Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » This is hell, but I love fire - 10. kapitola

jasminabella


This is hell, but I love fire - 10. kapitolaPřidávám další - 10. kapitolku. Je mi líto jestli některé z vás zklamu, ale tato kapitola bude jedna z posledních - zřejmě předposlední. Doufám, že se bude líbit. Příjemné čtení - crystal

Běžely jsme opravdu velmi rychle. I při tomto tempu jsem dýchala zhluboka a pravidelně.
Ale stejně jsem žádné lidi a ani upíry necítila. Převážně jsme běžely lesem, aby nás náhodou nezahlédl nějaký člověk, když by se asi moc nestalo…

Po sedmi hodinách běhu, jsme dorazily k městu.
„To je ono.“ řekla jsem, když jsem ucítila vůni několika upírů.
Victorii jsem ještě sdělila svůj plán, ta z toho byla opravdu nadšená. Zahrnula jsem ji do štítu a  půjčila jí jedny náhradní brýle. Rychle jsem se rozběhla do města se slunečními brýlemi na očích. Doufala jsem, že na ně narazím. Pomalu jsme procházely městem a hledaly. Při tom jsme si povídaly o všem možném a, k mému překvapení, se z Victorii vyklubala docela příjemná holka.

„Cítím tu mrňavou, je tady. Někde velmi blízko. Co uděláme?“ ptala se.
„Budeme ji stopovat. Neucítí nás, když budeme mít štěstí ani neuslyší. Nebude o nás vůbec vědět.“
Victoria mi kývla a pomalu jsme šly blíže k původci pachu.
Stopa se rozdvojila a my se vydaly doleva. Po pár minutách jsme došly k obchodu s oblečením.
„Tohle jí je podobné…“ povzdychla jsem si a jako na povel jsme se naráz otočily a  šly zpátky na „rozcestí“.  Tentokrát jsme šly doprava a pak narazily na auto, které tím pachem bylo nasáklé.

Jak nejrychleji jsme mohly, jsme se vydaly za pachem ostatních.
Ocitly jsme se před krásným světlým domem, který stál na okraji  lesa.
„To je ono…“ vydechla Victoria. Já jí přikývla.
„Máme štěstí, nejsou tady!“ vypískla jsem.
„Pamatuješ jak jsme se domluvily?“ zeptala jsem se jí vážně.
„Musíme tu nechat pach, pak Edward vylákat dál od ostatních. A…“ zasmála se.

Začala jsem se soustředit a odstranila fyzický štít. Pak jsem se rozběhla a vydala se na průzkum domu.
Vyskočila jsem do otevřeného okna a ocitla jsem se v pokoji, tuším od Alice a Jaspera. Musím uznat, že byl opravdu hezky zařízený a laděný do světle zelených barev. Pak jsem přešla do pokoje Emmetta a Rosalie. Jejich byl, jak to nazvat…,odvážnější a víc divoký.
Pomalu jsem přešla do Carlisleovy pracovny, samé knihy. Jak jinak.
Pokou od Edwarda jsou obešla obloukem a pak vyběhla z domu a za pár sekund se vedle mě objevila i  Victoria.
„Promiň že se ptám, ale máš nějaký návrh jak Edwarda vylákat?“ řekla stále hledíc na dům.
„Pár bych jich měla. Ale nemáme čas na vysvětlování, už se vrací.“ šeptla jsem a běžela do lesa.

Zastavila jsem se pár metrů za okrajem a čekala. Za deset minut jsem uviděla vybíhat z lesa pět postav. Když vešly do domu, ještě chvíli jsem byla potichu, abych se ujistila, že o mě ani o Victorii nic neví.
„Půjdeme hlouběji do lesa, hlavně buď ticho!“ sykla jsem a potichu běžela dál. Victoria se připojila.

Za chviličku jsme se zastavily a já začala udělovat „rozkazy“.
„Vylez na strom a nevydávej žádné zvuky. Až ti dám znamení seskoč. Rozumíš?“ zeptala jsem se pak.
Victoria místo odpovědi poslušně vyskočila na strom a vyčkávala.
Já se začala soustředit, abych dokázala poslat myšlenky a zároveň nedovolit Alici vidět mou budoucnost. Povedlo se.

„Už jsem blízko, stačilo by jen pár minut a mohla bych se s ním opět vidět. Já ho stále miluji, ale on mě ne. Přála bych si ho vidět, ale já to asi nedokážu. Nejsem schopná se k nim víc přiblížit a nikdy nebudu. Já mu nechci zkřížit cestu jeho věčnosti, ale toužím ho vidět. Ne nemůžu mu jít na oči. Určitě už má jinou. Musím se smířit s tím, že ho již neuvidím. Nikdy…“ myslela jsem si co nejhlasitěji jsem to dokázala a poté zase nasadila štít.
Jestli se nemýlím, bude mě chtít vidět i přes to že mě nemiluje.

Zaplatí za všechno co mi kdy udělal.


<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek This is hell, but I love fire - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!