Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The vampires princess - Prolog

plakát 4


The vampires princess - PrologPřináším vám moji druhou povídku. Je o Belle, volturiovské princezně, která se rozhodne změnit svůj dosavadní život. Odstěhuje se do městečka Forks. Koho tam potká? To se dozvíte v The vampires princess. Doufám, že se vám kapitola i celá povídka bude líbit a budu moc ráda, když mi to dáte najevo ve vašich komentářích. Děkuji, vaše simi1918.

Písnička

Prolog

Jmenuji se Isabella Marie Volturi a jsem Volturiovská princezna. Asi bych to měla vysvětlit.

Jednoho dne, když Heidi přivedla oběd, byla mezi turisty jedna dívka. Jmenovala se Renée. Nikoho neměla, a tak cestovala. Když na ni Aro zaútočil, tak před tím, než se jí zakousl do krku, se jí podíval do očí. A pak se to stalo. Byla to láska na první pohled.

Renée zůstala v Itálii ve Volteře a žila s Arem a jeho bratry. I když věděla, co Aro je, tak se ho nebála. Věděla, že ho miluje a nikdy ho neopustí. Aro se s Renée zasnoubil a po svatbě měla být přeměněna na upíra a vládnout po boku svého manžela jako upírská královna. Jenže Renée chtěla mít pravé líbánky ještě před tím, než bude proměněna. A tak spolu odjeli do Norska, kde měli Volturiovi malé panství. Aro se dobře ovládal, a tak si Renée užila vášnivou noc se svým milovaným upírským manželem.

V Norsku strávili nádherné tři týdny, ale museli se vrátit. Když se vrátili, Renée se začaly dít divné věci. Měnily se jí chutě, byla náladová a k tomu všemu začala zvracet. Když už to trvalo asi týden, chtěl Aro zavolat lékaře, ale ona mu to nedovolila, protože se doktorů bojí, a navíc si myslela, že je to jen obyčejná lidská nemoc. Bohužel to pořád pokračovalo a k tomu všemu jí začalo růst břicho, i když z toho minima, co snědla, vše vyzvracela. Už si nevěděli rady, když ji to napadlo. Tajně poslala jednu upírku do lékárny pro deset těhotenských testů. Když jí je přinesla, všechny si je vyzkoušela a měla jasno. Všechny testy ukazovaly, že je těhotná. Okamžitě to šla říct Arovi. Jakmile se to dozvěděl, byl chvíli v šoku, ale pak se naštěstí vzpamatoval a byl šťastný jako blecha. Radši ale ještě nechali udělat krevní testy, ale i ty byly pozitivní. Aro tomu pořád nemohl uvěřit, věřil však, že to dítě je jeho, jelikož Renéenino těhotenství bylo zrychlené. Také musela pít krev, protože to dítě bylo napůl upír.

Každý ve Volteře už se nemohl dočkat, až se to narodí. Když přišel den porodu, musel Aro Renée kousnout, jelikož by pak porod nepřežila. Narodila se jim nádherná holčička, kterou pojmenovali Isabella Marie Volturi, neboli já.

Rostla jsem strašnou rychlostí a také se zjistilo, že mám dar. Jsem mentální i fyzický štít. Táta byl nadšený, že má tak nadanou dceru, a také se se mnou všude chlubil. Byla jsem jak v pohádce. Byla jsem takové sluníčko Volterry a pořád jím jsem. Všude, kam jsem vstoupila, tak se to okamžitě rozzářilo a nálada byla o sto procent lepší. Jelikož jsem také napůl člověk, musím jíst i lidské jídlo a hlavně spát. Na sluníčku se pro lidské oko netřpytím, ale pro upíří se trošku blýskám. Moje kůže je bledá, ale ne tak moc jako upíří, ale míň než lidská. Teplotu mám vlažnou, což znamená studenější než člověk, ale teplejší než upír, prostě něco mezi. Měkká je bohužel stejně jako u člověka, ale když si třeba něco odřu, tak se mi to okamžitě začne hojit. To je asi jediná výhoda. Rostla jsem až do svých šestnácti let, kdy se mi pak růst zastavil a já navždy zůstanu šestnáctiletá.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The vampires princess - Prolog:

 1
1. kikuska
05.07.2011 [21:47]

Veľmi pekný úvod. Naozaj jeden z najlepších, aké som kedy čítala. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!