Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři a tři sestry... kdo s koho - 5. kapitola


Tři bratři a tři sestry... kdo s koho - 5. kapitolaMoc jste mě potěšili komentáři a proto vám jako poděkování přidávám další kapitolku. Měla jsem v plánu to sem dát později, ale ty vaše komentáře přímo volají po další kapitolce, tak proč vám nevyhovět. :) Tak dnes se dozvíte, jaká reakce a názory budou na přírustek do nové rodiny. Kdo bude nejvíc proti a proč? Dozvíte se taky důvod, proč Emmett nechce Edwardovi říct o Tanye a její minulosti/přítomnosti. A co si Tanya dovolí na naše poupátka Culleny, když bude Edward na lovu? Vše a ještě více uvnitř. Komentáře neuškodí a já už Vás nebudu zdržovat od čtení. KacenQaCullen.

Emmett:

„Dnes mě Edward požádal zda-li bychom Tanyu nepřijali mezi naší rodinou a tím pádem by se s námi stěhovala do Forks.“


Super, takže se jí nezbavím. Jak si to jako Edward představuje, že si do domu přinese levnou dívku a pak se s ní rozhodne žít? Asi bych mu měl říct, že není jediný z Cullenů, kdo už ji měl.

„Jelikož jsme rodina, byl bych rád, kdyby svůj názor řekli všichni.“

„Jaspere?“

„Jo, mně to nevadí, já proti tomu nic nemám, přeci jenom byl Edward dost dlouho sám a Tanya ho dokázala postavit na nohy, že ano?“ mrkl na Edwarda, ale ten jen zavrčel.

„Esmé?“

„Jistěže ano. Když bude můj syn šťastný, tak proč bych neměla souhlasit,“ objala Edwarda a poté i Tanyu.

„Můj názor, Edwarde, znáš.“ Jen přikývl.

„Emmette, jsi na řadě.“ Asi jsem byl mimo, protože mě Jasper musel dloubnout do žeber.

Co jim mám jako říct? Mám jim lhát nebo říct pravdu. Řekl, ať řekneme každý svůj názor, tak proč neříct, co mám na srdci.

„Já nemám nic proti tomu, aby si Edward konečně našel nějakou holku, naopak budu šťastný, že nebude opět sám, sám jsem se mu snažil někoho najít, ale Tanya není společnost, kterou bych si pro Edwarda představoval, a když se mě ptáte na můj názor, tak říkám ne.“

„Proč?“

„Esmé, neptali jste se na důvod a ani bych vám ho neřekl. Já říkám ne, ale jsem sám proti ostatním, takže stejně nemám žádnou váhu. A teď, když dovolíte, půjdu si zabalit věci.“

„Mimochodem, kdy odjíždíme?“

„Zítra v osm večer nám letí letadlo do Seattlu.“

„Výborně, uvidíme se zítra večer tady dole,“ otočil jsem se a pádil do svého pokoje. Ani jsem nezamkl a vletěl do sprchy. Pustil na sebe horký vodopád vody a uvolnil se. Pořád jsem měl v hlavě, jak kluk jako Edward se může rozhodnout pro holku jako je Tanya. Copak neví, kdo to je? Že by mu to opravdu neřekla? Možná bych mu to měl říct, ale nechci ho znovu ranit.

 

Před padesáti lety si Edward našel přítelkyni jménem Lauren. Byl opravdu pěkná, Edward s ní začal chodit na střední a poté i na vysokou, bohužel nic víc spolu neměli a Lauren chtěla víc. Jednoho večera jsem se stavil do baru a byla tam i ona. Nikdo nevěděl, že Edward s někým chodí. Sama mě svedla. Prožil jsem s ní krásnou noc. Ve škole jsem poprvé viděl, jak se s ní Edward muchluje a styděl jsem se za to, co jsem provedl, bohužel už jsem s tím nemohl nic udělat. Když mě spatřila, začala si promítat naši společnou noc. Den na to se s Edwardem rozešla, řekla mu, že stojí o víc než jen jednu pusu a mimo to si už někoho našla. Samozřejmě měla na mysli mě, jakmile se to Edward dozvěděl, nepromluvil se mnou měsíc ani slovo. Omlouval jsem se mu, ale nemělo to cenu. Pak si uvědomil, že to přeci jenom nebyla moje chyba, kdybychom věděli, že s ní chodí, nestalo by se to. Samozřejmě v tom bylo něco jiného, ale nechal jsem ho, ať si myslí tento důvod.

