Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The vampires princess - 13. kapitola

bello jsem...


The vampires princess - 13. kapitolaDalší dílek je tu. Chtěla bych vám strašně moc, moc, moc poděkovat za předešlé komentíky. Udělali jste mi strašnou radost a tak přidávám další kapču. Bella jede s Cullenovými do Seattlu na nákupy. Normální den, takže nečekejte žádnou akci. Přeji příjemné čtení vaše simi1918.

13. kapitola

Když jsem se druhý den ráno vzbudila, ležela jsem na Edwardově hrudi, ruce kolem jeho krku a jednu nohu přehozenou přes jeho bok. Musela jsem se nad tím usmát. No uznejte, chodíme spolu půl dne a jednu noc a už spolu ležíme v posteli, propleteni, jako bychom prožili noc plnou vášně.

„Dobré ráno, lásko, jak ses vyspala?“ promluvil na mě ten nejkrásnější hlas jaký znám.

„Krásně,“ zabrblala jsem ještě rozespale ale s úsměvem. Zavrtěla jsem se a chtěla sundat svoji nohu z jeho pasu, ale jistá ruka, která mě chytla za mé obnažené stehno, mě přiměla, ji nechat na svém původním místě.

„Můžeš ji tam ještě chvilku nechat? Chtěl bych si užít poslední minutky s tebou takhle v téhle velmi pohodlné poloze, než nás má otravná sestřička vyžene z postele,“ poprosil mě.

„Jen pod tou podmínkou, že necháš svoji ruku tam, kde je, jelikož je to strašně příjemné.“

„Tak to ti milerád vyplním.“ Jeho ruka tedy zůstala na mém stehně jen s tím rozdílem, že se začala pohybovat. Hladil mě po něm a já cítila, jak mě to začíná silně vzrušovat.

„Hmm… to je příjemné,“ zavrněla jsem mu u ucha. V tom jeho ruka zajela až na bok a přetáhl si mě na sebe. Ležela jsem břichem na jeho břichu a nohy měla obkročmo jeho pasu. Navzájem jsme se propalovali pohledem, než to Edward přerušil náruživým polibkem. Jeho rty si lačně braly ty mé a přitom mě hladil po zadečku.

„Ach,“ vydechla jsem a najednou se ocitla pod ním. Jeho rty se přesunuly na můj krk a já své ruce zapletla do jeho vlasů. Edwardovi prsty si razily cestu až k límečku mé, jeho košile a začaly rozepínat knoflíčky. Jeden knoflíček… druhý… třetí… a najednou jsem ležela vedle Edwarda přikrytá peřinou až po krk.

„No tak, vy dvě hrdličky. Na hrátky v posteli budete mít dost času potom. Teď hezky vstávat, protože za půl hodiny se vyráží na nákupy. Samozřejmě vyrážíme všichni.“ Z obýváku se ozvalo dost negativní zabrblání a protesty, ale Alice si toho vůbec nevšímala a s „ Jestli si nepospíšíte, zabavím vám postel,“ odešla.

„Konečně,“ šeptl Edward. Začal se ke mně naklánět a na rtech mu pohrával lišáčky úsměv. Jeho ruce se pomalinku sunuly k mému pasu, než mě uvěznily v pevném, ale něžném obětí.  Když už naše rty byly od sebe asi milimetr, ozvala se Alice z obýváku.

„Edwarde, jestli okamžitě nepřestanete, vlítnu tam na vás znova a budu tam tak dlouho, dokud oba nevystřelíte z té postele. A myslím to smrtelně vážně,“ pohrozila mu.

„Proč zrovna já musím mít tak vlezlou a otravnou sestru organizující můj vlastní život,“ zabědoval si Edward, ale dost nahlas i na člověka. Jako odpověď se z obýváku ozvala rána a já se zasmála.

„Lásko, já se na nákupy těším, a když se nebudeme zdržovat, doma budeme o to dřív,“ mrkla jsem na něj, věnovala mu rychlou pusu a vylítla z postele do koupelny. Za sebou jsem slyšela jen Edwardův povzdech a pak otevírání dveří do šatny. Já jsem ze sebe rychle sundala Edwardovu košili, svoje kalhotky a vlezla jsem do sprchy. V rychlosti jsem se opláchla, vyčistila zuby a lehce namalovala. Vlasy jsem si nechala přirozeně vlnité, ručník kolem sebe jsem si pevně utáhla, aby mi nespadl a vyšla jsem z koupelny. Naštěstí jsem slyšela Edwardův hlas z obýváku, a tak jsem rychle přicupitala k Alice do ložnice.

