Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The vampires princess - 14. kapitola

Stephenie Meyer


The vampires princess - 14. kapitolaPřidávám další kapču. Lidičky, strašně, strašně, ale strašně móóóc děkuju za komentíky. Nevím, co na to říct. Doopravdy moc děkuji. Dnešní dílek bude spíš odpočinkovej, no... přidávám nad 18+. Doufám, že se vám bude líbit, vaše simi1918 a přeji příjemné počteníčko.

14. kapitola

„Edwarde,“ zavzdychala jsem mu do úst a to způsobilo ještě dravější polibky. Edwardovy ruce se mi dostaly pod tričko a já se instinktivně zatřásla a zimou to doopravdy nebylo. Pomalu jsme se začali sunout ke schodům, když mě najednou vzal za zadeček a vyhoupl na své boky. Nohy jsem mu obmotala kolem pasu a přimáčkla se na něj tak, že mezi námi nebyla ani sebemenší škvírka. Ruce, které měl pod mým tričkem, vyjely nahoru a tričko mi tak vysvlékly. Mé ruce mezi tím začaly rozepínat Edwardovu košili, kterou poté sundaly. Jakmile se ale naše nahá těla dotkla, projelo mnou takové vzrušení, že jsem se musela odtrhnout od polibku, zaklonit hlavu a nahlas zavzdychat. Edward toho samozřejmě využil a začal mi líbat krk. Ale co mě dokázalo ještě více vzrušit bylo, když se Edwardovy zabijácké zuby otřely o mou krční tepnu a opatrně s nimi po ní přejížděl. V tu chvíli jsem si plně začala uvědomovat, jak mnou začíná zmítat upíří gen a jed koluje více mým tělem. Kůže mi automaticky ztvrdla a také se mi dostavila i upíří síla. Zmítaná ve vášnivém splanutí touhy jsem vzrušeně zavrčela, chytla Edwarda za vlasy a surově si ho přitáhla na rty. Poznal, že jsem nabyla na síle a tak se do toho vžil také.

Byli jsme uprostřed schodiště, když Edward zajel pod mé džíny, jedním trhnutím je roztrhl a hodil na zem. Nezůstala jsem po zadu a zopakovala Edwardův čin. Do našeho pokoje jsme už oba vpadli jen ve spodním prádle, ale hned za prahem pokoje i to skončilo na cáry na zemi. Došli jsme až k posteli, kde mě na ni Edward strhl a nalehl na mě. Posunuli jsme se doprostřed, aby to pro nás bylo pohodlnější a na pár vteřin si hleděli do vzrušeně černých očí. Nepatrně jsem kývla a rozevřela nohy, které jsem pak obmotala Edwardovi kolem pasu. Ve chvíli, kdy do mě na ráz pronikl, mě políbil a tím usměrnil bolest. Na chviličku strnul v pohybu, aby bolest mohla odeznít, ale jakmile přestala, automaticky jsem přirazila a on se přidal.

Vzrušeně jsme přiráželi proti sobě a k tomu se líbali. Bohužel jsem jen poloupír a tak musel v polibcích dělat pauzy, ale o nic jsem nikdy nepřišla, protože se vždy přesunul na můj krk a klíční kost, kde mě uspokojoval stejně jako na mých rtech.

Edward byl celou dobu nade mnou a jelikož to bylo moje poprvé, chtěla jsem si to zkusit i nahoře a tak jsem do Edwarda strčila a upíří silou ho strhla pod sebe. Sedla jsem si na jeho podbřišek a začala udávat tempo sama. Ruce mi sami od sebe začaly jezdit po Edwardově hrudi a jeho naopak po mých stehnech. Každou chvíli jsem se sklonila a Edwarda políbila a v zápětí se zase narovnala a vzrušením zaklonila hlavu.

Trvalo to asi sedm minut, než jsem začala pociťovat v podbřišku příjemné brnění. Edward na tom musel být stejně, jelikož se zase dostal na horní pozici a mě strhl pod sebe, kde mě upevnil ve svém pevném objetí. Tempo, které jsem před tím udávala, zrychlil až do úplného maxima a dovršení našeho prvního orgasmu. Udýchaně, a věřte tomu nebo ne, ale i zmoženě se zhroutil na mé tělo, které se vzpamatovávalo z toho nejkrásnějšího okamžiku v mém životě.

