Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The vampires princess - 15. kapitola

fotomontáž- Renesmé, Carmenina dcera


The vampires princess - 15. kapitolaMoc, moc, moc se omlouvám za zpoždění, vím, že jsem slíbila rychlejší přidávání, ale jelikož bylo před Vánoci, všechno se to na mě začalo hrnout a já nestíhala. Teď už je ale vše v pořádku a já přidávám další dílek. Normální den Edwarda a Belly, takže nečekejte nic akčního. :D Přeji příjemné čtení, vaše simi1918.

15. kapitola

„Lásko, vstávej, musíme do školy,“ budil mě hlas mé lásky. Blaženě jsem se usmála a rozevřela své ospalé oči.

„Ahoj,“ zakřehotala jsem rozespale.

„Dobré ráno, lásko,“ popřál mi a lehce políbil na rty. Polibek jsem mu s chutí oplatila a poté se snažila dostat z těch záplav polštářů. Když se mi to podařilo, stoupla jsem si před postel a zbožně se dívala na Edwarda rozvaleného v naší posteli. Ještě jsem mu poslala vzdušný polibek a odebrala se do koupelny udělat ranní hygienu. Lehce jsem se namalovala, nakroutila si vlasy, abych si své přirozené lokny zvýraznila, a šla se obléct do šatny. Vzala jsem si tmavé úzké džíny, k tomu červené delší tričko s bílým potiskem a přes to černou koženou bundu. Na nohy jsem si obula černé kotníčkové boty, popadla kabelku a vyšla ze šatny. Edward už seděl oblečený na pohovce s knihou v ruce, a když mě uviděl, odložil ji a přišel ke mně.

„Sluší ti to,“ zalichotil mi. Usmála jsem se, líbla ho na rty a popošla ke psacímu stolu. Z toho jsem si vzala učení, které jsem dala do kabelky a spolu s Edwardem šla za zbytkem rodiny do obýváku.

„Můžeme jet,“ prohlásila jsem a chtěla vyjít, když mě Esme zastavila.

„Bello, vezmi si alespoň něco na cestu, když jsi nesnídala.“

„Dobře, děkuji, Esme.“ Vzala jsem si od ní sendvič a s Edwardem po boku šla do garáže, kde jsme nasedli do jeho Volva a vyjeli směr škola.

U školy jsme byli za pár minut, a až teď mi došlo, že to bude poprvé, co nás lidi uvidí spolu jako pár. To bude zase drbů, že Cullen sbalil Swanovou. Úplně vidím ty jejich protáhlé ksichty.

„Belli, my to zvládneme,“ uklidňoval mě Edward a vzal za ruku.

„Já vím, ale stejně se vůbec netěším na ty keci, že jsi mě jako jednu z mála sbalil,“ svěřila jsem se mu.

„Neboj, tohle nikdo říkat po dnešku nebude, věř mi. Mám totiž plán,“ zatvářil se šibalsky.

„Plán? Jaký plán?“ ptala jsem se zaskočeně.

„Nech se překvapit,“ cvrnknul mě do nosu a já se usmála. Ještě jednou mě políbil na rty a pak jsme spolu vystoupili. Edward zamkl auto, obešel ho, stoupl si ke mně a rukama se o něj opřel tak, že jsem měla hlavu mezi jeho pažemi.

„Představení začíná,“ zašeptal mi do ouška a poté ho lehce zkousl. V tu chvíli jsem slyšela jedno zalapání po druhém, která se nesla parkovištěm jako ozvěna. Edward mi jazykem vedl mokrou cestičku od ucha, po čelisti, k bradě a až ke rtům, kde se na ně lačně přisál a dravě líbal. S chutí jsem mu vášnivé polibky oplácela, a když jsem pootevřela ústa kvůli zavzdychání, jeho jazyk se zmocnil toho mého. V tu chvíli jsem zapomněla, kde jsem, co jsem, a celou svou myslí se soustředila jen a pouze na Edwardovy rty a jazyk. Ruce jsem mu zapletla do vlasu a jeho dlaně se posunuly z auta na můj zadeček, který poté zmáčkl. To mi vyvolalo úsměv na rtech a tím pádem ještě dravější polibky.