Od té doby se mu snažím sehnat nějakou holku, aby nebyl pořád sám a teď? Teď si to sem přijde se štětkou z baru. Tak to je dost. Takovou společnost jsem si pro něj nepředstavoval.

Vylezl jsem z koupelny a zamířil si to do skříně. Vyndal jsem bílé tepláky a tričko stejné barvy. Tepláky jsem si oblékl a chystal se na tričko, když v tom někdo zaklepal na dveře.

„Kdo je?“ Nic. Došel jsem ke dveřím a otevřel. Do pokoje mi vletěla Tanya bleskovou rychlostí. Postavila se do rohu a koukala na moji hruď.

„Co tady chceš, pokud vím, Edward má pokoj jinde.“

„Já vím, ale já nepřišla do pokoje, ale za tebou.“ Svůdně si olízla rty a strčila mě na postel. Ani nevím, kde se v ní taková síla vzala. Sedla se na mě obkročmo a začala se pohupovat. Samozřejmě se o slovo přihlásil malej Emmett. To jsem musel zarazit.

„Tanyo, slez ze mě, máš Edwarda.“

„Jo, to mám, ale Edward nestojí za nic, navíc si myslím, že Emmík potřebuje provětrat. To ty jsi jako čert. Ta poslední noc s tebou byl super, kam se na tebe hrabe Edward“ Přiřítila se na moje rty a začala je drtit. Dobývala jazykem mojí pusu, ale nějak se jí to nedařilo. Jako by se soustředila a pak mě napadla vlna vzrušení. Sám jsem otevřel pusu a ona se tak dostala blíže k mému jazyku. Musel jsem to zastavit, nemůžu se nechat přemoct. Ublížil bych Edwardovi, to se nesmí stát. Sebral jsem všechnu sílu a Tanyu se sebe odstrčil. Zaklopýtala, ale na zem nespadla. Postavil jsem se a rychle si začal nandávat tričko. Popadl jsem ji za loket a mířil s ní ke dveřím. Otevřel jsem dveře.

„Vypadni, a ať tě ani nenapadne sem znovu lézt. Do mého pokoje máš zákaz, jak tady i ve Forks, je ti to jasný? A ta noc nic neznamená, bylo to dřív, než jsi se vůbec jako vetřelec přiřítila do naší rodiny.“ Jen se  na mě zamračila, zapnula si blůzu a odkráčela do Edwardova pokoje. Zamkl jsem na dva západy.

Kde je Edward, že neví, co jeho přítelkyně dělá. Měl bych mu říct, že po mně vyjela?

Ne, to nemůžu. Za prvé bych mu ublížil a za druhé je to jeho věc, však on na to přijde a jednou ji najde v posteli s jiným. A pak si uvědomí proč měl Emmettek pravdu. Jak jsem byl rozzuřený z Tanyi, tak jsem zapomněl, že bych měl balit. Vyndal jsem pod postelí kufr a začal vyndávat věci ze skříně. Musel jsem je složit, jinak by se to asi Esmé nelíbilo, navíc jsem neměl co dělat a neměl jsem náladu se dole koukat, jak se ti dva muchlují.

Pořád jsem nad tím přemýšlel, když mi někdo zaklepal na dveře.

„Ať jsi, kdo si vypadni, nemám náladu.“ Určitě to byla Tanya a nemínil jsem riskovat další útok.