„To bylo…“ začal.

„To nejkrásnější…,“ pokračovala jsem.

„Co jsem ve svém životě zažila,“ řekli jsme na ráz akorát on v mužském rodě. Když se jakž takž vzpamatoval, překulil se na postel a já si půlkou svého těla lehla na něj. Jednu nohu jsem mu přehodila přes pas a až teď se poprvé podívala na Edwardův ještě pořád vzrušený penis. Když jsem viděla, jak se mu tyčí do výšky a ještě, jak ho má velkého, nemohla jsem z něj zpustit zrak. S hlavou na Edwardovu rameni jsem mu zhypnotizovaně koukala do rozkroku a pozorně zkoumala, jak mu pomaloučku klesá. Když z něj vášeň naprosto vyprchala, zrak jsem ztočila na Edwarda a zpozorovala, že naopak Edwardův zrak pozoruje mé poprsí položené na jeho hrudi. Jakmile zjistil, že ho pozoruji, zahanbeně se usmál, ale v zápětí úsměv změnil na šibalský. Došlo mi, že uviděl mé pozorování jeho chlouby a já totálně zrudla. Celá červená jsem odvrátila zrak a zklopila hlavu.

„Je to poprvé, co jsi viděla nahého muže?“ zeptal se mě jako by to byla normální otázka a já pocítila ještě větší zrudnutí. Můj krevní oběh zrychlil a já radši zůstala zticha, protože hrozilo, že by ze mě vyšlo ještě něco horšího, než právě vyslovil Edward. Jenže jsem nepočítala s tím, že mě Edward chytne za bradu a přinutí mě tak zvednout hlavu. Snažila jsem se pohledem běhat po všem možném, jen ne po něm, ale po chvíli mi to stejně nevydrželo a můj zrak zpočinul v tom Edwardově. Jeho oči už měly jeho normální zlatavou barvu a to zapříčinilo mé topení se v nich. Bohužel Edward pořád čekal na mou odpověď a tak jsem celá červená odpověděla.

„Ano.“ Na to se ještě více usmál.

„Nemáš se za co stydět, Bello. Já bych nejradši své poslední roky existence vymazal a své poprvé si vychutnal s tebou, se svojí láskou,“ pohladil mě po rozpálené tváři a tím ji i zchladil. Radši jsem nic neřekla a políbila ho. Edward nás přikryl lehkou přikrývkou a mě se samovolně začaly zavírat oči.

„Spinkej, lásko, musíš nabít síly na ráno, jelikož budu chtít opáčko,“ zašeptal mi do ouška. Musela jsem se usmát, protože jsem byla ráda, že se mu to se mnou líbilo a chce si to zopakovat. Přeci jenom, měl přede mnou spoustu dívek a má v tom zkušenost.

Edwardova ruka na mých zádech mi je začala hladit a pokojem se začala linout líbezná melodie, která vycházela z jeho rtů. A zcela šťastná a vyčerpaná jsem usnula.

„Do háje,“ zařval někdo v našem pokoji a mě to naprosto probudilo. Vyděšeně jsem se posadila na posteli a mžourala do světla. Když se mi podařilo zaostřit zrak, spatřila jsem Emmetta, jak stojí na našem prahu s otevřenou pusou a vyvalenýma očima. V rukách držel naše roztrhané oblečení, které jsme s Edwardem samozřejmě zapomněli uklidit, ale v zápětí ho pustil, vešel do pokoje a zvedl naše roztrhané spodní prádlo, které leželo u postele na zemi. Když zjistil, že drží Edwardovo boxerky, znechuceně je okamžitě odhodil, ale mé spodní prádlo si začal pozorně prohlížet. Když je měl pečlivě prozkoumané, odhodil ho a pohledem přejel na mě a vykuleného a vrčícího Edwarda.

„No, ty vole, to jsou kozy,“ zalapal po dechu. V tu chvíli mi došlo, že jak jsem se rychle zvedla, přikrývka ze mě spadla a tak měl Emmett celou dobu výhled na má obnažená prsa. Edward mě okamžitě přikryl a já si deku pořádně přidržovala.