Líbali bychom se tam klidně do nekonečna, ale moje malá mrňavá elfí kamarádka nás od sebe bohužel odtrhla.

„Co děláš,“ ohradil se Edward a přilepil se mi zpátky na rty. Jenže ona nás znova chytla za ramena a odtáhla.

„Alice,“ zakňučela jsem.

„No tak, vy dvě hrdličky, to by stačilo. Už jste ukázali, že jste spolu, a teď je čas jít do třídy. Už totiž zvonilo,“ upozornila nás.

„Už zvonilo?“ zeptala jsem se zaskočeně. Hmm, ani jsem si nevšimla.

„Jo, takže jdeme, protože první hodinu máme spolu,“ chytla mě za ruku a násilím táhla do školy.

„To se ani nemůžu rozloučit?“ postěžovala jsem si.

„Ne, neuvidíte se jen čtyřicet minut, teď už třicet devět, tak pojď,“ táhla mě pořád dál. Jenže můj kluk Alice přelstil a doběhl nás. Za pochodu mě políbil a rozloučil se, kdež to na Alice se jen zašklebil. Dotyčná si jen odfrkla a pokračovala dál v cestě se svým nedobrovolným ocáskem, tedy mnou. Když jsme došly ke dveřím učebny, Alice zaťukala na dveře a vešla. Já jsem šla okamžitě za ní a rovnou si sedla do naší lavice. Alice nás omluvila, přisedla si ke mně a zašeptala: „Za trest se mnou pojedeš hned po škole na nákupy.“

„Alice, víš přeci, že mám nakupování ráda, ale dneska odpoledne chci být s Edwardem,“ odporovala jsem.

„Máš smůlu, jedeš se mnou,“ řekla a bylo poznat, že s ní nehnu. Fajn, sice mě za to asi Edward nepochválí, ale ať je po jejím.

„Dobře, odpoledne pojedeme na nákupy,“ přikývla jsem a začala se soustředit na profesorův výklad. Alice se na mě vyjeveně podívala, podezíravě si mě změřila, ale pak jen pokrčila rameny a také se začala věnovat profesorovi.

Jakmile zazvonilo, beze slova jsem se zvedla a pádila z učebny pryč. Samozřejmě na mě už čekal Edward, a tak jsem ho přivítala sladkým polibkem, který mi s chutí opětoval.

„Mám pro tebe špatnou zprávu,“ začala jsem, když mi došel dech a Edward polibek ukončil.

„Jakou?“

„Alice se mi chce pomstít za tu ranní šarádu na parkovišti dnešníma nákupama. Sice je mám ráda, ale odpoledne jsem chtěla být s tebou stejně jako každé jiné odpoledne, a tak jsem dostala nápad, že pojedeš se mnou. Sice si z tebe asi udělá chodící věšák na naše tašky, ale alespoň budeme spolu, ne?“ dělala jsem na něj psí oči. Edward se usmál a pohladil mě po tváři.

„Mně bude dobře všude tam, kde budeš i ty,“ líbnul mě na čelo.

„Já si tě ani nezasloužím,“ zamumlala jsem a pevně ho objala. Objetí mi opětoval a pak už jsme se vydali na druhou hodinu, kterou máme společně. Když jsme vešli do třídy, všechen ruch tam v tu ránu ztichl a oči našich spolužáků si nás měřily pohledem. My jsme si jich vůbec nevšímali a zapluli jsme do naší lavice. Edward si sedl na svoji židli a já chtěla také, jenže byl rychlejší a přitáhl si mě na svůj klín. Šťastně jsem se na něj usmála a pohodlně se uvelebila. To mi připomnělo můj první den tady.

„Víš, že mi tenhle okamžik strašně připomíná můj první den tady?“ zasmála jsem se.

