vymalovat pokoj. Přemýšlela jsem o kombinacích barev, ale žádná hezká mě nenapadla. Nakonec jsem to vzdala a šla dolů.

Bella stála u sporáku a kuchtila, Charlie koukal na baseball.

„Baseball, nejnudnější hra co jsem kdy hrála,“ řekla jsem si pro sebe.

I přesto, že baseball nemusím jsem si sedla k Charliemu a koukala s ním.

„Baví tě sporty,“ zeptal se z ničeho nic.

„Sporty mě moc neberou, jsem spíš na filmy,“ odpověděla jsem.

„Aha,“ zarazil se, „a které například?“

„Například typický Tři mušketýři. To je moje.“

Chvilku jsme si takhle s Charliem povídali o zájmech, ale najednou zabočil.

„Abych nezapomněl, tak zítra přijedou na návštěvu Billy a Jacob Blackovi.“

„A kdo to je,“ vystrčila Bella hlavu z kuchyně.

„Jsou to moji přátelé,“ odpověděl Charlie, „a doufám, že budou i vaši.

 

->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twins up for grabs - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!