Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » This is hell, but I love fire - 9. kapitola

bd doll 3


This is hell, but I love fire - 9. kapitolaPřidávám další, v pořadí 9. díl mojí povídky. O5 očekávám moc a moc kritiky. Přeju příjemné čtení crystal

Během naší cesty se setmělo tak, že být člověk, nevidím si ani na špičku nosu. Naštěstí já člověk nejsem. Tomu jsem se musela alespoň mírně usmát.
Byl to dokonalý pocit, chápu proč si vždy upíři byli tak jisti, že nenarazí do stromu.
Běžela jsem tak rychle, že se mi země dotýkaly sotva špička prstů. Bylo to úžasné, nebýt tak nemotorná, moc běhat a rychle. A ta volnost, neomezenost… Jak říkám, je to dokonalé.

Brzy jsem už cítila vůni lidí, byla ještě slabá, ale zvětšovala se.
Už jsme byly skoro na místě. Viděla jsem jasné světlo pouličních lamp. Victoria ještě zrychlila a já se její rychlosti velmi rychle přizpůsobila. Za pár okamžiků jsme byly na okraji města a spomalily do lidského kroku.
Já se rychle nadechla a vydala se za vůní malé skupinky lidí – byli tři. Byla už tma a tak jsem se rozběhla mou přirozenou rychlostí.
Za pár sekund už jsem lidským krokem šla k mým obětem. Pomalu a neslyšně jsem se dostala až k nim a ani si mě nevšimli. Jelikož se nikdo z nich neotáčel, odkašlala jsem si, abych na sebe upozornila.

Otočil se vyšší chlap a nechápavě se na mě podíval. Můj úsměv se roztáhl.
„Můžu se tě na něco zeptat?“ zeptala jsem se sopránovým hláskem.
„Ale samozřejmě.“ řekl div neslintal.
„Myslíš, že by bolelo, kdyby ti někdo způsobil ošklivou ránu na krku?“ řekla jsem trochu hruběji.
„Nevíš, co? Neboj já ti pomůžu to zjistit!“ vypískla jsem nedočkavě a vrhla jsem se mu na krk.
Rychle jsem se zakousla a sála. Periferním viděním jsem uviděla Victoriu, jak přiběhla dalšímu ze skupinky a zakousla se do zápěstí, zřejmě neodolala pachu krve. Brzy vypila poslední kapku a přesunula se k dívce, která ležela na zemi. Asi omdlela, poklekla jsem, vzala jsem ji za ruku a přitiskla k ní ústa. Rychle jsem se zakousla do tepny a hladově sála.
Poté jsem těla nechala jen tak ležet, chtěla jsem běžet dál, za mým cílem, ale Victoria mě přerušila.
„Tohle bych do tebe opravdu neřekla.“ řekla a nevěřícně na mě hleděla.
„Neřekla co?“ ptala jsem se.
„Myslela jsem si, že budeš pít zvířata jako oni.“ řekla. Jen to, že se o nich zmiňovala ve mně probudilo Vztek.
„Tak to jsi myslela špatně!“ sykla jsem a běžela dál mým směrem na jihovýchod.

Po chvíli se ke mně připojila Victoria a já se zastavila a ona taky.
„Ty tu pořád jsi?!“ zeptala jsem se trochu znechuceným hlasem.
„Hele, trochu úcty ke své stvořitelce!“ sykla po  mě. Já si jen povzdechla.
„Vadí ti snad něco?“ štěkla.
„Jo.“ řekla jsem.
„To máš blbý… můžeš být jen ráda, že máš společnost.“ řekla a usmála se.
„Zrovna po tvojí společnosti fakt toužím…“ řekla jsem ironicky.
„No vidíš jak si rozumíme.“ řekla.

No i když… docela by se mi hodila. Kdyby se mi ji podařilo přemluvit, vlastně proč by se to nemělo podařit. Touží po pomstě stejně jako já. přemýšlela jsem a nakonec jsem dospěla k tomu, že to je moc dobrý nápad.

„Fajn, můžeš běžet se mnou, ale můžeš mi říct, proč tu jsi se mnou a nejsi někdy na druhé stran planety?“ to by mě fakt zajímalo.
„To je jednoduché, chci ti udělat z existence peklo!“ řekla zasmála se.
„Aha… to dává smysl.“ řekla jsem uznale.
„Já vím.“ řekla. „A kam že to vlastně poběžíme?“ dodala.
„Na jihovýchod do Schefferville .“ odpověděla jsem prostě.
„CO, je v Schefferville?“ zeptala.
„Cullenovi.“ řekla jsem a v ten moment jsme se obě naráz rozběhly.

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek This is hell, but I love fire - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!