„Teda, Edí, je vidět, že jsi můj brácha. Umíš si teda vybrat, kámo, vždyť ona má úplně stejnou velikost balónů, jako Rose a takových lidí, upírů, poloupírů je na světě fakt málo,“ pochválil svého bratra, ale bohužel pro Emmetta to mělo opačný účinek.

„Okamžitě vypadni z našeho pokoje, hned!“ procedil mezi zuby vrčící Edward.

„A to jako proč?“ zeptal se ho s úsměvem Emmett a přitom si stoupl před naší postel, váhu přenesl na jednu nohu a na hrudi si zkřížil ruce.

„Emmette, napočítám do tří. Jestli do té doby nevypadneš, je po tobě. A to myslím smrtelně vážně.“

„Tak to chci vidět.“

„Jedna, dva, tři!“ Edward vylítl z postele a zbyla z něj jen rozmazaná šmouha, pronásledující Emmetta. V pokoji po něm zůstaly jen otevřené dveře od šatny, kde si ještě stihl vzít kalhoty, aby za Emmettem neběhal, jak ho pán Bůh stvořil. A musím přiznat, že Boha musím pochválit, jelikož ho stvořil vážně úžasně.

S úsměvem na rtech jsem vstala z postele a šla do koupelny. Rozmýšlela jsem se mezi vanou a sprchou, ale jelikož bych si chtěla vanu užít s Edwardem při romantickém večeru, tak si teď dám sprchu.

Zalezla jsem tedy do sprchy, zapla vodu a nechala se příjemně chladit vlažnou vodou. Rozhodla jsem se, že si umyji i vlasy a tak jsem si dala hlavu pod proud vody a na ruku si vymáčkla šampón. Ten jsem si poté rozetřela do mokrých vlasů, když v tom se mi kolem pasu obmotaly dvě svalnaté paže a ovála sladká vůně, kterou tak moc zbožňuji.

„Nechceš pomoct, lásko?“ zašeptal mi Edward do ouška a lehce ho políbil.

„Hmm.“ Zavrněla jsem jako kočka a natiskla se na něj. Hlavu jsem si opřela o jeho hruď a zadečkem se nepatrně začala třít o jeho chloubu.

„Bello,“ vzdychl a přitom mi rukama přejel po bříšku až k vnitřní straně stehen. Automaticky jsem nohy trochu roztáhla a on mi jednou rukou přejel po mém místečku, kde se prstem dotknul mého poštěváčku. Jako na povel se mi podlomily nohy a kdyby nebylo jeho silných paží, které by mě nedržely, už bych seděla na zadku na zemi.

„Edwarde,“ zavzdychala jsem, když to udělal znova. Ale když to udělal už po třetí, nevydržela jsem to, otočila se mu v náručí a lačně se přisála na jeho rty. Ruce jsem mu zapletla do teď už mokrých vlasu a natiskla se na něj, jak nejvíce jsem mohla.

Naše rty se navzájem doplňovaly a když mi vdechl do úst, málem jsem se sesypala. Okamžitě jsem ale zareagovala na jeho pootevřené rty a navštívila jeho ústa se svým jazykem. Jak jsem očekávala, návštěvu vřele uvítal a naše jazyky se spojily.

Bylo to jako symfonie. Naše rty a jazyky spolu tančily tanec vášně a lásky a přitom si mě Edward vyzvedl na své boky, kde jsem mu poté obmotala nohy. Až moc zřetelně jsem na stehně ucítila Edwardův nával touhy a jelikož jsem na tom byla stejně, neváhala jsem ani vteřinu a spojila naše těla.

Přiráželi jsme proti sobě a Edward mě po chvíli opřel o dlaždičky a sám začal určovat tempo. Jeho ruce mi mezi tím začaly bloudit po těle, stejně jako mé po jeho a přitom mě líbal.

„Ach,“ zavzdychala jsem nahlas a zaklonila hlavu. Jelikož jsem mu dala příležitost zlíbat mi můj krk, okamžitě toho využil a svými rty mi po něm jako motýlí dotyky začal přejíždět. Pomaloučku jako šnek se sunul po něm dolů až ke klíční kosti, kterou mlaskavě políbil a pokračoval v cestě dál. Zabloudil mi až na má prsa, kde se přisál na jednu ze vztyčených bradavek.