„Emmette, to jsem já, Jazz.“ Jo, ten mě mohl alespoň uklidnit. Odemkl jsem dveře a Jasper vletěl do pokoje.

„Brácha, nevěřil bys, co se mi stalo?“

„Povídej, ale mám slabou předtuchu.“

„Waw, ty už máš sbaleno? Se nějak těšíš ne?“

„Jaspere, nepřišel ses ptát na balení kufrů, ale na něco jiného, tak to vyklop.“

„Dobře, když skončil baseballový zápas, slyšel jsem, jak se Edward loučí s Tanyou, že on jde na lov a ona ať si zatím vybalí u něj v pokoji. Nějak jsem tomu nevěnoval pozornost, ale když po hodince přišla za mnou do pokoje a snažila se mě svést…“

„Doufám, že jsi nepodlehl,“ vystartoval jsem.

„Víš jak by ho to zlomilo, kdybys to udělal?“ poslal na mě vlnu klidu, zapůsobilo to.

„Emmette, klid. Já jsem nepodlehl, naopak jsem ji vyhodil a řekl, ať se u mě v pokoj už neukazuje.“ Tak to byl můj brácha. Objal jsem ho.

„Co je?“ začal se smát.

„Jaspere, nesmíme jí odolat, na mě to zkoušela taky, akorát mi nešlo do hlavy, proč není s Edwardem a on je na lovu. Taky mě chtěla svést, ale udělal jsem to samé jako ty. Nesmíme Edwardovi ublížit. Však on na to chlapec přijde sám a uvidí, jakou to má doma pijavici.“

„Nečekal jsem, že udělá to samé i na tebe.“

„No, ona se nezdá. Musím si ještě něco dobalit a pak můžeme ještě někam skočit, co ty na to?“

„Asi ne, já nemám sbaleno a navíc nikdo není doma, není dobrý ji tady nechávat samotnou.“

„Jo to je pravda, tak pojď, já ti pomůžu si zabalit, mimochodem jak se těšíš na novou školu, holky, bary a potravu?“ mrkl jsem.

„Ani nevíš jak. Doufám, že si tam taky najdu konečně holku, se kterou budu mohl být.“ Proboha, on se chtěl taky  vázat? Copak se oba zbláznili? Tak to já radši zůstanu volnej, nepotřebuju se vázat k jedné holce. Zatočil jsem s ním a udělal mu ořechy do hlavy. Jasper se nenechal zahanbit a začal se bránit. Takhle jsme šaškovali asi do devíti rána. Pak jsme si dobalili poslední věci a šli dolů, že pomůžeme Esmé s ostatními věcmi.


:D Tak čekám od Vás kritiku, protože tenhle dílek se mi zdál takový nijaký. Asi vás Tanya překvapila a to byl můj cíl. :) Další díleček bude o stěhování a trochu ostrých slovech mezi Emmettem a Edwardem. Příčina? Kdo jinej než Tanya. :D Nu, já už radši nic říkiat nebudu, protože to bych potom nemusela vydávat další díl. Těším se na vaše komentáře. KacenQaCullen.

PS: Mnozí z vás se mě ptají, jakou část příběhu zabírá nadpis „kdo s koho", předpokládejme, že vám to neřeknu vše, ale pointu by jste mohli znát. Jde o to, že naše žhavá troječka dračic nejsou takové, jaké je známe, obzvlášť Alice a Bella. Víc neprozradím a musíe si počkat na pokráčko. Jo a ještě dodatek, holky se objeví v povídce, tak cca               7. kapitolce. :)

4. kapitolka - shrnutí - 6. kapitolka

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři a tři sestry... kdo s koho - 5. kapitola:

 1
21.02.2012 [17:48]

kikuskaTak ona ide po Emmettovi zatiaľ, čo chodí a Edom. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Neznášam tú ženskú. Z duše ju neznášam. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!