Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři a tři sestry... kdo s koho - 4. kapitola

wallpaper by Aledobo


Tři bratři a tři sestry... kdo s koho - 4. kapitolaWaw, vaše komentáře jsou tak nádherné a popohánějí mě dál, moc Vám děkuju. V minulém dílku jste si přečetli Edwardovu žhavou noc s Tanyou. Někdo je bohužel vyrušil a museli spolu zajet pro Esmé na letiště, se kterou dorazili domů. Seznámení nedopadlo tak, jak by mělo a každý člen rodiny se začal věnovat svým aktivitám. Dnešní díleček bude o tzv. rodinné poradě. Kvůli čemu vlastně bude? Jak na to zareagují ostatní? Vše je uvnitř a doufám, že se Vám díleček líbil. PS: Jak jsem slibovala, kapitolka je z pohledu Emmetta. :)

 

Emmett:

S Jasperem jsme čekali na Edwarda a Esmé. Měl ji vyzvednout na letišti, teda pokud na ni nezapomněl kvůli oné neznámé dívce, která z našeho Edwarda udělala chlapa. To jsem zvědavý, jestli s ní bude trávit více času. Ale jak znám Edwarda, tak se zasedne na jedné a už dál nepůjde. Vzhledem k tomu jak byl rozpálený v telefonu, tak asi nebude tak špatná, že bych ji potom zkusil taky?

Na příjezdovou cestu přijelo stříbrné Volvo, spolu s Jasper jsme si stoupli doprostřed předsíně a čekali na maminku. Do dveří vrazila Esmé.

„Maminko moje, tak se mi po tobě stýskalo.“

„Emmette, byla jsem pryč jenom dva dny.“

„Já vím, ale byla to věčnost.“

„Ach jo, taky se mi po vás stýskalo,“ objala nás oba. Jen mě udivilo, kde je Edward.

„Kde je Edward?“ zeptal se Jasper, akorát mi to vzal z pusy.

„Vykládá mi kufr a čeká tam a na nějakou dívku.“

„Co? Dívku, tak to jsem teda nečekal,“ propukl jsem v huronský smích.

„Čemu se tak tlemíš, brácha?“ koukal na mě vyjeveně Jasper. Otočil se na patě a šel do obýváku.

„Ničemu, jen náš malý Eddík bude velkej Ed,“ pořád jsem se smál, ale když jsem viděla, kdo do dveří vešel včetně Edwarda, tak mi úsměv na tváři hned přešel. Co ta tady dělá? Že by přece jenom se neusadil u jedný holky? Tak na to se ho musím zeptat. Už jsem měl plno otázek ohledně jeho noci, ale než jsem stačil něco říct, Edward mě propíchl pohledem.

„Ani se neopovažuj, stejně ti nic neřeknu,“ odpověděl mi na nevyřčenou otázku.

„Ale no tak, jsi přeci muž, tak se podělíš s muži o své zážitky, ne?“

„Emmette, neprovokuj.“

„Dobře, dobře, já se uklidním, ale můžeš mi říct, co tady dělá Tanya? Copak další na tvoje hrátky.“ Upírka, která se živí prostitucí? To už jsem raději nedodal, přeci jenom byla tady Esmé a té se asi nesvěřil, kde k ní přišel. Jednou jsem s ní něco měl, ale byla to jenom jedna noc. Byla docela dobrá, ale na to, že to byla upírka, tak jsem čekal víc.

„Emmette, tohle je moje přítelkyně Tanya a Tanyo, tohle je můj chytrý bratr Emmett.“ Cože? Přítelkyně? Tak to mě dostalo, to byl teda dobrej vtípek, musel jsem se zasmát.

„Dobrej vtip, fakt že jo.“ Myslel jsem, že se začne smát taky, ale on se tvářil zaraženě a ještě si Tanyu přitáhl blíž ke svému boku. To už mě přesvědčilo, že to taková prdel nebude.

„Jako fakt? Tanya?“

„Mimochodem, kde jste se poznali, když znáš její jméno?“ No, to bych ti brácha asi říkat neměl. Tanya se na mě zakoukala vášnivým pohledem, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost.

„No… v baru, kde jinde.“ Nepotřeboval jsem hned ze začátku bráchovi kazit hru, stejně si s ní jen pohraje a odhodí jako já, rozdíl je v tom, že já ji neuváděl jako přítelkyni, ale je to jeho věc. Nemohl jsem s ní být v jedné místnosti, pořád jako by mě to k ní táhlo, ale já ji teda opravdu nechtěl.

„Asi si zajdu na lov.“ Už jsem stál ve dveřích, když do haly vešel Jasper. No, ten to znovu všechno pokazí.

„Ahoj, Eddíku, chlapíku, tak jaká byla noc? A ahoj, Tanyo, co ty tady?“ Jako bych to neříkal.

„Jaspere, nepotřebuješ holiče? Jestli nepřestaneš, budeš ho potřebovat.“ To na Jaspera zabralo, jakmile se bavíte o jeho vlasech, tak toho radši nechá.