„Bože,“ zavzdychala jsem znova a když se do jeho sladkého mučení připojil i jazyk, naplno jsem zaječela. Pocítila jsem, jak se Edwardovy rty na mém prsu usmály a sladké mučení začalo od znova, jelikož se už přesunul na druhé.

„Už, já… už… budu!“ zakřičela jsem, když jsem byla v posledních vteřinách před dospěním orgasmu.

„Ano,“ zavzdychala jsem po dospění mohutného orgasmu a udýchaně se opřela o Edwardův zvedající se hrudník od rychlého dýchání. Visela jsem na něm jako mrtvolka.

„Miluji tě,“ zašeptal mi do vlasů a políbil.

„Já tebe taky,“ odpověděla jsem na ta krásná slůvka a líbla ho na hruď. Když jsme se oba uklidnili, postavil mě na zem a společně se pak oba umyli.

Po pár minutách jsme byli hotoví a tak jsme vylezli. Obmotala jsem si kolem sebe ručník a na hlavě si z něj udělala bobíka. Edward si dal ručník pouze kolem pasu a společně jsme si to zamířili do šatny.

„Víš, že vypadáš strašně roztomile?“ polichotil mi, když jsem si z poličky brala tílko na doma.

„To ty taky,“ oplatila jsem mu kompliment. Na to se jen usmál a vyndal si černé tepláky na doma a černé tílko. Obojí si oblékl na sebe a i když to byly pouze věci na doma, on v tom vypadal snad ještě lépe, než v normálním oblečení. Tepláky měl hodně nízko a volné. Tílko měl naopak obtažené, takže mu nádherně vynikla jeho sexy vypracovaná postava a s mokrými vlasy, které měl neposedně rozházené a ještě mu z nich pořád trochu kapala voda, vypadal kouzelně. Nemůžu pořád uvěřit, že tenhle hříšně krásnej kluk, je můj. Celý můj. Radši jsem od něho odtrhla zrak, protože by si mohl pomyslet, že jsem retardovaná, když na něj tak dlouho čumím.

Vyndala jsem si pohodlné spodní prádlo a k tílku, které jsem už měla vyndané, jsem si vzala i tepláky. Vše jsem si oblékla a pak se spolu s Edwardem vydala na snídani do kuchyně.

„Dobré ráno ve spolek,“ pozdravila jsem celá usměvavá.

„Dobré, Bello,“ oplatila mi Esme a na stůl mi dala smažená vajíčka.

„Tady máš snídani. Doufám, že ti bude chutnat.“

„Určitě, Esme. Vaříš vítečně, takže nevidím důvod, proč by to nebylo dobré.“

„Děkuji, Bello.“

„Tak už si k tomu sedni,“ popohnal mě Edward a odvedl ke stolu. Sedla jsem si a Edward naproti mě. Po celou dobu, co jsem jedla, mě bedlivě pozoroval a musím přiznat, že mi to po chvíli začalo docela lézt na nervy.

„Můžeš mě prosím přestat pozorovat? Znervózňuje mě to,“ poprosila jsem ho a do pusy si vložila další kus vajíček.

„Znervózňuji tě?“ zeptal se šibalsky a k tomu nahodil úsměv alá superhvězda a zamrkal svými dlouhými řasami. Koukala jsem na něj jak na mimozemšťana a ještě k tomu s otevřenou pusou.

„Bello, při jídle bys neměla otvírat pusu,“ dobíral si mě a ukazováčkem mi pusu zavřel. Zcela mimo mysl jsem zamrkala a potřepala hlavou, abych z hlavy dostala předešlé myšlenky o Edwardovi. Radši už jsem se na něj nepodívala a jako poslušná holčička vše spapala. Po dojedení snídaně jsem vzala Edwarda za ruku a zamířila si to k nám do pokoje. Chtěla jsem se vyhnout Emmettovi, ale bohužel bezúspěšně.

„Teda, Bello, věděl jsem, že holky z Volterry jsou ďáblice, jako je celá Volterra, ale ty? Vždyť tě museli slyšet i naši známí z Denali a to bydlí na Aljašce,“ začal se tam smát jako pominutej, ale jelikož jsem na něj neměla náladu, bez sebemenšího zájmu o něj jsem ho spolu s Edwardem obešla a úspěšně došla až k nám do pokoje. Zavřela jsem za námi dveře a došla si pro mobil.