„Čím?“

„No, když jsem sem tehdy přišla, měla jsem první hodinu s tebou a musela jsem si sednout vedle tebe, jelikož tam jiné místo nebylo, no a tobě na klíně seděla nějaká blondýna a líbali jste se spolu. Prve jsem vás periferním viděním znechuceně pozorovala a v duchu pomlouvala,“ zase jsem se zasmála.

„Jo, na to si pamatuji. Myslím, že se ta holka jmenovala Cloe a v posteli jsem ji měl jen jednou. Byla strašné nemehlo. To byl snad ten nejhorší sex, jaký jsem kdy zažil, fakt,“ kroutil hlavou, ale pak se na mě usmál a políbil. Zase jsem se do polibku vžila a pořádně si ho užívala. Jednu svou ruku jsem mu dala za zátylek a nehty ho tam hladila, druhou jsem zajela do jeho výstřihu košile a začala ho hladit po hrudi. Když mi vzdychl do úst, využila jsem toho a zapojila i jazyk. Jedna Edwardova dlaň mi zabloudila pod tričko na zádech a druhá mi hladila zadeček, což bylo strašně příjemné. Líbali jsme se vášnivě, a jako v oparu jsem slyšela šuškání ve třídě. Najednou to však utichlo, ale mně to bylo naprosto jedno a dál se věnovala Edwardovým rtům, jenže z ničeho nic mi někdo zaklepal na rameno a já s sebou trhla. Nechápavě jsem zvedla hlavu a zaostřila na mračícího profesora nad námi. Sakra, jakto že Edward neslyšel jeho myšlenky?

„Pane Cullene, tady jste ve škole a ne v nějakém podniku. Okamžitě pusťte slečnu Swanovou a vy, slečno, se chovejte slušně. Ještě jednou vás takhle uvidím a budete oba po škole,“ vyjel na nás a pak se vrátil zpátky ke katedře. Já se nad tím jen uchechtla a Edward také, když mě posadil na moji židli, kterou okamžitě přisunul k té své.

„Ten chlap na mě strašně žárlí. Už od první chvíle ses mu strašně líbila jako zbytku mužského osazenstva tady ve škole, a když nás takhle spolu uviděl, měl co dělat, aby nezrudnul vzteky,“ zašeptal.

„Fuj,“ oklepala jsem se při představě sebe a profesora, blé. Edward se jen zachechtal. Po zbytek hodiny jsme už byli vzorní. Edwardova ruka mi jezdila po zádech a má dlaň ho hladila po stehně. Velká boule pod napnutýma džínama a zčernalé oči dokazovaly, že se mu mé hlazení líbí, a tak po chvilce zaútočil i on. Dlaní, kterou měl na mých zádech, sjel na stehno a začal s ní jezdit sem a tam. Mé černající oči asi bral jako úspěch, ale když jsem se začala ovládat a oči začaly nabírat mou hnědou barvu, zaútočil na moje nejcitlivější místečko.

V tu ránu jsem měla oči jako uhel a vzrušení ve mně pořád stoupalo. Fajn, když to chce takhle, pomyslela jsem si a dlaní jsem zajela až k bouli. Plynule jsem rukou zajela za jeho kalhoty i boxerky a začala hladit jeho už tak vzrušenou chloubu. Edward na mě vykulil oči a trochu sjel na židli, abych měla lepší prostor. Více jsem se k Edwardovi přimáčkla a rukou tak sjela níže. Vzala jsem jeho penis do rukou a začala tak Edwarda dráždit. Jenže problém byl, že mě to samotnou začalo vzrušovat také, a tak jsem chtěla ruku vytáhnout, jenže Edward mě zastavil. Chytl mě za zápěstí a nehodlal jen tak pustit. Fajn, jak chce. Mikinu, kterou měl přehozenou přes židli, jsem druhou rukou vzala a položila mu ji do klína. Nebylo tak nic vidět a v klidu jsem mu mohla rozepnout zip a knoflík u jeho kalhot. Pod mikinu jsem mu penis vytáhla a začala kmitat. Edward sjel ještě níže na židli a zavřel oči. Krčil obočí a bylo vidět, že všechno svoje sebeovládání vkládá do svého hlasu, aby nevzdychal. Jukla jsem na hodiny a ty ukazovaly, že za pět minut zvoní.