„Alice, můžu si vybrat něco od tebe z šatny? Já nemám nic na sebe,“ zeptala jsem se jí.

„Jasně, ale vyberu ti to sama.“

„Ani náhodou, já si vybírám oblečení sama,“ řekla jsem rázně a vešla do její šatny. Měla tam toho dost a velikost jsme měly skoro stejnou, takže to nebyl problém. Vybrala jsem si tmavé úzké džíny, bílé delší tričko s černým páskem přes boky, černou koženou bundu do pasu a obula jsem si kožené kozačky na vysokém jehlovém podpatku. Ještě jsem se zhlédla ve velkém zrcadle, které má Alice v šatně, a když jsem uznala, že jsem hotová, vyšla jsem ven a zamířila si to za Edwardem do obýváku.

„Můžeme jet,“ zavolala jsem a z mužské části se ozvali protesty.

„Bez debat, jede se nakupovat a můžete mi věřit, že si to tentokrát všichni užijete,“ ujistila jsem je, protože jsem měla geniální plán. Edward vstal ze sedačky, přišel ke mně, objal kolem pasu a políbil. Líbali bychom se i déle, kdyby se neozvalo Emmettovo zakašlaní, mířeno na nás. Edward se odtrhl od mých rtů a na Emma zavrčel.

„No tak lidi, jedeme,“ vložila se do toho Alice scházející ze schodů. Chytla jsem tedy Edwarda za ruku a odvedla do garáže k jeho Volvu. Jako pravý gentleman mi otevřel dveře a já nastoupila. Ostatní už také nastoupili a všichni, až na Esme a Carlisle, kteří zůstali doma, aby si užili trochu soukromí, jsme vyjeli směr nákupní centrum v Seattlu.

„Bello, proč se na ty nákupy s Alice tak těšíš? Třeba Rosalie, ta je má také ráda, ale s Alice je nesnáší. Tak proč?“ zeptal se mě Edward v autě.

„Protože jsem vymyslela geniální plán, jak si ty nákupy pořádně užít. Vsadím se, že si z vás Alice dělala pokaždé oblékací panenky, a tak jsem přišla na způsob, jak jí to oplatit. Navíc jsem kolem ní dala štít a tak neví, co se na těch nákupech stane,“ mrkla jsem na Edwarda.

„Ale Alice se jen tak nedá,“ upozorňoval mě.

„To já také ne. Už by sis mohl všimnout, že jsem docela tvrdý oříšek,“ zasmála jsem se.

„Tu čest už jsem měl, potkat slečnu tvrdý oříšek,“ zasmál se i Edward. Po cestě se ze mě ještě snažil vytáhnout můj plán, ale nepovedlo se mu to. Ani když se jedna jeho ruka přišpendlila na mé stehno a hladila ho. V tu chvíli jsem sice měla namále, ale vydržela jsem to. Pak už jsme byli zticha. Když jsme dojeli k nákupnímu centru, s dobrou náladou jsem vystoupila a čekala, až vystoupí i Edward.

„Těšíte se na jeden z nejlepších dnů ve vašem upířím životě?“ zeptala jsem se, když všichni vystoupili.

„Jeden z nejlepších dnů, to určitě,“ odfrkl si Emm. Jen jsem se zákeřně usmála a přitulila se k Edwardovi.

„Tak jdeme,“ zajásala Alice, chytla mě a Rose za ruku a táhla dovnitř obchodního domu. Mužská část naší skupiny jen poslušně cupitala za námi jako ocásek. Vyjeli jsme výtahem a vystoupili v přízemí. Alice už nás táhla do prvního obchodu, ale já ji zastavila.

„No tak Bello, jdeme,“ tahala mě za ruku, ale marně, protože jsem pořád stála na místě.

„Tak jo, dnešní nakupování bude podle mě,“ začala jsem, ale Alice mě už chtěla přerušit.