„Mimochodem, Tanya je moje přítelkyně, tak se k ní podle toho chovej.“ Tak to mě dopálilo, jaký to tady na nás hraje divadlo? Jako kdybychom nevěděli, kdo je? Nebo to neví on? No radši jdu pryč nebo bych měl blbý kecy, a to fakt nestojí za to.

Vyrazil jsem směr Kanada. Když jsme chodili  na lov, tak jedině rodinný a to o víkendu, bohužel naše rodina je dnes nějak zabraná do jiných věcí, tak se budu muset vydat sám. Poblíž New Yorku nenajdete lesy, proto běžíme takhle daleko, ale pro nás upíry to není nic, do rána jsem zpátky a to už ta pijavice snad vypadne.

 

Ani nevím jak, ale objevil jsem se mezi lesy. Ucítil jsem medvěda, samozřejmě jsem se nenechal dlouho pobízet a nechal se řídit svými instinkty. Nebyl daleko, asi kilometr ode mě. Když jsem ho zahlédl, přidal jsem na tempu a už jsem mu skákal po krku. Nebyl na to připravený, takže to byla ještě lehčí kořist. Zakousl jsem se do krku a sál teplou, chutnou, červenou tekutinu. Uhasila tak moje pálení hrdla a byl jsem spokojený. Blížilo se ke třetí hodině ráno, než dorazím domů bude akorát snídaně a pijavice bude pryč. Jak jsem se těšil na rodinnou pohodu, nabral jsem tempo, ať jsem co nejrychleji doma.

 

Ani jsem se nezaposlouchal, kdo je uvnitř domů a vrazil jsem do dveří.

„Ahojky, rodinko, váš ctěný Emmett dorazil z lovu.“ Kupodivu jsem měl dobrou náladu, dokud jsem nedošel do obýváků a nespatřil pět upírů. Carlislea s Esmé na velké sedačce, Jaspera na malé  a Edwarda v křesle s pijavicí na klíně. To byl šok. Úsměv na tváři zkameněl a na nic jsem nemyslel.

„Emmette, posaď se, budeme mít rodinnou poradu.“ Super, takže se stěhujeme, jinak se u nás rodinné porady nekonají. Vzhledem k tomu, že se nebudu muset vídat s Tanyou, jsem byl poprvé rád, že odtud vypadnu. Nadhodil jsem zpátky úsměv a sedl si k Jasperovi na sedačku.

„Dobře, takže už asi všichni tušíte, o co se jedná, nebudeme to protahovat. Ve Forks mi nabídli místo v nemocnici jako primáře chirurgického oddělení a jelikož tu bydlíme pět let, myslím, že je na čase se přestěhovat a změnit teritorium. Navíc to bude vyhovovat i našim podmínkám, všude kolem Forks jsou lesy a do Kanady to není daleko.“

„Super, to je ještě lepší než jsem čekal, tak na co čekáme, jde se balit,“ zvedl jsem se z pohovky, ale Carlisle mě zadržel. Nejdříve jsem nechápal co chce, ale koukl se na Edwarda a hned mi to došlo.

„Jasně, Edwarde, je mi to líto, že Tanya nebude moc jít s námi,“ snažil jsem se o co nejsoucitnější tón a doufám, že to zabralo. Otočil jsem se a chtěl vyjít schody do svého pokoje, když v tom mě zadrželi znovu.

„Co je?“ byl jsem netrpělivý.

„To není všechno, je tu další věc, kterou musíme projednat.“ Posadil jsem se.

„Dobře, o co tedy ještě jde?“

„Jako rodina musíme zvážit ještě jednu menší věc.“

„Jakou?“ Carlisle vstal, postavil se do čela obývacího pokoje a spustil.

„Dnes mě Edward požádal, zda-li bychom Tanyu nepřijali mezi naši rodinu a tím pádem by se s námi stěhovala do Forks.“


Tento díleček je trochu nudnější, ale i tak bych ráda věděla vaše názory. Ať už kritiku či chválu. V dalším dílečku se dozvíte, jak se rozhodnou Cullenovi a jaký názor na to mají. Kdo se bude stavět na odpor a kdo naopak bude rád. Komentáře moc potěší a já se budu snažit, co nejdříve sesmolit další kapču. :).

Vaše KacenQaCullen.

PS: Prosím, koukněte se na moje shrnutí, kde mám nové nápady budoucích povídek a moc ráda bych věděla jestli se Vám nějaká zamlouvá. Bližší informace jsou uvedené na shrnutí. Pokud by jste měli otázky, nápady či stížnosti nebo cokoli jiného kontaktujte mě na mém e-mailu (uvedený v profilu). Moc Vám děkuji.

3. kapitolka - 5. kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři a tři sestry... kdo s koho - 4. kapitola:

 1
02.12.2012 [9:39]

JusseppeNeeee Tanyna neeee :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.02.2012 [17:43]

kikuskaNo prosím. Tak ona je štetka. Pekne, Ede, pekne. 170 rokov si odkladáš paninstvo a nakoniec ho dáš takejto... takejto! Emoticon Emoticon Emoticon Somár, čistý somár. Emoticon Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!