Celých těch pět minut jsem Edwarda dráždila, a když zazvonilo, Edward nahlas zavzdychal, jelikož právě došel vrcholu. Spolužáci si toho naštěstí nevšimli, jelikož to vypadalo, že zavzdychal nad koncem hodiny. Na ruce jsem bohužel ucítila něco lepkavého a pak mi došlo, že Edward mi do ruky vystříkal semeno. No super, prasák jeden, taky to mohl vydržet a ovládnout se. Teď od toho mám celou dlaň, fuj. Profesor od nás žádal pozdrav, a tak jsme si stoupli. Edwardovi jsem ze zadu objímala pas a přitom mu držela kalhoty, aby mu nespadly. Zepředu si sám držel mikinu a moje ruka byla pořád pod ní. Naštěstí si nás profesor nevšímal, a tak to neviděl. Jakmile odešel, Edward se zase posadil na židli tak jako já a vydechl. Počkali jsme, až se třída úplně vylidní a pak si teprve sundal mikinu. Jeho penis už byl zase normální ale pořád koukal z kalhot. Na jeho černé mikině měl velký, bílý mokrý flastr a má ruka byla celá olepená.

„To si to nemohl vydržet,“ mračila jsem se a utírala si ruku do už potentočkované mikiny.

„Promiň, to nešlo,“ omlouval se mi a přitom si zapínal kalhoty. Když si je zapnul, zvedli jsme se, on si vzal svoji zničenou mikinu, která mu jen tak mimochodem strašně slušela a vyšli ze třídy. Při prvním koši mikinu vyhodil a my si to zamířili do další třídy. Hodinu jsme měli zase společně, ale tentokrát už jsme byli opravdu slušní a jen se celou hodinu objímali.

Zbytek dopoledne byl za námi a my si to mířili na oběd. Edward nám koupil jídlo a já si mezitím sedla k našemu stolu. Ještě že díky mému štítu Alice neviděla to excenporé dneska na hodině. Bavila by se tím nejméně století.

Oběd utekl stejně rychle tak jako odpolední vyučování. Alice na mě už samozřejmě čekala u svého Porschátka, ale já jsem zakroutila hlavou a ukázala na Volvo.

„Jedeme Volvem a žádné protesty,“ nařídila jsem a sama si sedla na místo spolujezdce. Edward si už také sedl na místo řidiče, a tak si nasupená Alice sedla dozadu.

„Co to má znamenat, Bello?!“ vyjela na mě vevnitř.

„No, jedeme přeci na nákupy,“ řekla jsem nevinně.

„Ano, ale jen my dvě.“

„Nic o počtu jsi neříkala, a tak jsem ti našla ještě jednu oběť, která se kvůli mně obětovala, že?“ otočila jsem se na Edwarda.

„Jo,“ řekl dotčeně, ale v očích mu jiskřilo. Nastartoval a vyjel směr nákupní centrum v Port Angeles.

Po cestě Alice mlčela, a tak jsem si blaženě užívala hezkou písničku, kterou hráli v rádiu. V obchodním centru jsme byli brzo, a tak mi to přišlo docela líto. Alice uraženě vystoupila a prudce za sebou bouchla dveřmi.

„Hele, nevylívej si zlost na mém autíčku,“ ohradil se Edward. „Ono za to nemůže,“ bránil ho. Alice jen zakoulela očima, drapla mě za ruku a táhla dovnitř obchodu. Jen tak tak jsem stihla chytit Edwarda, abychom mu nezmizely.