„Ne, Alice, bez řečí. Prostě tu dnes velím já,“ řekla jsem rázně a do hlasu použila zase povýšený, volturiovský hlas, který už jsem dlouho nepoužila. Na to sklapla a byla zticha. Zbytek rodiny na nás koukal s otevřenou pusou, vyvalenýma očima a pohledy lítaly ze mě na Alice.

„Takže, začneme oblečením na doma, do školy, pak na volný čas, na párty, na večeře v restauraci se svým miláčkem, koktejlky a obleky, oblečení na plesy a zakončíme to botami a doplňky. Takže, vzhůru nakupovat,“ zavelela jsem, chytla udiveného Edwarda za ruku a šla do prvního obchodu.

„Bello, no tak, to mi nemůžeš udělat,“ dělala na mě Alice smutné oči.

„Smůla, Alice, dnešek je můj,“ zakroutila jsem s úsměvem hlavou. V obchodě jsem Edwarda pustila, čapla Alice a odtáhla ji do kabinky.

„Vyberte něco hezkého Alice na sebe a snažte se,“ houkla jsem ještě na ostatní. Ti se okamžitě rozutíkali po obchodě a brali vše, co jim padlo pod ruku, tedy hlavně kluci.

„Bello, já si nic zkoušet nemusím, když ze mě sundáš svůj štít. Já to vždy dělám tak, že se juknu na svoji budoucnost a tam uvidím, co mi sedne a co ne a podle toho si koupím věci i bez zkoušení.“

„Ne, ne, Alice. Právě proto jsem ho kolem tebe dala. Musíš si také někdy užít nákupy tak, jako my.“ Ostatní mi už přinesli oblečení pro Alice a tak jsem jí ho dala do kabinky.

„Tak tohle si na sebe nikdy nevezmu,“ řekla rázně a chtěla vyjít z kabinky, ale můj fyzický štít jí v tom zabránil.

„Co to je?“ ptala se zaskočeně a sahala na neviditelnou stěnu.

„To je můj fyzický štít. Dala jsem ti ho tam právě proto, abys nemohla utéct, takže dokud si oblečení nezkusíš, štít nesundám. Příjemné zkoušení,“ usmála jsem se na ni a zatáhla za ní závěs.

„Páni, Bello, tak tohle bude doopravdy jeden z mých nejoblíbenějších dnů,“ zahulákal Emm, vyzvedl mě do náruče a zatočil se mnou.

„Tak to prr, to můžu dělat jen já,“ zastavil ho Edward a Emm mě předal do jeho náruče. Přitulila jsem se k němu a políbila. Začali jsme se líbat, než otevřela Alice závěs a na sobě měla oblečení od Rose.

„Hmm… to je pěkný, sluší ti to. To si musíš koupit,“ zhodnotila jsem ji z Edwardovy náruče.

„Není to špatné,“ řekla Alice, ale poznala jsem, že se jí to líbí, protože se pořád prohlížela.

„Tak, šup, šup, teď od Emma.“ Na to po mně Emmett blýsknul úsměvem. Alice teda sklonila hlavu a vrátila se do kabinky. Já pokračovala v líbání Edwarda, než zase odhrnula závěs. Na sobě měla síťované punčochy, kožené kozačky nad kolena, mini džínové kraťásky, tričko pod prsa a koženou bundu pod prsa. Jakmile jsem ji zahlédla, začala jsem se strašně smát, stejně jako zbytek rodiny, kromě Jaspera, který ji propaloval černým pohledem.

„Tak to se ti povedlo, Emme,“ pochválil ho Edward.

„Já vím, jsem jednička,“ poplácal se po hrudi. Potom si ještě vyzkoušela zbytek oblečení ode mě, Jaspera a Edwarda. Nakonec si koupila oblečení ode mě, Rose a Jaspera. A takhle jsme pokračovali i v ostatních obchodech jen s tím rozdílem, že tady jsme si zkoušeli oblečení i my.

Když už jsme chodili po obchodech asi dvě hodiny, dostala jsem hlad, a dala ostatním půl hoďky volno a šla s Edwardem do McDonaldu.

„Co si dáš?“ zeptal se mě Edward, když jsme si prohlíželi nabídku.

„Ehm… asi kuřecí nuggety, hranolky, burgr McCountry a k pití kolu bez ledu,“ vyjmenovala jsem vše, na co jsem měla chuť.

