Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Meadow 7. kapitola

Prom


The Meadow 7. kapitolaCopak udělají Charlie s Renée? Varuji předem, že to bude tak trochu šok... Smutek, zmatení, snění... To vše najdete v téhle kapitolce.

Jedno jsem věděla s jistotou. Matka a otec jsou pryč. Někdo je vyměnil, protože to jak se chovali, nebylo možné. Každé ráno mi na talíři přistály lívanečky a já matce z legrace vyčítala, jak mě rozmazluje. S tímhle tempem budu brzo vepřík. První ráno jsem se lekla, když otec rozespale přišel ke stolu. Když byl rozespalý, tak to bylo vždycky horší… Jenže on se usmíval! A dokonce na mámu. A to ještě nebylo všechno… Ty jejich úsměvy bych ještě přežila, ale oni si dali láskyplnou pusu! Chápete to? Pusu! A ještě ke všemu z lásky! Já jsem otevřela pusu a matka s otcem mi jen potvrdili, že sním, když se mi společně smáli. Žádný den se nebyli schopni hádat a jen tak se pošťuchovali, když jim nebylo něco po chuti. Nevěděla jsem, co je změnilo, ale bylo to to nejlepší v mém životě.

Header na mě taky valila oči – mockrát byla svědkem (ne)chtěné hádky. Jako by moje srdce říkalo, že to chce povědět ještě někomu, kdo tu poslední dobou nebyl. Bylo to jako noční můra. Všechno bylo tmavé a nepropustné. Vždycky když se uráčil přijít na hodinu se mnou, tak jsem ani nevěděla, kde ty tmavé tóny váznou. Za vším byl on a jeho aura. Jeho esence… Pomalu ale jistě jsem ztrácela své odhodlání. Cítila jsem jak se ve mně něco mele a hrozilo, že to vybuchne. A to brzo. Jen jsem čekala ten okamžik.

„Co ty, Bello?“ ptala se Eve.

„Hm?“

„Už je zase mimo…,“ povzdechla si Header a zastavila se přede mnou na chodbě. Chytila mi hlavu do dlaní a dívala se mi zpříma do očí. „Bello, jsi v pořádku? Celé dny bloumáš po chodbách a až podezřele se zastavuješ u téhle řady skříněk… Co ti je?“

„Nech to plavat, Header. O tom nechci mluvit ani po smrti…“

„Odkdy si užíváš černý humor?“

„Od té doby, co jsem ho poznala.“ Panebože! Jsem mrtvá!

„Ho?“ vypískla nadšeně Eve.

„Já řekla ho? Ne… to bylo jen omylem… Hele já musím na hodinu! Mějte se tu!“

„Hele! Večer máme dámskou jízdu! Tak nezapomeň!“ zavolala ještě za mnou Header a mrkla na holky.

Tak a jsem nahraná… Cože to mám teď? K sakru… Biologie. Ten Edward si svůj čas lépe vystihnout nemohl. Udýchaně jsem dosedla na místo a překvapeně zamžikala nad tím, že jsem byla ve třídě první. Předběhla jsem dokonce i… ale ne! Proč musí zrovna teď jít do třídy? To mi bůh udělal naschvál. Edward elegantně odsunul židli a posadil se na ni. Učení měl během chvíle uspořádané na lavici a už se ke mně otáčel se svraštělým obočím.

„Co se stalo?“ vyhrkl náhle.

„Co by se mělo stát?“ odpověděla jsem otázkou.

„Nic… já jen… jsi tu brzy,“ vzdychl.

„Hm.“

Tímhle slůvkem naše veškerá konverzace skončila. Ignorace se obnovila a já byla opět smutná. Ani holky mi tentokrát nemohly zvednout náladu. Večer mě čekala dámská jízda, ale vůbec se mi nechtělo. Hodinu před tím jsem to zrušila a šla si lehnout do postele. Jako už po několikáté jsem na sobě cítila něčí pohled. Věděla jsem ale, že když oči otevřu a zapátrám v okně, tak nic neuvidím a navíc se ten pohled ztratí. A to jsem nechtěla. Proto jsem dýchala klidně a pomalu a raději předstírala spánek. Jenže ten dotyčný to musel poznat. Tušila jsem to. Do říše snů jsem vplula poměrně brzo, protože jsem při tom cizím zvuku, který jsem považovala za dýchání jiného člověka, dokázala na nic nemyslet.

***

Přede mnou se zjevil Edward v učebně, kterou jsem neznala. Byl zabraný do učiva, ale nepokrytě po mně házel pohledy. Vedle mě přistál lísteček.

