Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 3

bd for people 3


Túžba 3V tejto časti Bella trochu potrápi Edwarda... no to je iba začiatok... prosím o komenty a príjemné čítanie.

Nahnevane som pozerala do dverí ktoré mi  Edward zabuchol rovno pred nosom.

„Zablokujem ti káblovku.“ Zopakovala som si ironicky a zasmiala sa. Ako keby som si to nevedela odblokovať.  Rýchlym krokom a neustále chichotajúca som vybehla z izby pre Edwardove trenky. Rýchlo som ich schmatla a utekala s nimi preč. Hodila som si ich pod posteľ. Bolo mi jasné že ich Edward nájde. A potom budem musieť vysvetľovať prečo mu to beriem.

Čo by som mu asi tak povedala.

„No braček môj... vieš že si neuveriteľne sexi?“ povedala som si potichu, tak aby to v dome plnom upírov nikto nepočul. Prevrátila som oči. Vedela som si naživo predstaviť čo by mi nato povedal a nebolo by to nič dobré. 

Načiahla som sa pod posteľ a vytiahla jedny boxerky a ružovými zajačikmi. Hodila som si ich do školskej tašky s plánom ukázať ich kamarátkam.

Vybehla som von z izby a bežala po schodoch dole. Všetci boli v obývačke, len Edward stál už nastúpený a netrpezlivo ma vyčkával.

„Čo ti to tak dlho trvalo?“ povedal otrávene a ja som sa zákerne usmiala.

„To by ťa nezaujímalo.“  Zamrmlala som si  pre seba a bežala k jeho volvu. Rýchlo som nasadla a sledovala Edwarda, ktorý si sadá vedľa mňa.

„Dnes spolu pôjdeme do kina?“  vyhŕkla som a sledovala ako Edward rýchlo berie lesné zákruty.

„Ideme, ale ide aj Tania.“ Povedal nezaujato a ja som vypúlila oči. Nechystala som s ňou nikam ísť.

Edward si všimol môj nahnevaný výraz a pery roztiahol do šibalského úsmevu. Ja som na neho omámene pozerala. Mala som chuť sa dotknúť jeho dokonalých pier. Cítiť ho vedľa seba a už dosť!

Zahriakla som sa  a usmiala sa na neho.

„Kedy pôjdeme?“ spýtala som sa anjelským hlasom a Edward na mňa potešene pozrel.

„Vyzdvihnem ťa po škole.“ Povedal a a uprene hľadel von oknom.

 

Sledovala som ako Edward pomaly zastal pred školou a ja som ho jemne pobozkala na líce a vybehla z auta. Rozbehla som sa k Angele a Jessice, ktoré na mňa netrpezlivo čakali.

„Ahoj Bella!“ povedali obidve nadšene a spolu sme sa vybrali do tried.

„Tak ako sa má Edward?“ spýtala sa ma Jessica  a žmurkla na mňa. Jessica už od samého začiatku môjho pobláznenia k Edwardovi o tom vedela. Sama mi povedala že by som bola čudná keby som Edwarda nechcela.

„Dneska ideme s ním a s Taniou do kina.“ Povedala som a sledovala ako prevrátila oči.

„Mala by si sa tej Tanii zbaviť... tak že by za Edwardom už neprišla.“  Skonštatovala a ja som na nu prekvapene pozrela.  Angela vedľa nás iba potichu sedela a počúvala nás. Jej sa ako jedinej nepáčil nápad.

„To je skvelý nápad!“ vykríkla som  a ďalej celú hodinu s Jessicou vymýšľala plán.

Keď konečne zazvonilo spolu s Jessicou sme sa vybrali na záchod. Ona sa začala sústredene maľovať a vykecávať  o chalanoch.  Spolu sme dohodli poslednú časť plánu a a ja som jej do rúk podala Edwardove boxerky.

 

Celý deň bol v podstate nudný a keď konečne zazvonila na poslednú hodinu tak som šťastne vybehla  von zo školy pripravená uskutočniť svoj plán.  Pomalým behom som išla ku Edwardovému volvu kde už sedela aj Tania. Pozrela som sa na Jessicu, ktorá na mňa povzbudivo žmurkla.

Neisto som nastúpila do auta a snažila sa milo usmiať.

„Ahojte.“ Povedala som nadšene.

„Ahoj Bella...tešíš sa ako ja?“ spýtala sa ma Tania a ja som prevrátila oči.

„Samozrejme... tento deň ešte zažijeme kopec srandy.“ Povedala som a vycerila na ňu zuby. Znechutene sa odo mňa odvrátila a jemne pobozkala Edwarda. Celý cestu do kina som ju prebodávala pohľadom.

Keď Edward zastavil pred kinom rýchlo vybehol z auta a otvoril jej dvere. Ja som nahnevane otvorila tie svoje, ktoré vrazili do Taniiného kamenného tela. Nevinne som sa na ňu pozrela a nasledovala ich do kina.