Po celé odpoledne jsme se vláčeli po obchodech. Edward už byl asi pětkrát v autě, jelikož už tašky neunesl a to je prosím upír. Mám nákupy ráda, ale tohle už bylo i na mě moc. Byli jsme asi v šedesátém obchodě, doopravdy nevím, jak se jim sem tolik obchodů s oblečením vešlo, a konečně jsem řekla stop.

„Ale Bello, ještě musíme do…“ Teď mi začala vyjmenovávat asi dalších dvacet butiků, ale já už vážně nemohla.

„Alice, dost, jsem jen poloupír. Mám strašný hlad, žízeň, bolí mě nohy a jsem unavená, takže končím. Konec, tečka, finýto,“ řekla jsem nekompromisně a otočila se na podpatku, chytla už tak zmoženého Edward za ruku a táhla ho do nejbližší restaurace. Běsnící Alice jsem si nevšímala a nechala jsem ji tam prodavačům a prodavačkám, chudáčci. Edward si asi konečně uvědomil, že je konec, a tak se na mě zářivě usmál, podepřel mě, jelikož jsem sotva klopýtala a dovedl do restaurace. Posadil mě do nejvzdálenějšího místa tady a sám se posadil naproti mně. Do minuty u nás byla servírka, která se mi vůbec nelíbila, protože pořád pokukovala po Edwardovi.

„Co si dáte, pane?“ zeptala se ho s úsměvem a narovnala se, aby tak ukázala své silikonové poprsí. Nenápadně si stáhla uniformu, aby tak výstřih byl větší, i když tři rozepnuté knoflíčky podle mě součástí uniformy nebyly.

„Lásko?“ otočil řeč na mě a servírka se tak neochotně podívala na mě. Na zákazníky by se šklebit neměla, problesklo mi hlavou.

„Já si dám…“ pohledem jsem sjížděla menu.

„Houbové ravioly a Colu,“ vypálila jsem, když jsem v menu narazila na mé oblíbené jídlo.

„A vy?“ znova se se zářícím úsměvem otočila na Edwarda.

„Jen Colu,“ odbyl ji a pohledem pořád propaloval mé oči. Ach, jak já ho miluji.

„Kdybyste si to rozmyslel, zavolejte,“ koketně pohodila vlasy a odešla.

„Dřív by si jí nepohrdnul,“ podotkla jsem, když servírka odešla.

„Dřív možná, jenže teď už pro mě existuješ jen ty a už nikdy nikoho jiného než tebe nebudu chtít,“ usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. Na stole jsme se chytli za ruce a jen se navzájem dívali do očí. Nepotřebovali jsme mluvit.

Po pěti minutách mi přinesli jídlo a já se do něho s chutí dala. Mezitím jsem vypila celou Colu, a tak mi Edward daroval tu svoji. Když jsem to zdlábla, Edward zaplatil a poslal Alice SMS, že čekáme u auta a ať si pospíší, jinak jde domů pěšky. Když jsme došli k Volvu, Alice už tam byla a šklebila se na nás. No, on ji Jasper přivede na jiné myšlenky. Nasedli jsme a vyjeli. Docela mě překvapilo, že už venku byla tma. Jukla jsem na hodiny a ty ukazovaly půl deváté, páni. Jediné, co nechápu, je, proč mají obchody zrovna tam, kde jsme byli, do devíti. Doma jsme byli rychle, a tak jsme se i rychle zbavili potichu nadávající Alice. Ta vystřelila z auta takovou rychlostí, až za ní zafoukal vítr s tím, že si ty tašky vezme zítra. Své mi pomohl Edward odnést do pokoje a pak už jsem si konečně dala dlouho vytouženou sprchu. Poté jsem si vzala pyžámko a zachumlala do postýlky.

„Ach,“ vydechla jsem spokojeně. Zavřela jsem očka a pomalu se dostávala do říše snů. Poslední, co si pamatuji, je, jak mě Edward vzal do svého objetí a políbil na líčko.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The vampires princess - 15. kapitola:

 1
1. kikuska
06.07.2011 [13:48]

No, ja si želám presne to isté, čo MissVampire. To bude potom riadna sranda. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!