Těšíš se na neděli?

Odepsala jsem mu vzápětí.

Samozřejmě, ale… mám trochu trému.

Neboj, oni tě přijmou. Těší se, až jim tě řádně představím.

Nechápala jsem, oč jde, ale už jen to, že Edward se mnou komunikoval, byl zázrak a důkaz, že je to opravdu jen prostý sen. Najednou jsem se ocitla v kůži učitelky, která byla za katedrou. Učebna se opět obměnila, ale Edward na svém místě zůstal. Až na to, že seděl blízko mého stolu. Předtím jsme oba dva byli vzadu…

„Tak kdo chybí?“ ptala jsem se a přísně přejížděla žáky pohledem. Bylo to směšné. A Edward byl pořád… stejný.

„Josh Williams,“ prohlásil s úsměvem Edward a mrkl na mě.

Někdo hodil zlomenou tužku na mě, ale já to překvapivě reflexivně a s klidem chytila. Edward zavrčel a bylo vidět, že by v této chvíli mohl být posel smrti. S tužkou jsem elegantně vstala a stejně pohotově hodila do koše. Náhodou jsem se podívala do zrcadla a viděla samu sebe, jenže jinak. Zlaté oči byly roztavené tekoucí zlato, mé mahagonové vlasy dostaly lesk a větší barvu. Tón pleti jsem měla o něco bledší než obvykle a rysy tváře byly jemněji vypracovány. Rty byly jako vykrojené a rudé jako růže. Pochybovala jsem, že mám líčení – žádnou rtěnku jsem necítila. Také bych si snad korektorem zamaskovala kruhy pod očima, které byly opravdu hrozné. Podobně vždycky vypadal i Edward. Nevyspaný anděl, který přiletěl z obláčku…

***

Se zrychleným dechem jsem se probudila. Zamžikala jsem do prázdné a ještě pořád tmavé místnosti. Už měsíc, co jsem s ním nemluvila… Ach ta samota. Každý den se mi o něm zdálo. Ten samý sen se opakoval několikrát a já měla pocit, že zešílím anebo už šílená jsem. Pomalu jsem měla tušení, že je to varování a předzvěst. Alespoň to tak vypadalo. Ty kruhy pod očima se už stávaly mou přirozeností – teď už jen těch pár změn a budu jako z mé noční můry. Rozvzlykala jsem se a přitáhla si kolena k sobě. Naprosto jsem věděla, co mi chybělo a proč se mi to zdá. Také jsem věděla, proč nejsem schopna se radovat z míru, který vládne celým domem a z toho jak se rodiče mají rádi. Věděla jsem, proč odmítám Header, která mě už několikrát přemlouvala, ať si s ní tu dámskou jízdu přece jen užiju. Takhle musela slavit sama a beze mě. Věděla jsem, proč bloumám domem a nikdy nevím do čeho píchnout, abych se zabavila. Za vším tím stál jedině on.


Moc mě mrzí, že jsem přidala další kapitolku až takhle pozdě... Ten čas letěl neúprosně a já nebudu lhát. Byla jsem líná ho sem přidat. Doufám, že si do příště pospíším. Tak co? Má vztah Charlieho a Renée ještě cenu? A co ty sny? Původně jsem chtěla v téhle kapitole mít něco jiného. Nakonec jsem to ale přesunula na 12. kapitolu a ještě pořád se tomu směju. Nějak se mi to hořké začínalo zajídat, a tak jse napsala usmiřovací a zároveň vtipnou kapitolu, ale stejně se to vyvinulo trochu jinak... No... Tak já vám to potom ještě připomenu a zatím se snažte vydržet.


Kapitola 6.Kapitola 8.


Shrnutí




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Meadow 7. kapitola:

 1
18.09.2011 [11:08]

dcvstwilightHe?! To myslíš vážně? Emoticon Takovej obrat o 180 stupňů! Emoticon Hele, v porovnání s mýma myšlenkama, které jsem kdysi chtěla vecpat do této povídky jsem vrah vztahů! Emoticon Emoticon Emoticon Je to suprový, určitě si jdu hned přečíst další... a hranolky se smaží - Ee, co to tu plácám, to ta chuť na ten oběd! Emoticon Emoticon Emoticon Hádej co máme? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. marcela
13.09.2011 [6:11]

Moc se ti povedla. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [18:37]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [18:21]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [17:02]

HanulkaAhoj,
Článek jsem ti opravila, ale pozor na tyto chyby.
* Renée, ne Reneé.
* Čárky!
* Neúprosně, ne neůprosně!

Tak pro příště! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!