Sledovala som ako sa celý čas na Edwarda lepí a stále sa niečomu hlúpo smeje.

Urazene som čakala kedy konečne kúpia lístky a nasledovala ich do sály.

Tania si naschvál sadla tak aby som bola vedľa nej. Unudene som sledovala ako začal nejaký film. Slaďáky... čo ja z duše nenávidím. Nezostávalo mi nič iné ako sledovať Taniu, ktorá sa zamilovane pozerala na Edwarda  a občas aj vzlykla pri filme.

„Edward... nešiel by si mi pre nejaké pukance, colu. Nachos a ešte by som si dala nejaké cukríky.“ Žiarivo som sa na neho usmiala a on na mňa nechápavo pozrel. Nakoniec iba mikol plecami a odišiel zo sály.

Opatrne som sa pozrela na Taniu a nahodila smutný výraz.

„Tania... vieš mám ťa celkom rada.“ Povedala som a sledovala ako na mňa vypúlila oči.

„A preto by som ti to mala povedať.“  Zhlboka som sa nadýchla a bolestne sa zatvárila. „Edward ti to nechcel povedať, ale už dlhší čas je zamilovaný do nášho poštára.“ Sklopila som hlavu do dlaní.

„Vieš on si chudák až teraz uvedomil svoju orientáciu a je trochu zmätený... myslím že by si v ich láske nemala stáť v ceste.“  smutne som hľadela  na Taniu, ktorá na mňa neveriacky pozerala.

Zrazu  vstúpil Edward. Usmiala som sa. Už zostávala posledná časť môjho plánu.  

Za Edwardom sa objavil  kamarát Jessici ktorá mu asi zaplatila. Pomaly sa zastavil pri Edwardovi a ruky mu položil na zadok.

„Čakám ťa na záchodoch.“ Povedal  mu koketne  do ucha a do rúk mu strčil Edwardove zajačikove trenky.  Mala som čo robiť aby som nevybuchla od smiechu. Pohľad mi skĺzol na Taniu, ktorá s otvorenými ústami sledovala Edwarda, ktorý sa iba nechápavo pozrel a pomaly sa blížil ku našim miestam.  Prekvapene si sadol a sledoval svoje trenky v rukách. Jeho pohľad skĺzol na mňa a pomaly sa zamračil. Zatvárila som sa nevinne a ďalej sledovala film.

 

 

Celú cestu domov bolo v aute trápne ticho. Edward sa zrejme hanbil a nevedel čo povedať a Tania tá mala na tvári vpísaný šok.

„Ten film bol celkom dobrý.“ Ozvala som sa obidvaja na mňa rýchlo pozreli, no ani jeden neodpovedal. Sklonila som hlavu a sledovala špičku topánky.

Edward najprv vysadil Taniu a potom sme spoločne išli domov.

„Napadá ma jedna možnosť  odkiaľ môže mať ten chalan moje spodky.“ Zamračil sa.

„Vážne? Mňa nie.“  zamrmlala som a Edwardova tvár sa ešte viac zamračila.

„Bella... prosím ťa o čo ti ide? Nechápem tomu.“ Povedal zúfalo a ja som sa na neho ospravedlňujúco pozrela.

„Si stále s Taniou a nie som mnou.“ Smutne som sklopila hlavu.

„Bella... vždy budeš moja sestrička na tom sa nič nezmení.“ Povedala a ja som pretočila oči.

„Veď práve.“ Zamrmlala som.

Keď sme konečne zastavili pred domom tak som rýchlo vybehla a objala Esme, ktorá už stála vo dverách.

„Tak ako bolo v kine?“ spýtala sa Edwarda a ten na mňa iba pozrel.

„Myslím že som sa dozvedel o sebe veci , ktoré som doteraz nevedel.“  Pozdvihol jedno obočie a vybehol do izby. Esme na mňa nechápavo pozrela a ja som iba pokrútila hlavou.

Rýchlo som vybehla do svojej izby a ľahla si na posteľ.  

Musím vymyslieť niečo iné... niečo čo by nepadlo hneď na mňa. Zamyslela som sa a na tvári sa mi objavil spokojný úsmev.

 ---------------------------------------------------------------------------------------

Dúfam že sa vám to páčilo a že mi nacháte koment o čo veľmi prosím...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 3:

 1
1.
Smazat | Upravit | 30.09.2013 [21:40]

Jasne. To by ma v živote nenapadlo. Proste skvelá poviedka. Mám rada čítať staré poviedky, lebo sú dokončené a ja si tak môžem čítať pekne dokonca.
EmoticonAle toto je nepodtatná vec.
Super poviedka. Teším sa na to, ako skončí. Kto vie čo vymyslí Bella. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!