Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twins up for grabs - 16. kapitola

Alice a Jasper tapetka by Alice


Twins up for grabs - 16. kapitolaKonečně další kapitola. :)) Doufám, že se bude líbit. Je z pohledu Belly a Edwarda. Následuje hádka Belly a Edwarda. Proč se Edward ráno chová divně? Jak to snese Bella?

Pohled Belly:

Ležela jsem Edwardovi na hrudi a přemýšlela o tom, co se stalo. Byla jsem pěkně naštvaná na Jacoba, Ella zase na mě a Edwarda. Neřekla jsem jí, že Edward je upír a ona mi neřekla, že Jacob je vlkodlak. A tak jsme jedna na druhou naštvané.

„Nad čím přemýšlíš?“ zeptal se Edward a vyhlazoval mi na čele ustarané vrásky.

„Přemýšlím o nás, Elle a Jacobovi.“ Jakmile jsem zmínila Jacobovo jméno, zamračil se.

„To neřeš,“ uklidňoval mě.

„Edwarde, ale já to musím řešit. Jacob je rodinný přítel a Ella má sestra. Obě jsme na sebe naštvané, kvůli tobě a Jacobovi. A ty mi říkáš, že to nemám řešit?“ zeptala jsem se rozzlobeně.

Nic neříkal, a tak jsem pokračovala.

„A jestli chci napravit můj vztah k Elle, musíme napravit váš vztah.“

„Ale, Bells, jak to chceš udělat? Vlkodlaci a upíři, to nejde dohromady.“

„Však já to zařídím,“ řekla jsem a zavřela oči. Byla jsem dost unavená, abych pokračovala v naší hádce.

Ráno jsem se probudila a Edward byl zamyšlený. Měla jsem dobrou náladu, a tak jsem se chystala ho políbit, ovšem jeho reakce mě zmátla. Otočil hlavu a já později pochopila, že nemá zájem, potom jsem si vzpomněla na včerejší hádku o Jacobovi.

Skočila jsem se umýt a převléct se. Edward vyskočil oknem a zmizel v lese.

Vyrazila jsem do kuchyně, kde u stolu seděl Charlie a Ella. Charlieho jsem pozdravila, ale Ellu ne. Charlie si toho okamžitě všimnul.

„Bello, proč nepozdravíš i Ellu?“ zeptal se mě. Neodpověděla jsem, vzala jsem si housku a sedla si ke stolu. Začala jsem ji okusovat.

„Tati, to ti může být jedno,“ řekla Ella rozčíleně a vyrazila k náklaďáčku. Během dvou minut vyjela do školy.

„Vy jste se pohádaly?“ vyzvídal Charlie.

„Jo pohádaly. A nikdo s tím nechce nic dělat,“ odpověděla jsem mu a šla ven vyhlížet stříbrné Volvo.

Po pěti minutách přijelo na příjezdovou cestu žluté Porsche. Byla to Alice.

„Nastup si!“

Vlezla jsem na místo spolujezdce.

„Kde je Edward?“ zeptala jsem se nechápavě.

„Musel si něco zařídit.“

Znovu jsem si vzpomněla na včerejší hádku a litovala jsem toho.

 

Pohled Edwarda:

Bella naprosto nechápe, že Jacob je nebezpečí a navíc můj největší nepřítel. Jak jí mám vysvětlit, že se nemůžu bratříčkovat s vlkodlaky. Bell, proč mě tak trápíš? Copak mě nemiluješ?

Přemýšlel jsem o tom celou noc, dokud se Bella neprobudila.

Chtěla si ode mě vynutit polibek, ale já jsem naschvál otočil hlavu. Pochopila a odtáhla se. Neřešil jsem to. Vstal jsem a vyskočil oknem. Běžel jsem, jak nejrychleji jsem mohl. Vítr ve vlasech byl velmi příjemný. Donesl ke mně pach pumy a já se hned vydal za ní.

Po vysátí pumy, jsem to vzal domů. V obýváku jsem zastihl polovinu své rodiny.

„Carlisle, Bella chce, abychom se spřátelili s vlkodlaky,“ začal jsem hned, co jsem přišel.

„Ale proč?“ svraštilo se mu obočí.

„Ella chodí s Jacobem Blackem. Včera odpoledne jsme se srazili u Belly. Začali jsme se hádat, ale Charlie nás rozehnal. Bella nechce mít s Ellou špatný vztah, a tak chce naše přátelství s vlkodlaky,“ vysvětloval jsem.

Jasper, který tady taky seděl, se jen zasmál.

„Edwarde, promyslíme to teď. Ze školy tě omluvím,“ řekl Carlisle a Jasper se tentokrát zašklebil.

„Alice, každou důležitou vizi nám zavolej,“ řekl Carlisle a oblékl si kabát.

„Jo a prosím tě, vyzvedni Bellu, děkuju,“ poprosil jsem ji.

Vzal jsem si bundu a pospíchal za Carlislem do auta.

 


Chtěla bych vás poprosit, aby jste mi navrhli, jak by to mělo dopadnout. Nemám nápady, a tak bych to uvítala. Děkuju.

 

 

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twins up for grabs - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!