„Musím zavolat rodičům, slíbila jsem jim to,“ vysvětlila jsem Edwardovi, když měl v očích otazníky. Vyťukala jsem tedy tátovo číslo a mobil si přiložila k uchu.

„Ahoj, tatí. Tak co, už jste ve Volteře?“ pozdravila jsem ho, když mi to zvedl.

„Ahoj, Bell. Ano, už jsme tu. A co ty, už si se zabydlela? A co Edward a ostatní Cullenovi? Líbí se ti tam?“ vychrlil na mě.

„Jo, jo, už jsem se zabydlela. S Edwardem už to snad nemůže být lepší a ostatní Cullenovi také. A líbit, no je to tu úžasné, samozřejmě,“ odpověděla jsem vzorně na všechny tátovy otázky.

„Tak to je dobře. Bells, chce s tebou mluvit máma.“

„Dobře, tak mi ji dej. Zatím, tati a příští týden zase zavolám.“

„To doufám.“

„Ahoj, Belluš. Tak co, nestýská se ti po nás?“ ozval se ve sluchátku mámin hlas.

„Ahoj, mamí. No, ani nevím, možná trochu,“ zasmála jsem se.

„Tak teď nevím, jestli být šťastná, nebo smutná,“ zasmála se také.

„Bell, dávej tam na sebe pozor,“ pronesla už vážně.

„Neboj, budu.“

„A pozdravuj Edwarda a ostatní.“

„Jasně, budu a Edward tě také pozdravuje. Sedí totiž vedle mě a poslouchá.“

„Že děkuju, prosím tě, musím končit, Jane mi bere telefon.“

„Ahoj, mamí.“

„Pa, Bello“

„Bello!“ zařvala mi do ucha Jane.

„Jane, prosím tě, nekřič, vždyť ohluchnu,“ zasmála jsem se do telefonu.

„Ach, Bello. Jak to, že jsi nezavolala? Stýská se nám po tobě. Hele, já tě dám na hlasitý odposlech, Demetri mi bere mobil.“

„Ahoj, Bello,“ ozvaly se v telefonu hlasy Demetriho, Felixe, Aleca a Heidi.

„Nazdárek, lidičky, no tedy spíše upířičátka, jak se tam všichni máte? Strašně mi chybíte. No, zavolat jsem ještě nestihla. Bylo tu docela rušno. Hele, než na mě vychrlíte, co se stalo, předem vás upozorňuji, že se nic nedozvíte. Hezky si počkáte na moje narozky, až tam přijedu.“

„No jo, to jsi celá ty. Nic nám nikdy neřekneš,“ postěžoval si Alec.

„Vždyť mě znáte.“

„Jo, jo, hele, Bell, budeme muset končit, máme práci.“

„Hmm, tak se uvidíme za dva měsíce. Tak se tam všichni mějte a pozdravujte strýčky.“

„Určitě, tak ahoj.“

„Pa, pa,“ a hovor jsem típla.

„Hovor mám za sebou, co budeme dělat?“ otočila jsem se na Edwarda.

„Uděláme si rodinný den. Budeme se koukat na televizi a popíjet krev, co ty na to?“ zeptal se mě a přitom si stoupl a objal kolem pasu. Dala jsem mu ruce kolem krku a natiskla se na něj.

„To zní dobře, ale já na krev chuť nemám. Vlastně jsem ještě pořád plná těch vajíček.“

„Domluveno.“ Něžně se na mě usmál a poté políbil. Zbytek dne jsme tedy strávili u televize. Večer jsem si moc užila, jelikož jsem ještě nikdy nic takového nezažila. Vládla tu rodinná pohoda a klid a byla jsem moc ráda, že mě do této rodiny také berou.

Spát jsem šla dnes brzy, protože zítra je pondělí a vstávám do školy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The vampires princess - 14. kapitola:

 1
1. kikuska
06.07.2011 [13:28]

Na Emmettovi som sa skvele pobavila. Emoticon Emoticon Emoticon Ja ho úplne žeriem. Som staršne rada, že sem pridávaš také vtipné scénky s Emmettom podľa mňa to skvele osvieži celú kapitolu. Teda je to môj názor. Neviem ako sú na tom ostatní. Ale ja som nadšená. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!