„Dobře, tak si jdi sednout a já ti to jídlo přinesu, ano?“ navrhl mi a já kývla. Sedla jsem si ke stolečku a pozorovala Edwardovo pozadí. Za pultem ho obsluhovala jedna prsatá blondýna, která se na něj až moc koketně usmívala. A když ho jakoby nic pohladila po ruce, zavrčela jsem a vydala se k nim.

„Tak co, lásko, už to máš?“ nalepila jsem se na Edwarda a on mě objal kolem pasu.

„Ano, jen čekám, než mi to tady ta slečna přinese,“ usmál se na mě a ta slečna na nás koukala jen s otevřenou pusou.

„Slečno, můžete na nás přestat zírat a věnovat se své práci? My už máme hlad,“ vyjel na ni Edward.

„J-j-jistě,“ vykoktala ze sebe a šla pro naši objednávku.

„Tys žárlila?“

„Jo, žárlila. No uznej sám, když tě okukuje jedna prsatá blondýna a ještě ke všemu tě hladí…“ větu jsem nechala vyznít do ztracena.

„Bello, ty nemáš důvod žárlit. Miluji jen tebe a vždy to tak bude,“ zašeptal mi do ucha a políbil. Líbali jsme se do doby, než si ona slečna za pultem odkašlala.

„Tady je vaše objednávka, pane,“ vyrušila nás.

„Děkujeme,“ řekla jsem stroze, Edward vzal tác s jídlem a šli jsme si sednout.

„Přeji dobrou chuť,“ popřál mi Edward a já se pustila do jídla. Když jsem dojedla, došli jsme na určené místo, kde jsme se měli sejít s ostatními a pokračovali v nakupování.

Po hodině nás Alicino týrání už nebavilo, a tak jsme se rozloučili a každý šel svou cestou. S Edwardem jsme si prošli pár krámků, kde mi něco koupil, a pak jsme jeli domů.

„Jsme doma,“ zavolala jsem do domu, ale nikdo se neozval. Edward odnesl tašky s jídlem do kuchyně a vrátil se ke mně s lístečkem. Museli jsme totiž koupit potraviny pro mě, jelikož je tu neměli, nebo měli, ale prošlé.

„Jsou na lovu,“ řekl Edward a podal mi lísteček od ostatních.

Po tom nejkrásnějším dnu, co jsme zažili, jsme si došli ještě na lov a Esme s Carlislem jeli s námi, tak si užijte prázdný dům. Váš oblíbený bratr Emmett a spol.

P.S. Až přijedeme, tak ať se máme kam vrátit. Takže, pozor na dům.

Nad tím posledním jsem se jen začervenala a podívala se na Edwarda. Ten se na mě krásně usmál a objal mě.

„Pokud si dobře pamatuji, tak máme z rána něco rozdělaného,“ šeptal mi Edward vzrušeně do ucha.

„Já si nějak nemohu vzpomenout. Co to bylo?“ škádlila jsem ho.

„Doopravdy si to nepamatuješ, Bello?“ zajel mi rukou pod tričko a já se z jeho studeného doteku zachvěla.

„Tak mi pomoz vzpomenout si,“ poprosila jsem ho se vzrušením v hlase.

„Mile rád,“ řekl a vášnivě mě políbil. Naše rty si navzájem vycházely vstříc a já vzdychla. Tím pádem jsem pootevřela pusu a najednou jsem pocítila na svém jazyku ten Edwardův. Naše jazyky se proplétaly ve vášnivém tanci, a přitom jsme se začali sunout k nám do ložnice. V tu chvíli jsme si plně uvědomila, co bude následovat.

-------------------------------------------------------------------------------------

Další díl za námi. Jako minule, za 30 komentíku přibude další a ještě jednou mocinky děkuji za vaše komentíky. Vaše simi1918.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The vampires princess - 13. kapitola:

 1
1. kikuska
06.07.2011 [13:13]

To ráno bolo strašne zlaté, ale Alice je niekedy naozaj otravná. Preto sa mi strašne páčilo, čo jej Bella vyviedla. Bola to totálne sranda. A tá blondína. Emoticon Emoticon Emoticon Proste super. Emoticon No, a ten koniec nemal chybu. Veľmi sa mi páči, keď sa Edward a Bella navzájom provokujú. Je to zlaté. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!